Plantaardig/vegan eten

Niet alle! Dus wel opletten. Maar heel veel pure chocola is vegan. En chocola van Vego is vegan ‘melk’ chocola.

3 likes

Hahaha deze blijheid.

1 like

Happy world vegan day jongens! :smiley:

19 likes

Ik heb gevierd met homemade wafels met blauwe bessenjam en een havermelk latte!

Ik moet echt een baan vinden.

24 likes

Ik heb broodpudding gemaakt adhv dit recept! Zonder appel, meer speculoos en purechocoladerozijnen erin.
Ik heb het net uit de vorm gehaald en de bovenkant ook nog besmeerd met AH basic chocopasta. :drooling_face:

Dit ziet er zoooo lekker uit! Heb je een recept voor de wafels?

1 like

Haha love it! Ziet er super lekker uit

1 like

Ik heb dit gebruik, gehalveerd. Is van deliciously Ella. Maar vond het, eerlijk gezegd, niet zo super lekker dus volgende x ga ik een ander recept zoeken. Oh ik had trouwens speltmeel en boekweit, ipv haver. Blauwe bessen had ik ingekookt met sinaasappelsap, dat was wel lekker!

1 like

Heeft er iemand misschien tips voor veganistisch (uit) eten in Arnhem?

Konijnenvoer schijnt heel leuk en goed te zijn!

2 likes

Bij Domino’s vandaag!

3 likes

Het is world vegan day dus ik dacht ik deel mijn vegan motto nog even! Dit is ook de achtergrond op mn telefoon :)!

1 like

Ik ben met vriendinnen naar 't Eetatelier geweest, erg leuk en knus! Ze hebben een heel klein menu (echt heel klein), wat ook wekelijks oid verandert. Niet standaard veganistisch, maar als je belt passen ze hun menu aan en maken ze een optie veganistisch.

Edit: ik zie net dat standaard één van de opties veganistisch is

Edit 2: dan ook gelijk maar de link naar het restaurant http://www.eetatelier.nl/

1 like

Oh kak, ik heb serieus net besteld en dit niet gezien.

Bellen? Ze zijn wel chill daar.

Heb al betaald via PayPal, denk je dat ze dan nog wat kunnen?

Ja ik denk een voucher op je 06 zetten voor korting volgende x.
Ik weet wel zeker dat ze dat bieden als je belt, ik bel vaak voor dit soort dingen. Maar je moet er wel zin in hebben want tis beetje gierig mss

Jong meisje, zwaar ongeïnteresseerd: “oh ja, ik kan ook niet nog wat invoeren of korting geven dan nog ofzo ook nee. Ja. Nee kan niet”.
Dan laat ik altijd expres een lange stilte vallen zodat ze nog even verder denken en kijken.
“Dus. Kan niet. Nee. Pech dan hoor”.

Oké dan niet…

Wat een kuttekop, vet jammer.

Omg ze maakt het nog erger. Zit nu al een uur te wachten en mn tracker zegt dat mn pizza al bezorgd is. Dus ik bel:
“ja ehm het is druk”.
Dat snap ik, ik bel ook niet om te klagen over de snelheid, maar ik vroeg me af of het wel goed gaat omdat de tracker zegt dat ie er al zou moeten zijn.
“Ik had net ook al iemand die daarvoor belde”.
Oké, en?
“Ja gaat heus wel goed hoor, het is gewoon druk”.
Oké, maar kan je voor me controleren of mijn bestelling wel onderweg is?
“Nee, ik kan niet zien wie wat bij zich heeft”.
Kan je wel zien of mijn bestelling goed is binnengekomen überhaupt?
“Ja dat zou wel kunnen, maar dat kost echt heel veel tijd voor me”.

NOU EN, je bent aan het werk. Werk. Omg dat ontzettend ongeïnteresseerde toontje erbij ook.