Gewone, omdat ik ongezoete echt vies vind in koffie. Maar in eten is het wel lekker?
Jep! Voor pannenkoeken en puree is dat perfect 
Aha bedankt! 
Ik vond sojamelk ook altijd vies, gezoete en ongezoete. Maar moet zeggen dat die zachte ongezoete sojamelk van ah zelf. Echt goed is. Vooral ook voor hartig eten.
ik heb laatst een glas ongezoete sojamelk bij mn brownie gedronken en dat was verrassend lekker!
Dan ga ik dat nog eens een keertje proberen! Tempeh en ik zijn geen best friends helaas. Buiten de deur vind ik het zo lekker haha fml.
Ja, stomen is perfect als je dat typische tempeh smaakje niks vind. Zelf vind ik het heerlijk!
Snelle manier om tempeh te stomen is in de magnetron met wat water in een bakje met deksel! Een paar minuten is dan voldoende.
Zin in!!! 

Ik heb ooit eens als tii gekregen eerst de tempeh te bakken, dan pas te marineren en dan weer te bakken om van dat typische smaakje af te komen. Werkt echt! Al vind ik dat zurige dus wel lekker 
Ik kreeg ineens zin in een gerecht met champignons en herinnerde me een mega lekkere pilaf die ik wel eens maakte. En dat recept wilde ik even delen 
INGREDIENTS
- 1/2 tablespoon pine nuts
- 1 teaspoon extra-virgin olive oil
- 1 red onion, thinly sliced
- 1 1/2 teaspoon turmeric
- 250 grams brown mushrooms, sliced
- 95 grams brown rice, rinsed
- 1 teaspoon raisins
- 300 mL organic vegetable stock
- Juice from 1/2 lemon
- 1 handful cilantro, chopped
- Salt
- Pepper
DIRECTIONS
- Preheat oven to gas mark 6.
- Toast the pine nuts in a dry frying pan, remove from heat, and set aside.
- Heat the olive oil in an ovenproof casserole dish, add the onion and turmeric, and fry for 3 minutes. Add the mushrooms, and fry for a further 2 minutes. Add the rice, raisins, and stock, and stir.
- Place in the oven. Cook for 45-55 minutes, checking if you need to add a little more water halfway through, until the rice is tender.
- Stir in the toasted pine nuts, lemon juice, cilantro, and a little salt and pepper to taste before serving.

Thanks voor de tip! Ga ook die proberen. Ik houd jullie op de hoogte haha. Ik dacht dat ik de enige was die dat smaakje proefde want ik hoorde niemand erover maar gelukkig ben ik niet gek! Nogmaals bedankt!
Btw ik snap echt niet hoe jij en @anon76889665 dat āzurigeā lekker kunnen vinden het proeft zo heftig in mn mond.
denk dat het ook gewenning is. Ik ben half Indo dus die tempeh heb ik al van kleins af aan in mn bakkes gekregen 
Hebben jullie dat nieuwe gehakt bij de appie al geprobeerd trouwen? Is van Naturli, kun je zulke lekkere gehaktballen van maken. Ik had er zoān zakje met gehaktkruiden doorheen gedaan, jummie.
Geef je gewoon op en dan ga ik eens nadenken over recepten 
Ja ik heb dit ook gedaan! Smaakte zo goed!
Wat super leuk! Ik kan die dag helaas niet, maar ik hou komende etentjes in de gaten.
En voor mijn zekerheid, het maakt hiervoor niet uit of je in dit topic actief bent (of überhaupt een actieve forummer bent)? Maar je opgeven en open staan voor een leuke avond is voldoende?
Yeah pretty much
Ik kan natuurlijk zelf een selectie maken maar er zijn geen voorwaarden qua posten:slight_smile: