Plantaardig/vegan eten

Handig overzichtje met sintsnacks!

https://www.blackbirdsandcakes.nl/vegan-sinterklaas-snoepgoed/?fbclid=IwAR0xI18ZpyGNrID783_KNdJpSRLfX18GLemoegkPGbRaxEsxC_sb9oMIJsU

2 likes

Ii word sowieso sip van vegan salami :frowning:

2 likes

Ja eens. Het is altijd zo muf.

2 likes

Oke mss geef ik het dan op haha. Kan ik beter op ander beleg focussen.

1 like

Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen hierom:

Het aantal keren dat mensen mij extreem hebben genoemd… :joy:

21 likes

Wow zoveel pure chocolade in dat lijstje met vegan sint snacks? Ik wist helemaal niet dat pure chocolade vegan was!! Weer een stapje dichterbij een nog meer vegan life style! (Chocolade was iets waar ik HEEL moeilijk afstand van kon doen).

2 likes

Niet alle! Dus wel opletten. Maar heel veel pure chocola is vegan. En chocola van Vego is vegan ‘melk’ chocola.

3 likes

Hahaha deze blijheid.

1 like

Happy world vegan day jongens! :smiley:

19 likes

Ik heb gevierd met homemade wafels met blauwe bessenjam en een havermelk latte!

Ik moet echt een baan vinden.

24 likes

Ik heb broodpudding gemaakt adhv dit recept! Zonder appel, meer speculoos en purechocoladerozijnen erin.
Ik heb het net uit de vorm gehaald en de bovenkant ook nog besmeerd met AH basic chocopasta. :drooling_face:

Dit ziet er zoooo lekker uit! Heb je een recept voor de wafels?

1 like

Haha love it! Ziet er super lekker uit

1 like

Ik heb dit gebruik, gehalveerd. Is van deliciously Ella. Maar vond het, eerlijk gezegd, niet zo super lekker dus volgende x ga ik een ander recept zoeken. Oh ik had trouwens speltmeel en boekweit, ipv haver. Blauwe bessen had ik ingekookt met sinaasappelsap, dat was wel lekker!

1 like

Heeft er iemand misschien tips voor veganistisch (uit) eten in Arnhem?

Konijnenvoer schijnt heel leuk en goed te zijn!

2 likes

Bij Domino’s vandaag!

3 likes

Het is world vegan day dus ik dacht ik deel mijn vegan motto nog even! Dit is ook de achtergrond op mn telefoon :)!

1 like

Ik ben met vriendinnen naar 't Eetatelier geweest, erg leuk en knus! Ze hebben een heel klein menu (echt heel klein), wat ook wekelijks oid verandert. Niet standaard veganistisch, maar als je belt passen ze hun menu aan en maken ze een optie veganistisch.

Edit: ik zie net dat standaard één van de opties veganistisch is

Edit 2: dan ook gelijk maar de link naar het restaurant http://www.eetatelier.nl/

1 like

Oh kak, ik heb serieus net besteld en dit niet gezien.