Plantaardig/vegan eten

Never change, my dear :heart_eyes:

Als dit ooit ergens in NL komt gaan we er samen heen en ons helemaal vol vreten.

1 like
3 likes

Oke, zitten er twee “plastic” velletjes om die nieuwe rookworst van DVS? Het voelde net alsof ik een gebruikt condoom aan het afrollen was nadat ik een tweede plastic laagje had ontdekt.

1 like

Haha huh? Er zit 1 groot plastic ding om de twee worstjes, maar dat andere velletje hoort eromheen hoor! Daar hebben ze 7 jaar aan gewerkt, niet weggooien!

5 likes

Ja, wel eraf gehaald dus! Professioneel afgerold als een condoom. Het velletje hing ook echt aan de worst als een condoom. Dus de vergelijking is niet echt vergezocht, het zag er zo smakeloos uit. Mijn vingers voelen er ook nog helemaal vettig van, ik krijg het niet weg.

Ja bij mij hing er aan het einde ook zo’n flupje aan inderdaad, niet heel prettig :stuck_out_tongue:

1 like

Mocht je ooit in Kaapstad komen:

Plant café
The hunrgy herbivore
Scheckter’s raw
Raw and Roxy
Whole earth café
Nourish’d
Lekker vegan

Deze zijn allemaal 100 % vegan!!

6 likes

Ik ben ooit in San Franscico naar een vegan sushi restaurant geweest, dat was echt geweldig!!!

2 likes

IK GA IN NOVEMBER NAAR SAN FRANCISCO!!!

GEEF ME DE NAAAAAAAM!!!

14 likes

Ah zie dit nu pas, maarrr Izakaya heet t! Geniet, en SF is echt zon leuke stad!

Haha hoho dat heurt niet he

1 like

Ja, SF is 1 van mn favo steden. Izakaya is trouwens de naam van een type restaurant ( zoals bistro bijv. , heeft het nog een extra naam? Shizen?

Haha no problemo! Dacht dat je misschien niet wist dat honing niet vegan is. Dat hoor ik heel vaak namelijk!

1 like

Mr & mrs Watson in Amsterdam!! Ze hebben ook heeeel veel vegan kazen

Oh haha slim, maar ja Shizen inderdaad. https://www.shizensf.com
Laat maar weten wat je er van vond als je er heen geweest bent :grinning:

2 likes

Gisteren een vegan kaasproeverij met @anon95331300 bijgewoond!

Deze was echt top en stiekem hebben we ipv van 1 plakje dat hele pak in de loop van de middag weggekaand :sweat_smile:

24 likes

Ook mijn favoriet! Mijn niet vegan schoonzusje koopt het ook af en toe omdat het gewoon lekker is :heart:

2 likes

Deze met een beetje mosterd gaat echt vet lekker zijn. Ik vond de vegan halloumi en feta ook wel het vermelden waard

1 like

Jaaaa dit is mijn lievelings! @Banananana de Simply V ;D

1 like