Ik eet vanaaaavondddd
Inclusief de dure wraps (5 voor €2.59 uit mijn hoofd) Review volgt!
Ik eet vanaaaavondddd
Inclusief de dure wraps (5 voor €2.59 uit mijn hoofd) Review volgt!
Was het lekker? Ik zag dit recept instagram langskomen en wilde het ook gaan maken deze week
Ja hoor! Eerlijk, er kan ook weinig fout aan gaan. Ik ben geen grote fan van de wraps, die kun je eventueel nog vervangen voor volkoren wraps of zo.
Ik heb vandaag fudge gemaakt van gecondenseerde kokosmelk en pindakaas (met verschillende toppings) en het is echt heel lekker geworden alleen verandert de textuur vrij snel zodra je het uit de vriezer haalt.
Weet iemand hoe ik de fudge wat steviger krijg (zonder bijvoorbeeld chocolade toe te voegen)?
Op zich geen probleem om het direct uit de vriezer te serveren maar na 10 minuten op kamertemperatuur begon het eigenlijk al (te) zacht te worden.
Misschien tapiocameel? Dat gebruiken ze dacht ik wel eens om recepten te verstevigen.
Kokosolie erdoorheen? Dat heb ik gedaan. Maar ik had er wel ook chocolade in.
Dat valt wel te proberen! Hoop alleen niet dat het dan te vettig wordt.
Vind fudge met chocolade zelf niet zo lekker, daarom heb ik het zonder gedaan.
Ik vond die van Tivall van een jaar of tien terug echt goed te doen! Maar daarna nooit meer een goede geproefd. Laat staan een veganistische dus ik hoop het beste
Gerookte tofu is ook echt een aanrader! Vond dat echt naar rookworst proeven. Ook qua structuur.
Deze rookworst is heerlijk!
Heb hem bij hun restaurant gegeten toevallig vorige week.
DVS krijgt komende week ook een nieuwe vegan naked chick burger en die hadden we daar ook, was ook bizar goed.
Omygod primeur!! Had het velletje van de rookwo
rst ook echt bite?
Ja, echt een goede knak en de binnenkant is ook vlezig. Ik vind die van Vivera niet te hachelen, die heeft de structuur van mousse van binnen, deze heeft dat niet.
Ik las wel dat als je hem in de soep doet hij z’n knak wel verliest, gaf DVS als antwoord op een vraag of hij in de soep kan.
Oh geweldig, ik heb nog nooit worst in soep op maar ik ben gek op stamppot!
Ik kan trouwens nergens meer de dvs bacon blokjes vinden, echt jammer want die waren zo lekker.
(is wat anders dan de spekreepjes want vegan)
Ik heb deze net gemaakt. Het is echt voor heel veel mensen, dus volgende keer halveer ik het maar ze zijn erg lekker! Zeker een blijver
Heyy ik kijk deze filmpjes omdat ze zo rustgevend zijn. Maar hij maakt allemaal vegan dingen. Bij deze taart maakt hij de merengue van kikkerewrten sap.
Net de rookworst van DVS geproefd en nope nope nope nope nope. Gatverdamme
Ze zijn heel bleek en hebben een soort plastic condoompje erom zitten. Heb ze eerst volgens de verpakking bereid, en kreeg toen een rare rubberenworst met afgeschoven velletje. De textuur was ok-ish, steviger dan de meeste vegaworstjes. Toen in de pan gebakken en dat smaakte nog steeds meh en uiteindelijk maar met uitjes, ketchup en mosterd gegeten en toen ging het wel.
Dus als je veel teveel geld wil betalen voor een Frankfurter dan zit je hier wel goed, I guess?
Heb je dit nou al voor ons verpest?
Ik probeer je te behoeden hier he Nee, maar ik keek hier erg naar uit maar die hype werkt niet voor me