Plantaardig/vegan eten

ik heb ze een berichtje gestuurd op facebook, als ik wat hoor laat ik het weten hier :slight_smile:

2 likes

Super dankje!!

Pfff wel een stap achteruit voor dat merk zeg. Dat ze dan tóch maar wel producten met melk gaan verkopen.

Ja vind dat ook apart. Weet alleen niet of dit dus flora (merk) is die bij de ah te koop was. Ik vond die zwarte kuipjes ook een wat luxere uitstraling hebben.

Het lettertype van het logo is wel hetzelfde dus ik denk van wel… blijkbaar een nieuwe weg ingeslagen.

Vandaag bananenwafels met kaneel en maple syrup. En edgy filter jwz.

Ja ik heb nog steeds teveel tijd.

15 likes

Ahh nu wil ik ook een wafelijzer. Ziet er zo chil uit!

1 like

Heb je een receptje? Ik zoek nog goede wafels!

Yes! https://lovingitvegan.com/vegan-banana-waffles/ Die heb ik gebruikt. Wel gehalveerd want ik wilde er geen zes. En kaneel aan toegevoegd. Ik vond ze lekker! Ik heb trouwens zelfrijzend bakmeel gebruikt en geen kokosolie maar het ijzer ingevet.

1 like

Thanks! Dat wordt mijn ontbijt morgen :grin:

2 likes

Ik heb nu trouwens de vego chocolate spread maar ik vind het niks :sob: Ik vind de repen mega lekker maar aan deze spread zit een raar nasmaakje.

Wat is dat toch met Amerikaanse recepten (op sites) en eerst duizend jaar moeten scrollen eer je een keer het recept hebt hahaha

7 likes

Jaaa irritant he! Ik hoef je levensverhaal niet elke x te lezen ( ook niet een keer).

3 likes

Interresant artikel van the guardian over veganisme

3 likes

Ik heb mega lekkere drop gekregen. Ze hebben ook zoete drop. SUPER lekker. Heb even opgezocht en het is door heel Nederland te koop. :yum:

5 likes

Ik wil dat kan ik dat gewoon bij ah halen, nee toch?

Iemand tips voor Vegan lunchen in Arnhem?

Ik was er een paar maanden geleden met (niet-vegan) vriendinnen en toen zijn we uiteindelijk bij Bagels & Beans gaan lunchen want we konden verder niet zo snel iets vinden.

Edit: niks mis met de bagels & beans hoor maar niet heel veel verschillende opties, mocht je daar naar op zoek zijn.

1 like

Hmm ja bagel and beans hebben ze in bijna elke grote stad wel een beetje. Maar heb verder totaal geen ervaring met Arnhem. Ben wel benieuwd of daar aanraders zijn. Thanks voor je too in ieder geval.

Bonnie Arnhem!!