Plantaardig/vegan eten

Ik kon de knoflooksaus bij mijn jumbo niet vinden, maar een vriendin raadde me deze aan dus ik ga ik proberen:

3 likes

Nouuu ik heb het overleefd hoor jongens! Drie uur in de keuken gestaan geloof ik pffff. Doe ik nooit meer. Grote favoriet waren de limonade, aardappels en de chocolademousse.

En er hadden twee mensen afgezegd. :’)

5 likes

Kan iemand die adventkalender van Holland & Barrett ook online vinden? Zo ja, wil je dan de link delen. Krijg 'm zelf niet gevonden maar wellicht verkopen ze hem alleen in de winkel.

Heb je foto’s toegestuurd van de gedekte tafel? En het eten? :pouting_cat:

Heb je nog veel over? Of had je precies hetzelfde keg gemaakt

Ik denk dat dit hem is?

Wel op de Engelse site.

@Twijfelaar hahaha nee

@Niettepruimen 1 iemand had al wat eerder op de dag afgezegd, de 2e zei af terwijl ik aan het koken was dus daar heb ik nog gedeeltelijk op kunnen aanpassen. De salade en broccoli kon ik nog ‘minderen’. Van de linzen had ik expres veel te veel gemaakt (zodat ik er zelf nog van kan eten vandaag) en de aardappels kwamen gewoon goed op! Toetje dus wel nog wat over ook.

Het erge was dat ik bij het boodschappen doen al bijna minder wilde inslaan omdat ik al verwachtte dat er wel iemand af zou haken… maar ik dacht: nee Briseis, positief blijven, wie weet komen ze nu allemaal wel! :rolleyes:

1 like

Geen blokjes maar die pot van a. Vogel.
Echt lekkerste bouillon ooit!

1 like

Ik ben er gisteren geweest en omg :heart_eyes:

7 likes

Ik gebruik die van zonnatura!
Volledig plantaardig

Weten jullie al wat jullie gaan eten tijdens kerstmis?

Zelf maken wij voor dag 1 verschillende soorten tapas, maar ik zoek voor dag 2 nog inspiratie!

Omg zo lekker!!! Gaaf is her he? Nu will ik ook weer :heart_eyes:

1 like

Ik wilde je nog even laten weten dat ik hier uiteindelijk ben gaan eten en dat het echt superlekker was, dankjewel voor de tip!
Ze hadden een superklein menu inderdaad, maar alsnog vond ik het moeilijk om te kiezen omdat alles veganistisch kon en heel lekker klonk!

Nog even een vraag ook hier: ik ga vanavond eindelijk de rookworst van de vegetarische slager proberen, maar wat was nou de truc voor dat velletje? Ik heb het teruggezocht in dit topic, maar het staat me bij dat er een specifieke tip was en die kan ik niet terugvinden. Op de verpakking staat gewoon dat hij 12 minuten in een pan warm water moet, maar ik dacht dat dat iemand hier zei dat dat toch anders moest.

1 like

Je moet hem volgens DVS niet bovenaan openknippen en dan de worst eruit duwen (zoals je met een Calippo zou doen) maar hem horizontaal openknippen en dan uit het plastic halen :smiley:

1 like

Ah top, thanks!

1 like

En ze adviseren em nq het verwarmen nog even afgedekt te laten liggen zodat et velletje strak trekt.

1 like

Zoals met een Calippo :joy:

1 like

Wat leuk om te horen! Wat heb je uiteindelijk genomen?

Dit weekend ben ik met @anon12348926 @Tunnelvisie en @Saturnus bij Broei in Utrecht uit eten gegaan, maar dat vonden we niet zo’n succes helaas… :frowning:

1 like

Wat jammer dat het tegenviel! In Utrecht vind ik Gys altijd wel een succes (behalve de nagerechten trouwens, de taartjes zijn het altijd net niet).

Ik had als hoofdgerecht polentacake met een tomatenlinzensaus, een heleboel soorten gegrilde groenten en nog een stukje 'kaas’koek. En als toetje een superlekker chocoladehazelnoottaartje!

1 like

Ja dat was jammer. Er was altijd maar één gerecht lekker. En niet alle drie de gerechten. :unamused:

Lunch kaart zag er wel beter uit hehe. En ze hebben havermelk voor in de koffie. Vind dat wel echt een pluspunt.

1 like

Ik heb een tijdje een werkplek bij Broei gehad. De lunchkaart was altijd wel heel chill :slight_smile:

2 likes