Plantaardig/vegan eten

Oh, die zijn lekker! Ik heb een recept gevonden wat iets omslachtiger is (zit ook een stukje moleculair koken bij.
Smaakt wel echt heel goed !

Klinkt interessant! Had er de laatste keer een witte wijn/vegan beurre blanc saus bij, met bacon zal ik ook eens proberen

1 like

ik zou niet weten waarom niet :slight_smile:

1 like

ahh :frowning: die coquilles die Pardon net beschreef smaken trouwens helemaal niet naar paddenstoelen gelukkig!

1 like

Ik heb vanavond deze gemaakt: https://chocolatecoveredkatie.com/2012/09/06/no-flour-black-bean-brownies/

En net geproefd oeeehhh heel lekker, gelijk 2 stukjes gegeten.

1 like

Ja! Ik heb daar laatst vegan lasagne mee gemaakt :drooling_face: had wel een beetje extra gekruid (weet eigenlijk niet waarom, moest voor mn gevoel :joy:)

Ja mee eens, echt een super leuk initiatief! Als ik niet zo ver weg woonde, was ik er ook graag bij geweest. Veel plezier alvast allemaal!

1 like

Volgens mij is dit volgende week! Iemand enig idee welke supermarkt ze kunnen bedoelen? Ik hoop de AH

1 like

Ik wil die marketing mensen van DVS zo hard op hun beck meppen :triumph:

Sorry :frowning: maar ik irriteer me er zo kapot aan.

27 likes

Hahaha ik erger me ook ckapot aan.

12 likes

IK KAN DIT NIET LEZEN

2 likes

Die van oatly is lekker. En die van alpro soya. Of zelf mixen met cacao poeder en zoetstof?

2 likes

Volgens mij bedoelt ze een reep :stuck_out_tongue:

Ik ben nooit verder gekomen dan rijstchocolade en tja het went

2 likes

Hahha omg ik zie het nu pas @Jauregui sorry! Het is tijd voor m’n bed :ghost:

1 like

Misschien deze eens proberen? Weet niet of je een ekoplaza in de buurt hebt.

3 likes

Dingen met rijstmelk kan je beter vermijden geloof ik, heb ik ook slechte ervaringen mee haha. Die van Rapunzel vind ik echt het lekkerst, je hebt met kokos en met pralinésmaak (Jumbo). ichoc is verder lekker (heb je bij H&B en Ekoplaza) en Vego ook (ook Jumbo).

1 like

Vegoooooooooo

1 like

Rapunzeeel

1 like

Die ken ik niet! Is dat in Amsterdam te koop?

Bij onze favo Jumbo! Echt fantastisch, het is de Milka onder de vegan chocola vind ik. Veel te zoet en romig :stuck_out_tongue:

2 likes