Ohh zo jammer. De vegetarische slager vind ik echt hit or miss. Ik hoop dat de rookworst van garden gourmet wel blijft bestaan, die vind ik wel lekker (alleen helaas niet vegan).
Bij de vleesvervangers in een kartonnen doosje
Hm ik vind deze negatieve review ook een beetje jammer. Waar is het van gemaakt?
Als het goed is staat er al een kaartje bij de andere DVS producten in het âgewoneâ vleesvervangerschap (in mijn AH dan). Had ernaar gevraagd en de medewerker zei dat er vanavond nog een levering kwam dus ik ga daarna kijken of het er is.
Huhh zo zag die van mij bij het restaurant er totaal niet uit. Helemaal niet bleek ook. Vraag me echt af hoe ze die daar dan bereidenâŠ
Hij was daar zo lekker, ik ben echt teleurgesteld
Ja! Die foto van jou was echt top! En de kleur was anders. Volgens de instructies op de verpakking moet je de verpakking 12 minuten in heet, niet kokend water leggen dus dat heb ik gedaan maar op jouw foto leek het meer gegrild?
Hm hij had geen grilstrepen of oneven kleur alsof ie op een kant had liggen bakken. Leek wel echt gewoon gekooktâŠ
Mijn ah heeft hem nog niet, zelfs niet in het systeem om te kunnen bestellen.
Maar smaakt ie rokerig?
Ah thanks! Zegt me allemaal niks
Hm jammer!
Ik trigger echt enorm van die gare spelling
Ja ik vind die spelling ook mega irritant. Nu weten we het wel hoor
Mân vriend komt net binnenlopen met de Roockworst (en idd die spelling, pff) dus onze review volgt ook straks!
Ik wil graag leren om helemaal plantaardig maar dan ook zonder additieven of bewerkingen te gaan eten. Als ik die ingrediĂ«ntenlijst zie van die rookworst dan zou ik niet op die manier plantaardig willen eten, maar de keuze is zo ontzettend beperkt. Vegan pizzaâs, maaltijden etc zijn allemaal volle bak met e-nummers en verwerkingen.
Heeft iemand een tip?
Aaah voor niets nog een keer naar de AH gefietst, hebben ze nog niet
Alles bio eten en (of) raw vegan worden
Dan zou ik eens op YouTube kijken bij Bosh! (twee vrienden uit Londen) en bij The happy pear (Ierse tweeling, wel een beetje hyper). Ze hebben beiden ook kookboeken die de moeite waard zijn.
In biologisch eten zijn nog steeds additieven toegestaan, weet ik beroepshalve