Plantaardig/vegan eten

Ik vond vleesch noch visch echt stom, desserts zijn geen van allen vegan en maar 1 hoofdgerecht was vegan.

@anon86562306 daantje in Dordrecht, Jack bean in Rotterdam (alleen doordeweeks en niet zo veel sfeer wel lekker), gare du nord in rdam . Iedere week een heerlijk menu.
@Saturnus lees je mee? Je vroeg dit vd week ook toch?

Verder kon ik in Lissabon ook prima vegan eten, alleen buiten de stad niet.

1 like

@anon86562306 Warschau heeft hele leuke vegan restaurants! En ook nog eens heel goedkoop. Als het goed is weet @influencer nog waar we toen allemaal gegeten hebben.

Oooooo ja wat is Warschau vegan heaven!!! Berlijn ook trouwens. Ben super benieuwd hoe Londen is :green_heart:

1 like

Nee toch? Je hebt drie soorten pita’s (Indisch, Grieks en Indonisch-inspired), dat zijn toch de enige hoofdgerechten die ze hebben? Of ben ik gewoon te lang niet geweest, haha.

Ja en alleen die met boontjes/roti achtig was vegan. Dat vertelden ze me iig

Ja dat is de enige met vegan saus, maar de rest heeft wel vegan ‘vlees’. Wat wel jammer is inderdaad.

(“De meeste gerechten van Vleesch noch Visch zijn eenvoudig vegan te maken, vraag naar de mogelijkheden. De pita Mi Gado is sowieso 100% plantaardig”)

Ik wou dat er een vegan all you can eat sushi was…

7 likes

Ja mn broer had de site dus voorgelezen en dacht dat er 100% plantbased stond dus ik was nogal chagrijnig :’). Had toen zoveel trek in dessert en de crumble en cheesecake die we hadden waren dus niet vegan! Heb toen dadels met pindakaas gezeten, thats not the same

1 like

Ahww ja dat is dan wel balen. Dophert zit daar trouwens wel redelijk in de buurt dus als je ooit nog gaat kan je daar een toetje scoren! ;D

Oh nice mn tante woont er dichtbij dus daar ga ik zeker eens halen

De hummingbird cake is echt… wauw

1 like

Ik had tot een paar dagen geleden nooit van een hummingbird cake gehoord en nu wil ik dat!

1 like

Dit.

2 likes

Never change, my dear :heart_eyes:

Als dit ooit ergens in NL komt gaan we er samen heen en ons helemaal vol vreten.

1 like
3 likes

Oke, zitten er twee “plastic” velletjes om die nieuwe rookworst van DVS? Het voelde net alsof ik een gebruikt condoom aan het afrollen was nadat ik een tweede plastic laagje had ontdekt.

1 like

Haha huh? Er zit 1 groot plastic ding om de twee worstjes, maar dat andere velletje hoort eromheen hoor! Daar hebben ze 7 jaar aan gewerkt, niet weggooien!

5 likes

Ja, wel eraf gehaald dus! Professioneel afgerold als een condoom. Het velletje hing ook echt aan de worst als een condoom. Dus de vergelijking is niet echt vergezocht, het zag er zo smakeloos uit. Mijn vingers voelen er ook nog helemaal vettig van, ik krijg het niet weg.