Volgende keer dus lunchen haha.
Ik heb vandaag de Kips paté gekocht en geprobeerd. Vind de verpakking een stuk beter en vind 'm ook erg lekker. Weet niet of ik die van DVS of deze lekkerder vind⦠Hij is wel heel anders van structuur en geur vind ik.
Zag op de bon dat ik hem gratis kreeg met mijn bonuskaart, maar had daar geen mailtje over gehad. Dus houd even jullie bonusaanbiedingen in de gaten
Hier ben ik ook nieuwsgierig naar! Ik ben de enige die vegan eet en bij mijn schoonouders gaan we gourmetten, ik ga zelf gewoon wat fixen waar de rest ook van kan eten. Krijg wel een eigen stelletje haha.
Met mijn ouders nemen we allemaal wat mee, dus was van plan zoete aardappel, spruitjes en rode ui in de oven te bakken en een tahin dressing erbij⦠voor de rest moet ik het nog bedenken.
Maar waarom moet vegan chocola ook meteen suikervrij suiker is gewoon vegan hoorrrr
Bij de lidl verkopen ze wel vegan gourmet pakketjes. Misschien een optie?
Meen je! Dan haal ik die gewoon, chill!
Dit is ook een echte aanrader voor gourmette/bbq, van de AH. En het vlees van Vegafit is chill, ook bij de ah te koop.
Ik vind dit ook zo vervelend aan veel vegan recepten, moet je weer vier verschillende soorten bloesemsuiker of siropen tevoorschijn toveren.
Ja dit vond ik ook al zo dom! Mix gewoon.
Oh ik heb het juist altijd andersom. Dan zijn er maar 2 smaken die ik lekker vind en zit ik met een berg prut
Dit inderdaad, en dan nog 'kipānuggets erbij en klaarā¦
Denk dat ik ze alle 4 ga kopen en mijn eigen pakketjes maak en invries.
Nou veggie hotdog in Ikea vind k niet de moeite hoor. Mosterd en saus maken t nog eetbaar maar nee, dit neem k niet nog een keer
Ik geef volgende week een luxe vegan diner voor het goede doel. Ben dus opzoek naar lekkere en luxe gerechtjes. Iemand tips?
Poke bowl met tofu
@Saturnus @QueenOfEngland dankje, leuke ideeƫn! @anon76889665 staat dat recept ergens in dit topic? Of waar kan ik het anders vinden?
Wat je nodig hebt voor 6 personen:
Sojabrokken
Bakje oesterzwammen
4 el agavesiroop
4 el 5 spice poeder
3 el Japanse sojasaus
Hoisinsaus
Lenteuitjes in ringetjes
Komkommer in plakjes
Tortillas
Sesamolie
sesamzaadjes voor sprinkles
Sojabrokken 10 minuten weken in kokend water en uitknijpen. Maak een marinade van de agavesiroop, de 5 spice poeder en sojasaus en door de sojabrokken en oesterzwammen mengen. Laat 10 min staan.
Bak ze het in wat olie goed bruin.
Smeer je tortillas aan 1 kant in met sesamolie en bak in een droge koekenpan ong 30 sec
Meng de hoisinsaus met water en eventueel wat agave tot de smaak en dikte naar wens is.
Maak wraps.
Schrans.
De flora boter is toch weg bij de AH?
Komt misschien deze dan? Of is dat hetzelfde merk? Ik mis mijn flora boter.
Mocht iemand het gemist hebben, bij de AH hebben ze 2 pakjes Vivera voor 3,50. De ābiefstukā doet ook mee, en die zijn normaliter al 3,50 per pakje. Dus dat is helemaal een goede deal.