Huh waar? Thuis laten bezorgen?
De tofurky is verkrijgbaar bij mijn jumbo (Amsterdam)
Ik koop die Tofurky bij Jumbo (in de winkel) en de Simply V bij Vegabond (ook een winkel). Wel in Amsterdam allebei dus dat telt denk ik als een mini-Berlijn als het om vegan dingen gaat?
En @Banananana thanks voor de info! Ik woon in Rotterdam, daar zouden ze dat toch ook wel moeten hebben haha ik ga op speurtocht. Maar Amsterdam heeft inderdaad wel een mega aanbod aan vegan spul.
Is dat die meest geweldige Jumbo die ook een koelschap heeft met vegan ijs en taart en een klein los schapje met slagroom en zo? Met twee ingangen? (Kom bij andere Jumbo’s veel minder vegan shizzle tegen)
Hahaha JA! Elke x hebben ze weer wat nieuws, amazing!
Haha die jumbo is zo fijn! Maar ik wilde laatst die nieuwe vegan pizza’s kopen en die waren er niet? Heb jij die al gespot?
Ik meen dat ik wel vegan pizza’s heb gezien. In die staande vriezer, bij de groente. Maar ben nu al een tijdje niet daar geweest.
Ik stuur je wel een pb
Jumbo 5 werelden schijnt heel veel vegan te hebben!
Ga ik daar eens een kijkje nemen! Bij heavenly cupcakes hebben ze ook wel veel alleen daar is het echt overdreven duur.
Ik vind van Simply V de schmelzgenuss wel acceptabel voor als je zin hebt in een smerige tosti!
Oh nee die ken ik niet!
Dat verkopen ze bij Content! Staat in die bakken onder een andere naam (wel iets met gist)
Jij postte hier pas iets over kiemen groeien in een glazen pot. Ik had er nog nooit van gehoord, maar vond het zo’n goed idee dat ik er naar aanleiding van jouw berichtje direct mee ben begonnen. En kijk, dit zijn nu (vijf dagen later) mijn linzenkiemen:
Oke de foto is niet zo scherp, maar ik ben er helemaal trots op
Een beetje random dit, maar ik wilde je even bedanken, ik kende het nog niet en ben nu helemaal enthousiast namelijk! (Zo enthousiast zelfs dat ik nu naar de Ekoplaza ga fietsen om broccoli- en alfalfazaad te kopen voor mijn volgende batches!)
Is het bij jou inmiddels ook gelukt trouwens? Bij mij ging het heel prima met een gaasje om de pot, de pot schuin op z’n kop zetten zodat het water weg kan lekken en iedere ochtend en avond spoelen met water.
@Cicero @Violoncello oh dit doet me eraan denken dat ik al heel lang een kiemschaaltje wil kopen:
Kiemen zijn echt lekker in heel veel dingen
Kiemschaaltjes zijn wel irritent om schoon te maken hoor, die worteltjes gaan door het gaas en zitten soms best vast.
Oh wat leuk om te horen, en wat zijn ze bij jou goed gelukt!! Echt mooi om te zien
@Evenveel nog nooit van gehoord zon kiemschaaltje, maar ziet er handig uit. Joh ik voel me wel een echte #kiemfluncer haha.
Ik heb zelf nog geen tweede poging gedaan, moet even nieuwe zaadjes halen! Mijne waren idd brocolizaadjes. Ga het nu denk ik ook maar met een gaasje doen, ziet er naar uit dat dat beter lukt!
@anon76889665 @Goldenmilk oh no! Thanks voor de waarschuwing dan probeer ik het eerst met een pot