Voor het eerst een vegan Cornetto geprobeerd (lekker laat, maar ik eet niet vegan). Vind het bijna niet van de echte te onderscheiden! Ben alleen niet per se fan van Cornetto’s dus die heb ik al jaren niet gegeten, kan het daarom niet echt eerlijk vergelijken. Maar voor een vegan ijsje echt wel goed.
Ja vind deze echt super lekker.
Jaaa, ik ben dus wel Cornetto-fan, dus heel blij hiermee!
Ga vanavond het Salted Caramel ijs van Alpro proberen
Ik vind het zo stom dat al het ijs 6 euro per bak kost -_-
5,50 hier, maar duur nonetheless. Net als de vegan Ben & Jerry’s
Waar is de tijd van Swedish Glace
De Vomar hier heeft nog Swedish Glace!!! Mocht je die in de buurt hebben
Ja heb ik! Awesome!
Ik heb voor de helft plantaardige kipstukjes van Vivera en voor de helft reepjes oesterzwam samen heel simpel gemarineerd en toen gebakken:
Oké de combinatie met stamppot boerenkool is misschien een beetje vreemd, maar het is echt heel lekker!
Ik heb gisteren een Kombucha scoby gekregen van een vriend. Kan ik eindelijk mijn eigen kombucha brouwen! Iemand hier al ervaring mee? En welke smaken dan?
Ik heb het een tijdje gedaan en dan gewoon met gepureerd fruit voor de 2e fermentatie. Mijn maag kan er helaas niet goed tegen dus ben weer gestopt.
Ah oké, en hoe lang brouwde je het dan? Online staat van 7 tot 30 dagen, maar das lekker ruim. Heb nu ene batch gemaakt met rooibos thee en gember. Ik kocht het hiervoor af en toe in de supermarkt hier, en merkte eigenlijk dat t juist voor mijn maag heel fijn is! Hoop dat het lukt
3 weken en dan nog een paar dagen in een beugelfles
Ik vond deze filmpjes wel nuttig:
Top, dankje! Ga deze filmpjes eens bekijken
Online via Body & Fit goedkoper, dan kun je ook eventueel vitamines en mineralen of vegan snacks meebestellen
Hummus met brood, groentes, olijfjes, noten?
Weet iemand een adventkalender waarvan de inhoud vegan is?
Ik heb geen idee maar als het niet bestaat zou dit echt een goed idee zijn om op te zetten denk ik.
Die van Balea van DM, maar is wel met verzorgingsproducten, weet niet of je eten bedoelt?
Ik bedoelde inderdaad meer eten, maar ik zal een kijken naar die van Balea. Als er veel handige verzorgingsproducten in zitten, neem ik hem misschien toch!