Plantaardig/vegan eten

mag ik vragen waarom je het adres van een jumbo die vet veel vegan eten niet wil delen in het topic?

Nou ik wil het best delen maar ik dacht, het is @Banananana’s vaste plek blijkbaar en misschien vindt zij het niet chill als iedereen weet waar ze dan ongeveer woont. Maar misschien boeit het haar ook niks hoor dus dan kan ze 't gewoon zelf hier zetten. ^^

2 likes

Wat lief dat je daar aan denkt! Maar ik heb al vaker gedeeld dat ik in het centrum van Amsterdam woon dus geen probleem.

@Bucky Het is de Jumbo op de Stadshouderskade

3 likes

Haha ja ik dacht: you never know! Maar Jumbo Stadhouderskade dus! Vegan walhalla!

1 like

Oké WAT eten jullie op een semi-brakke zondag als deze (of als gisteren). Ik heb zoooo’n zin in een omelet ofzo en ik wil ook m’n avocado-inname minderen, maar dat lijkt het enige te zijn wat ik kan bedenken/wat overal op de kaart staat? Ik ben nu maar een reep chocola aan het eten but it does not do the trick

1 like

Tostiiii

Hmm ja misschien toch maar weer dat maar ik eet dat te vaak, beetje klaar mee ofzo ondanks dat het heel chill is (en jammer dat dit er buiten de deur nooit lijkt te zijn…). Tenminste ik maak altijd tosti volgens dit recept ongeveer, heb je misschien leukere suggesties?

3 likes

Ik had op mn brakke dag vrijdag een broodje met DVS roockworst met mosterd, mayo en gebakken uitjes. Het was per-fect.
Andere goeie vind ik ook de naked chick burger met een zelfgemaakte tomaten relish erop (heb ik altijd in de koelkast staan, geweldig bij plotselinge nacho cravings als salsa of op broodjes als topping). Op een broodje met een dun laagje hummus en een paar blaadjes rauwe spinazie :heart_eyes:

4 likes

Pancakes? Die vind je buiten de deur wel.

1 like

Ohnee ik ben niet zo’n tostimeester dus ik eet altijd gewoon met kaas van nature&moi, tomaat en currysaus :see_no_evil:

Maar wat @anon86562306 zegt klinkt chill!

1 like

Ik ga volgende week bij Konijnenvoer in Arnhem eten, omdat mijn vriendinnetje vegan is en het mij leuk lijkt om eens een vegan restaurant te proberen. Iemand ervaring met dat restaurant? Menu tips?

1 like

Klinkt zeker chill! En als veel moeite oeps hahaha
En @Keukenkastje ja dat is ook een optie! Vind het gewoon jammer dat er niet veel hartige opties zijn.

2 likes

Jaaaaaa Konijnenvoer is briljant! Wij hadden de Aziatische kaart. Ik weet niet of ze die nog hebben, denk het niet. Hele lekkere sushi, loempia’ s en tempeh saté :heart_eyes: Het hoofdgerecht was ook top, maar ik ben even kwijt wat ik had :sweat_smile:

3 likes

Ik heb net zelf hummus gemaakt, maar hij is echt veelste dun geworden. Ik vind het zonde om de hele bak weg te moeten gooien. Weet iemand hoe ik het iets dikker kan krijgen? Het glijd nu echt van m’n brood af :confused:

Ik heb nog nooit kikkererwten pastasaus gegeten, is dat lekker?

Anders kan ik inderdaad proberen nog wat kikkererwten er door heen te doen, dat zal sowieso moeten lukken

Popcorn!! Met lekker veel zout en rozemarijn :yum:

1 like

Scrambled kikkererwten!

1 like

Als je het hebt kun je er wat kikkererwtenmeel doorheen doen om het dikker te maken (al werkt dat denk ik niet als het echt veeeel te dun is). Of gebruiken als dipsausje voor groenten, dan is het wat minder erg als het te dun is.

1 like

Ik kom er net van terug! Ze hadden deze keer niet meer de Aziatische kaart maar wij hadden de lasagne, de mac&cheese en de tofu popcornbites. Alle drie héél lekker :heart:️ Je krijgt geen spijt!

2 likes

Omg, waarschijnlijk is dit super oud nieuws maar ik zie dit echt voor het eerst!!! :heart_eyes:

3 likes