Wat vinden jullie de beste boter voor op brood??
Niet wat je wil horen denk ik maar ik proef weinig verschil⊠heb Alpro, Becel en Flora gehad en alles smaakt gewoon naar margarine.
K bedoel meer de gezondste. Volgens mij is dat blueband goede start. Kheb nu hele goedkope van ah basic maar daar zit palmvet in. Daar was iets mee toch
Ik weet het niet zo goed met palmolie; er worden oerwouden voor gekapt, maar tegelijkertijd schijnt het het meest duurzame vet te zijn dat er is (zie deze blogpost). Als alle palmolie vervangen zou worden door zonnebloem- of olijfolie zouden we (schijnbaar) nog veel verder van huis zijn.
En voor je lichaam? Ik las laatst iets over gehydrogeneerde vetten ofzo en transvet en heel slecht maar ik snap er allemaal te weing van.
Ik zoek gewoon wat goede vetten en iets waar mân hagelslag in plakt
Oo zoo⊠geen idee. Ik zou dan denken dat je het beste voor die van Becel met walnoot- of avocado-olie kan kiezen, maar ik weet hier eigenlijk weinig van af.
Ja ik ook haha
Toch maar weer hummus eten dan
Die becel met kokosolie is mega lekker icm hagelslag!
@Banananana Jumbo Stadhouderskade heeft zân veganschap uitgebreid! ER WAS ZO VEEL ik werd helemaal gek en ik heb meer dan 25 euro uitgegeven
Echt gaan hoor! En als je ooit een uitzonderlijk lang iemand kwijlend voor dat schap ziet staan ben ik het waarschijnlijk. (@ParisDarling vergat op je bericht te antwoorden.)
Oatly Matcha Latte (2x)
Chocoladepasta van Vego
Cream cheese met kruiden en bieslook
Shiitake-paté
Chocola met kokos
Chocola met praliné
Stroopwafels
(En wc-papier en twee uien)
Die cream cheese was bijna âŹ5 dus dat voerde de totaalprijs nogal op.
Ja dat spul is zo lekker!
Heh huh ik was er vandaag nog! Waar staat dit allemaal?? Ik kwam net van de tandarts, was niet helemaal helder
Het meest rechter deel van de koeling is nu vegan, en de schappen die daarnaast staan ook! Dus alles staat nu eigenlijk bij elkaar.
het valt niet onder vegan eten, maar wel in de categorie vegan. Ik heb dus vegan docs gekocht en twijfel een beetje hoe het zit qua uitlopen (omdat het natuurlijk geen echt leer is). Ik heb er een vraag over geplaatst in het Black Friday topic, maar dacht dat er misschien meer mensen hier zijn met ervaring ermee. Ze zitten echt heel strak op mân wreef vooral nu.
Ik had van de verkopers begrepen dat ze niet echt uitlopen alleen rond de zoom waar je tenen beginnen.
Yes
Jeej
Ik probeer nu die kips snijworst geprobeerd en ik vind het gewoon zo een naar idee?? Ik koppel het direct aan die echte snijworst en daardoor vind ik het niet lekker en word ik er misselijk van
Had dat trouwens ook met american filet van de vega slager