Gebruik je normale of ongezoete sojamelk?
Ahh shit ik kan niet
@Bubbles niet wat je vraagt maar ik vind het lekker om er bouillon doorheen te doen i.p.v. melk.
Wat leuk @anon76889665! Voor mij is Bussum best wel een eind zie ik, mocht er iemand uit Rotterdam willen gaan dan kunnen we misschien samen reizen! Lijkt me wel heel leuk en gezellig en awesome om bij te zijn!
Zachte ongezoete sojamelk van ah, cashewmelk doe ik ook. En dat werkt ook prima.
Ik gebruik zelg graag sojaroom (en bieslook) hmm #fatgirl
Klinkt super leuk! Helaas kan ik die dag niet, maar ik hou de vervolg etentjes in de gaten
Ik heb me aangemeld!!! Ben heeeeeel onzeker over mezelf maar wil wel graag nieuwe mensen ontmoeten en vegan eten etc
Yay leuk!!
Leuk van jou dat je dit doet! Heb er zin in
Gewone, omdat ik ongezoete echt vies vind in koffie. Maar in eten is het wel lekker?
Jep! Voor pannenkoeken en puree is dat perfect
Aha bedankt!
Ik vond sojamelk ook altijd vies, gezoete en ongezoete. Maar moet zeggen dat die zachte ongezoete sojamelk van ah zelf. Echt goed is. Vooral ook voor hartig eten.
ik heb laatst een glas ongezoete sojamelk bij mn brownie gedronken en dat was verrassend lekker!
Dan ga ik dat nog eens een keertje proberen! Tempeh en ik zijn geen best friends helaas. Buiten de deur vind ik het zo lekker haha fml.
Ja, stomen is perfect als je dat typische tempeh smaakje niks vind. Zelf vind ik het heerlijk!
Snelle manier om tempeh te stomen is in de magnetron met wat water in een bakje met deksel! Een paar minuten is dan voldoende.
Zin in!!!
Ik heb ooit eens als tii gekregen eerst de tempeh te bakken, dan pas te marineren en dan weer te bakken om van dat typische smaakje af te komen. Werkt echt! Al vind ik dat zurige dus wel lekker