Plantaardig/vegan eten

Bellen? Ze zijn wel chill daar.

Heb al betaald via PayPal, denk je dat ze dan nog wat kunnen?

Ja ik denk een voucher op je 06 zetten voor korting volgende x.
Ik weet wel zeker dat ze dat bieden als je belt, ik bel vaak voor dit soort dingen. Maar je moet er wel zin in hebben want tis beetje gierig mss

Jong meisje, zwaar ongeïnteresseerd: “oh ja, ik kan ook niet nog wat invoeren of korting geven dan nog ofzo ook nee. Ja. Nee kan niet”.
Dan laat ik altijd expres een lange stilte vallen zodat ze nog even verder denken en kijken.
“Dus. Kan niet. Nee. Pech dan hoor”.

Oké dan niet…

Wat een kuttekop, vet jammer.

Omg ze maakt het nog erger. Zit nu al een uur te wachten en mn tracker zegt dat mn pizza al bezorgd is. Dus ik bel:
“ja ehm het is druk”.
Dat snap ik, ik bel ook niet om te klagen over de snelheid, maar ik vroeg me af of het wel goed gaat omdat de tracker zegt dat ie er al zou moeten zijn.
“Ik had net ook al iemand die daarvoor belde”.
Oké, en?
“Ja gaat heus wel goed hoor, het is gewoon druk”.
Oké, maar kan je voor me controleren of mijn bestelling wel onderweg is?
“Nee, ik kan niet zien wie wat bij zich heeft”.
Kan je wel zien of mijn bestelling goed is binnengekomen überhaupt?
“Ja dat zou wel kunnen, maar dat kost echt heel veel tijd voor me”.

NOU EN, je bent aan het werk. Werk. Omg dat ontzettend ongeïnteresseerde toontje erbij ook.

Geef dit aan in je tracker feedback als die bezorgd is! Ik zei eens ik betaalde extra voor paprika en kreeg te weinig en veels te veel oregano. Toen kreeg ik een briefje of mail ofzo met we zullen op de oregano letten en hier is een bon voor een gratis pizza.

Oh en echt natuurlijk toppunt van geen zin hebben om je werk te doen.

Bij de ah stoppen ze met het verkopen van flora boter. Dit is echt een zwarte dag, want die boter is zooooooo lekker op toast, of gewoon in het algemeen en ik weet niet waar ze die nog meer verkopen :disappointed:

Deze is heel lekker! Ik ben niet vegan (maar eet geen zuivel door lactoseintolerantie), maar dacht dat jullie deze ook wel zouden kunnen waarderen! Het is een lekkere combinatie van zout, nootjes en romige (maar dan zonder echte room) melk chocolade. Heb helaas geen foto van de ingrediënten gemaakt.

11 likes

Ja, ik ben ook zeer verdrietig. Wel meerdere pakjes meegenomen met 35% korting.

Omg flora was echt m’n lievelings vooral de gezoute

Edit: was dus heel lekker op een beschuitbol en dan met hagelslag omg #FOODGASM hahahah
Maarja die verkopen ze dus ook niet meer :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:
Kut Albert Heijn.
Nee grapje maar echt jammer dat ze zo’n goed product niet meer verkopen :disappointed:

1 like

Ik gebruikte net een vervanger voor kookroom gemaakt van spelt. Ieuw!
Heel glibberig en grijzig en smakeloos en bijna transparant en gewoon… ieuw.
Heb van hetzelfde merk nog de vervanger met haver staan, ik hoop dat die beter is :nauseated_face:
Het enige dat een beetje aan room deed denken was dat het vloeibaar was en de kleur kwam een klein beetje in de buurt (als je ernaar keek met je ogen dicht dan)

Ik kook graag met de kookroom van Oatly. Die vond ik echt prima!

Ook vaak maar echt 5% ofzo, f#ckers :face_with_symbols_over_mouth: Heb geen tips, maar gedeelde frustratie :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De soja kookroom van de appie vond ik een prima smaak hebben een romige structuur. Ook niet zo duur!

1 like

Ja ik heb ook wel eens soyaroom gebruikt en die was prima, maar ik wilde juist eens iets anders dan soya als vervanger gebruiken.
Ik besefte gisteren trouwens ineens waar het naar smaakte: zo’n potje kant en klare carbonara saus dat ik 15 jaar geleden eens voorgeschoteld kreeg. Echt zo ontzettend vies, smakeloos en snotterig.
Die van oatly heb ik hier nog niet gezien maar ga ik zeker proberen als ik hem tegenkom,

1 like

Hoe maken jullie aardappelpuree? Doe je dan een plantaardige melk of water? Ik wil graag meer plantaardig gaan eten en zoek vervangers voor bepaalde ingrediënten.

Idd plantaardige ongezoete melk (ik gebruik soja, amandel, kokos rijst of wat ik dan ook heb staan) of plantaardige room. Ook doe ik er vaak wat bakboter uit zo’n spuitfles door van becel. Daarop staat ook dat ze vegan zijn. Dit is wel voor de stamppot maar het lijkt me hetzelfde.

1 like

En supergoed dat je meer vegan wil eten! Als je nog meer vervangers zoekt post het vooral.

1 like