Ik vond het juist wel een goede podcast! Naar onderwerp, maar vond het steeds boeiender worden.
Haha ik vind die twee echt leuk samen. En leuk om te weten dat Connie Palmen (zij werd besproken in de rubriek goeroe’s) zoveel kruinen heeft. Heb ik al als funfact verspreid op feesten en partijen.
Ik luister ‘over geld praat je niet’ van Aaf en Vincent en leer best wel iets. Maar Vincent gunt zichzelf erg weinig financiële ruimte om naar de (inmiddels behaalde) ton te gaan. Lijkt mij niet fijn als partner.
Ik vind Aaf d’r haar wel steeds meer op dat van prinses Beatrix lijken
Nee mij ook niet! Maarja hij heeft de ton waarschijnlijk mede bereikt door super zuinig te leven/zichzelf niets te gunnen
(Naast de ruimte die hij had om te beleggen en de positie waarin hij zich bevindt om überhaupt te kunnen sparen)
Luisterde net een podcast van het Parool over de havermelkelite. Het was niet er doorheen te komen. Die jongens waren denk ik eind twintig/begin dertig en zaten te mijmeren over dat vroegâh Amsterdam diverser was. Want vroeger gingen de artistiekelingen naar de Roxy.
Man wat lul je nou. De Roxy is in 1999 afgefikt. Ik denk dat dreumesen niet werden toegelaten daar.
Ondertussen doet die gozer van de havermelkelite aan wekelijkse facials (degene waar je naar schoonheidsalon gaat) volgens zijn stories. Alsof dat niet luxe gelul is.
En ondertussen maar miepen dag Amsterdam verpest wordt door de havermelkelite.
En Aaf en Lies maken juist nu reclame voor een ORV in hun podcast, de ironie.
Zoiets komt me ook wel ietwat obsessief over. Helemaal omdat zijn geld ook ‘vastzit’ in aandelen. Dus mocht zijn vrouw het dan nodig hebben moet ze die ook goed kunnen verkopen.
Budgettip voor de Podimoluisteraars van Over Geld Praat Je Niet: Vincents boek is daar te luisteren.
Oo Lies en Aaf gaan het theater in!
Ja echt leuk! Gelijk kaartjes gekocht!
Leuk! Ik wil ook wel maar ik ken niemand die het leuk zou vinden… Ik zie m’n man ook niet echt mee gaan haha
Forummeeting!
Ik weet niet hoe duur het is trouwens, maar als een vriendin van mij hier heen zou willen zou ik wel meegaan, ondanks dat die podcast me echt niet boeit. Dus misschien gewoon eens vragen?
wat leuk! Werd dat op podimo verteld? Ik heb net ook kaartjes gekocht, zag dat het al uitverkocht begon te raken
(nu nog iemand vinden die met me meewil inderdaad)
@Luzarl tussen de 16 euro en 22.5 was het bij mij!
Superleuk! Heb ook meteen een kaartje gekocht. Ga lekker in m’n eentje want weet ook zo gauw niemand.
Oude Luxor in Rotterdam was 22,50-28,50!
Als je in Rotterdam gaat kun je bij ons aansluiten op rij 14
Wel heel lief aangeboden, maar beetje uit de richting. Zou in weg gaan.
Is er ergens een overzicht van waar ze komen ? Ik kan het op insta niet vinden en als ik google kom ik verschillende theaters tegen maar geen volledig overzicht.
Edit: liesenaaf.nl daar staat het. Helaas niets echt in de buurt. Denk even na over Zwolle. Lijkt me wel echt leuk.
Hahaha ik heb echt moeten huilen van het lachen om dat ibiza trance dierentuinverhaal van Lies wat een heerlijk mens