Plantaardig/vegan eten

Maar dat is toch geen avondeten :x? Of wel? Want het moet eigk wel een avondmaaltijd zijn.

Edit : chips als avondeten klinkt wel leuk!

Ik heb dit gegeten vanavond, met extra avocado erop, en ik vond het heel lekker! Boerenkool proef je bijna niet.

Edit; oh verkeerd om

3 likes

Nee dat is het niet, maar dat vroeg je ook niet :sunglasses:

1 like

Tip voor iedereen die tofu vaak te zompig vind:
Ik heb afgelopen week een tofupers in elkaar geknutseld en het is echt fucking chill! Je kan ze ook kant en klaar kopen voor 20/30 euro maar ik ben gewoon langs de winkel gegaan voor kleine snijplanken en bij de bouwmarkt heb ik bouten, moeren en ringetjes gekocht. Gaten geboord en klaar.

Je klemt een blok tofu tussen de planken en die draai je aan. Het duurt ongeveer een kwartier en je kunt het iedere 5 minuten steviger aan draaien. De tofu is dan helemaal droog en stevig en heeft een veel betere textuur!

26 likes

Misschien leuke tip voor youtubekijkers: veganfittie uploadt vaak en best leuke video’s! Ze is niet mega insta-perfect, maar vind dat juist heel erg leuk aan haar. En ze heeft leuke series, zoals dat ze allerlei instagramrecepten uitprobeert of eet zoals ze zelf at als tiener of student, alleen dan vegan.

einde liefdesverklaring haha

Voor de edelgist liefhebbers: deze week 2e verpakking €1 bij de Holland en Barrett!

6 likes

Goed nieuws :smile: (alleen beetje jammer van de uitspraak ‘militante veganisten’ en ‘niet zo goed voor milieu als gedacht’

7 likes

EINDELIJK SOLEROS

6 likes

Ik vind militant een compliment :sunglasses:

3 likes

Jaa ik vind haar ook leuk! Echt zo iemand die het gewoon leuk naast d’r werk erbij doet en met vermakelijke series.

1 like

@Briseis oooooooohmygawd

8 likes

Ik wilde het al naar je sturen, haha! Maar dit schap is dus al maanden zo hè. Het is zo chill.

1 like

Heeft een van jullie ooit vegan salami geprobeerd?
Ik eet vanavond pizza en wilde dat eens proberen, maar ben een beetje bang dat het mega chemisch smaakt.

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd smaakte niet perse chemisch, maar vooral niet naar salami…

Smaakt eigenlijk altijd naar pittige boterham worst

1 like

Same! Mis het echt op pizza soms. Vind zelf tot nu toe de pepperoni (ok geen salami bedenk ik nu) van quorn het lekkerste tot nu toe. Ook gewoon bij de ah te koop.

1 like

Ik ben even vergeten of deze vegan is maar ik had die van ekoplaza en die was echt niet lekker. Ik ben nog wel benieuwd naar die van Jumbo van Veggy Friends

Die is helaas niet vegan @coffeebreaks :frowning:

Echt niet? Alle 4 die nieuwe wel toch :cold_sweat:
Oh nou dan sorry voor deze nutteloze tip…

Nee alleen de kip en ham, daar staat ook vegan op.
Wel shit want nu wil ik weten hoe die peperoni smaakt :’)