Plantaardig/vegan eten

Bonnie is inderdaad leuk en ik heb ook vaak lekker gegeten bij Rawsome.

Ohh Bonnie inderdaad! Thanks @Kusjessoldaat en @Infidel ga kijken of daar plek is dan! En anders rawsome klinkt ook goed!

Serveren ze bij Bonnie ook havermelk in de koffie? Weet iemand dat toevallig?

Ja hun koffie maken ze standaard met havermelk tenzij je anders wilt (soja of amandel geloof ik) :blush:

1 like

Oh dat is fijn!

Gisteren een 7 gangen vegan diner gemaakt, en alles was super lekker! Oa de Peking eend van @anon76889665 was een succes. Had ook deze gemaakt
https://olivesfordinner.com/2016/01/vegan-dynamite-rolls.html en dat was zo lekker!

5 likes

Oh die rolls klinken goed! Moet ik onthouden!

Ja echt heel lekker!

5 likes

Hahaha dit

19 likes

Ik lees dit nu ook met haar stem :joy:

1 like

Hier iemand die de salami van jumbo heeft gehad en weet of deze lekker is? Hij is vegan!

Ik vind hem heerlijk, @Bunnyslippers vond hem heel vies. Die worstjes vind ik ook heel lekker!

1 like

Avantgardevegan heeft veel YouTube filmpjes met awsm kerstgerechten!

2 likes

Wat leuk!

Hoodlamb toevallig? (Ik ga er vandaag zo een kopen, so excited).
Wel raar van die vrouw zeg, klinkt een beetje passief-agressief. Althans, als ze dat inderdaad deed omdat ze dacht dat het bont was. Ik had hier met mijn ex (ook vegan) vaak discussies over. Hij vond dat je geen nepbont moest dragen omdat dat andere mensen juist kan aanzetten tot het kopen van bont (?). Maar ik denk juist dat je het kunt gebruiken om mensen bewust te maken dat nepbont ook heel mooi, warm etc. kan zijn, net zoals jij bij die vrouw deed. Dus als je het mij vraagt was het een goede daad van jouw kant :blush:

3 likes

Hmm dat zijn echt 2 uitersten hahah, op de Duitse site waar hij origineel vandaan komt staan veel positieve reviews dus ga hem een keer proberen denk ik!

2 likes

Ik heb een lange parka gekocht in het donkergroen! Heb hem gelijk aangetrokken haha, zooo warm en zacht :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Een vriendin (inmiddels geen vriendin meer) vond dat ik ook mijn hartstikke neppe bontjassen niet meer mocht dragen en droeg diezelfde reden aan. Ook niet als die jas meer leek op een slachtpartij van furbies. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dames, ik heb een vegan vraag, niet eetgerelateerd.

Ik ben toe aan een nieuwe werktas. Beetje een mooi, schoudertas model waar wel veel in kan, oa een laptop. De mooie dingen die ik zie zijn burkeley, cowboysbag enzo. Zijn er (niet al te dure) vegan merken die iets soortgelijks hebben? Tips?

Misschien heeft Matt & Natt iets?

3 likes

Ik vind Inyati heel mooi en geschikt voor werk

3 likes