Je hebt bij Holland&Barrett ook een vegan omega 3 supplement https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/royal-green-algenolie-60085421?skuid=085421&as_templateId=4131604&gclid=Cj0KCQjw9NbdBRCwARIsAPLsnFb92BRn5fMdW5i86D_xP8nyc1-IO9oOpTjkKrFhK8xmpsSZcMpPe54aApFYEALw_wcB maar deze heeft alleen DHA. In fysieke winkels heb ik nooit een algenolie gevonden met ook EPA, deze zijn volgens mij alleen online te vinden.
Ja die had ik gevonden, maar vond ik erg duur in vergelijking met die van body&fit. Heb inmiddels die laatste in huis thanks!
@anon76889665 ik heb die oesterzwammen on toast gemaakt en het was echt super lekker! Ook mega simpel nogmaals thanks voor de tip
Ik twijfel daar nog over. Die van B&F lijkt goedkoper maar moet je volgens de bijsluiter wel 3x per dag(?) innemen. Is het in dat opzicht nog steeds goedkoper?
Edit:
Royal Green DHA algenolie 60 dagen voor 34,95
B&F Omega 3 uit algenolie (DHA en EPA) 60 dagen voor 35,40
Rekensom
60 dagen * 3 capsules aanbevolen per dag = 180 capsules ÷ 30 capsules per verpakkingen = 6 verpakking per 60 dagen en 6 * eu 5,90 per verpakking = eu 35,40 in totaal
Hihi
Ik vond die kippenbouten best wel lekker maar gemarineerd/gekruid zijn ze het fijnst!
Ben nu in Berlijn en wil ook wat dingen uitproberen. Heb nu kaas van Veganz gekocht en zag idd ook veel Simply V producten. Welke soorten kaas en vleesvervangers kan ik op letten?
Jaa ik wil ze goed gaan marineren en kruiden inderdaad. Tips voor een fijn marinade recept?
Mn vriend ''mist" de typische kip van de markt uit de grill, dus richting die smaak, maar geen idee wat voor smaak dat is…
Zijn dat niet gewoon je standaard kipkruiden met olie?
De soja maakt het een beetje zoet dus ik zou wel een iets zoutigs kiezen!
Blijft lastig dat dit topic eigenlijk over eten gaat, maar: hebben jullie tips voor mooie vegan winterjassen die ook warm zijn? In mijn hoofd gaat het nog steeds zo: wil je warm én mooi, dan heb je wol nodig…
Ja ik weet nog niet zo goed wat ik daarvan vind… lastig!
Een parka is niet echt wat ik wil, ik zoek echt zo’n elegante jas, een ‘mantel’, het soort dat normaal altijd van wol is. Dit idee:
Oh damn, winterjassen. Daar heb ik helemaal niet aan gedacht nog. Ben nog steeds mijn oude aan het afdragen maar die gaat niet al te lang mee en ik vind parka’s echt helemaal niet mooi
Dus ik ga meezoeken
Ja dat doe ik dus ook! Ik heb er 2, 1 is een parka uit 2012 en de andere een wollen jas die ik gewoon echt al 10 jaar heb. Weet nog dat ik hem destijds heel duur vond (€130 of zo?) maar nu ik zie hoelang ik ermee doe… haha.
Ik heb 't even in een FB-groepje geplaatst (als je me voorbij ziet komen: hoi!), hoop dat daar reacties komen.
Haha ben wel benieuwd wat je allemaal wel en niet kan zien eigenlijk! Zal ook even bij jou spieken
O ja is waar ook! Ga ik maar weer eens doen. Haha ja mijn hobby levert heel wat foto’s op… ben benieuwd welke je kan zien.
Ik kan die knop niet meer vinden?! Het hoort hier te zitten, toch?
Ik ben normaal ook niet zo’n fan van parka’s, maar ik heb er vorig jaar 1 gekocht bij America Today (de Jennifer) die ik wel heel mooi vind door de kleur en hij is heeerlijk warm en waterdicht. En de knopen zijn magneetjes, dus rits dicht en de rest klapt vanzelf dicht en dan is het lekker warm.
Ken je hoodlamb al? Wel duur en ook niet echt mantels volgens mij, maar wel mooi (vind ik) en warm! En ook fijn om dit soort merken te steunen