Ik heb het naturli gehakt ook in huis. Vind dat er best veel in zit voor de prijs!
Ah je hebt gelijk, is 400 gram in zo’n verpakking gehakt! Dat valt idd dan goed mee.
@Annie Naturli bevat ook een deel soja snap wel wat je bedoelt met de nasmaak, maar kruid zelf nog behoorlijk en gooi er vaak nog sambal, ketjap, knoflook en ui bij en dan heb je al een heel andere smaak vind ik.
Ik vind die burgers zo rokerig smaken, bah.
Ik heb vandaag gehaktballen met naturli gehakt gemaakt en het was hem niet helemaal helaas. Te veel een groenten smaak, ik had juist sojabasis ofzo wel prettiger gevonden. Maargoed ik zou het wel nog eens kopen!
Ik heb gister als avondeten romige champignonsoep en daarbij brood met scrambled egg van tofu gemaakt, was allebei echt geslaagd! Voor de soep had ik een recept uit het boringen Deliciously Ella gebruikt, vind dat echt een aanrader. Veel mooie foto’s en recepten in verschillende categorieën, ook een hoofdstuk voor wanneer je een uitgebreid diner wil koken voor vrienden of kerst ofzo en je mensen ff wil imponeren.
Zijn die andere snacks ook vegan?
Nee, helaas niet!
Ik ben verder echt fan van DVS, maar dat taalgebruik
Aaaa ik zei echt nog eergister tegen mijn vriendin dat ik hoopte dat Mora met een kipcorn zou komen omdat ik die nog heel erg miste in het vega aanbod, yesss Hoop zo dat alles lekker is! En dat er ook een frikandel komt
Heeft iemand enig idee of er nog meer snacks zijn naast deze en wanneer het in de winkel ligt?
Ik vind de bratwurst van dvs superveel naar frikandel smaken! Zeker met curry en mayo erbij
Ik hoor dat wel vaker, best wel gek eigenlijk haha want dat was niet helemaal de bedoeling dat die daarnaar smaakte lijkt me
Ik vond het ook gek. Zou ze zelf ook nooit gekocht hebben, want ik vind bratwurst vies klinken. Maar mijn vriend had ze gehaald. Erg lekker.
Ikea heeft een vegan mosterd-dille saus die je kan verdunnen tot dressing. Ik neem altijd een paar potjes mee. Sowieso is Ikea een vegan goudmijn met hun winkeltje.
Mijn tips:
3 soorten vegan winegums
Koolzaadolie met de smaak van boter
Gemberkoekjes ( en havermout koekjes)
Sour cream & onion chips
Groenteballetjes in de vriezer
Vegan kaviaar als je fancy wil.doen
Hm en een honingmosterddressing recept volgen en dan agave gebruiken i.p.v. honing? Of bedoelde je meer kant en klaar suggesties?
Eko plaza verkoopt vegan honing mosterd saus!
En blijkbaar moet ik snel langs ikea.
Ik ben dol op balsamico azijn
Jep maar dan van hun eigen merk. Ze hebben een aantal soorten koolzaadolie en op 1 staat een klont boter. Die moet je hebben
Oh nee, dat was ik vergeten. Ben zelf geen vegan, wel vega en ik probeer zoveel mogelijk vegan te eten. In dit geval mislukt dus.
Croissants van de d.aneroll of aldi alleen die uit blik om zelf te bakken. Vers is hier nergens vegan te koop. En meeste afbakbroodjes zijn vegan.
Klopt die was ik vergeten! Ken je de ig van huh is this vegan? Daar worden ook vaak updates geplaatst over wat Vegan is.