Hm hij had geen grilstrepen of oneven kleur alsof ie op een kant had liggen bakken. Leek wel echt gewoon gekookt…
Mijn ah heeft hem nog niet, zelfs niet in het systeem om te kunnen bestellen.
Hm hij had geen grilstrepen of oneven kleur alsof ie op een kant had liggen bakken. Leek wel echt gewoon gekookt…
Mijn ah heeft hem nog niet, zelfs niet in het systeem om te kunnen bestellen.
Maar smaakt ie rokerig?
Ah thanks! Zegt me allemaal niks
Hm jammer!
Ik trigger echt enorm van die gare spelling
Ja ik vind die spelling ook mega irritant. Nu weten we het wel hoor
M’n vriend komt net binnenlopen met de Roockworst (en idd die spelling, pff) dus onze review volgt ook straks!
Ik wil graag leren om helemaal plantaardig maar dan ook zonder additieven of bewerkingen te gaan eten. Als ik die ingrediëntenlijst zie van die rookworst dan zou ik niet op die manier plantaardig willen eten, maar de keuze is zo ontzettend beperkt. Vegan pizza’s, maaltijden etc zijn allemaal volle bak met e-nummers en verwerkingen.
Heeft iemand een tip?
Aaah voor niets nog een keer naar de AH gefietst, hebben ze nog niet
Alles bio eten en (of) raw vegan worden
Dan zou ik eens op YouTube kijken bij Bosh! (twee vrienden uit Londen) en bij The happy pear (Ierse tweeling, wel een beetje hyper). Ze hebben beiden ook kookboeken die de moeite waard zijn.
In biologisch eten zijn nog steeds additieven toegestaan, weet ik beroepshalve
Klopt, maar in veel dingen die ik koop zitten in ieder geval geen enummers. Je moet alsnog opletten, maar ik merk in ieder geval een groot verschil. Daarnaast is dat eten als het goed is niet genetisch gemanipuleerd wat ook een hoop doet voor je gezondheid.
Edit: @Evi-lena als je gezond eten belangrijk vind raad ik je dus sowieso aan je te verdiepen in genetisch gemanipuleerd eten!
Ik word er zelf soms wel verdrietig van want je “moet” zo opletten joh echt zo veel is besmet zonder dat je het weet.
Ik weet niet zeker of het perse over gezondheid gaat, ik weet alleen dat als ik pure ingrediënten eet en geen voorverpakte dingen dat alles veel sneller verteerd en ik veel minder buikpijn heb. Ik ben op dit moment niet gezond bezig want ik sla eigenlijk altijd mijn avondeten over omdat ik niet weet wat ik kan eten zonder er buikpijn van te krijgen. Ik eet het liefst fruit in de avond, daarvan weet ik zeker dat het me geen buikpijn geeft. In de zomer was dat geen probleem want weinig eetlust door de warmte, maar in de winter moet ik echt weer avondeten gaan eten. Ik weet alleen niet wat. Koolhydraten en koolsoorten doen mij echt mega veel pijn helaas
Waarom willen jullie geen E-nummers? Geen aanval gewoon nieuwsgierig.
Kan je bijvoorbeeld tegen soep? Dan kan je een keukenmachine halen die groenten maalt en meteen verwarmt en dan kan je iedere avond in ieder geval soep eten.
Ik eet bijvoorbeeld ook vaak groenten met hummus ofzo of een ovenschotel met alleen groenten. Het boek 7 ingredienten vegan is ook echt een aanrader. Alles is super snel klaar, voedzaam en lekker en zo even uit mijn hoofd weinig voorverpakte benodigdheden.
Kort gezegd geloof ik dat enummers schadelijk zijn voor mijn gezondheid! Ze kunnen bijvoorbeeld voor irritaties in je darmen zorgen etc.
Ik weet op dit moment niet waar ik wel en geen buikpijn van krijg. Ik schrap het liefst helemaal mijn avondeten maar dat kan natuurlijk niet. Ik denk dat ik terug moet naar totaal onbewerkt eten en op die manier moet gaan uitvinden wat wel en geen pijn doet. Daarom wil ik een geen E-nummers meer