Oh… ben benieuwd… Weet nog wel dat ik een krantenartikel las over dit onderwerp, zo bizar.
Ja dit heb ik ook, echt een beetje onpasselijk. Vond het ook pijnlijk om te horen hoe hij erover spreekt, alsof dit normaal was. Een bepaalde luchtigheid die niet past bij hoe afschuwelijk het verhaal is en dat het heel triest is dat dit of zijn wijze van coping is of het echt normaal is gaan vinden.
Ik heb hier ooit uitgebreid over gelezen in een boek volgens mij, maar ik kan me niet meer herinneren welk boek. Kan dit niet uitstaan.
Weet iemand in welk boek dit wordt beschreven?
Edit: Het is niet het boek waar het in de omschrijving van de podcast over gaat.
Ik vond vooral de eerste aflevering heel heftig. Maar dat kwam door de manier hoe hij zijn ervaringen vertelde. Er zat een zekere achteloosheid in zijn manier van vertellen. Van tja het is zo gegaan en wil je nog een koekje bij de koffie? Heel bevreemdend.
In latere afleveringen is hij minder/niet aan het woord en dan is het (afgezien van het onderwerp) wat beter door te komen.
Ik zou het aanraden, maar luister aub het niet in een keer door.
@Druppels kan ook een generatie dingetje zijn. Mijn oma had ook zo’n houding over erge dingen (niet zo erg als dit. Meer erg als in een meisje in die tijd zijn op een boerderij) vertelde
Interessante podcast, zoals hierboven al genoemd word wel bijzonder hoe luchtig er soms gesproken word. Ergerde me persoonlijk wel heel erg aan dat elke aflevering de podcast maakster zo aandikte van is dit waar wat er nu verteld word
Ik vind Droom Te Koop nu echt een van de leukste podcasts! Interviews over verbouwingen die mensen hebben gedaan(voor mij helaas nog een ver van mijn bed show maar stoere verhalen).
Ik heb voor 2 maanden podimo en ben echt aan het genieten weer van alle geschiedenis ooit. Vond het toen zo jammer dat ze naar podimo gingen.
Ik heb laatst de podcast ‘Heart starts pounding’ ontdekt. Het is een heerlijke podcast met o.a spooky verhalen, cults, mysterie en true crime. Laat de spooky season maar beginnen!
Mmm… ja dit is voor mij toch wel het laatste zetje geweest om mijn abonnement op te zeggen. Er zijn maar 2 podcasts die ik graag luister en nu mis, maar dat is een heel abonnement niet waard.
Maar die podcasts die genoemd worden/eraf zijn zijn toch sowieso gratis? Dus daar zeker geen podimo voor betalen!
Ik gebruik een andere podcast-app (Castbox) omdat ik podimo (en spotify) niet fijn in gebruik vind, maar alle podcasts die niet achter de betaalmuur zitten kun je ook gewoon op podimo luisteren zonder betaald abonnement. Die hierboven getipt wordt bijvoorbeeld, net even opgezocht en die kan ik gewoon aanklikken terwijl ik niks betaal.
Ja de podcasts van ad en regiotitels zijn altijd gewoon gratis op de site van het ad te vinden @Taken
Jaa klopt! Ik bedoelde meer dat ik nu toch weer op 2 apps moet luisteren, en dat ik het voor die 2 exclusieve podimo podcasts geen abonnement hoef te houden. Ik vond het wel heel fijn om op 1 platform te luisteren.
Tjits chat is terug van zomerstop!
Aaf en Lies lossen het wel weer op gaan wekelijks een aflevering maken
Zag het op hun instagram
Yes
Ik luister MM en isa alleen nog maar als ik niet in slaap kan vallen (daar werkt het goed voor)
Ah dit vind ik leuk, ik vind Lies af en toe zo grappig.
Bij MM en Isa ben ik afgehaakt, het is echt ongelooflijk saai.
Ja Isa doet te hard haar best en zo cool ofzo?
Ja en ik vind haar stem ook heel irritant merk ik.
Ah wat leuk! Ik vond die laatste aflevering over skinnydippen echt heel grappig. Ik luister sinds die breuk helemaal niet meer naar Marc Marie, dus blijkbaar was het toch vooral Aaf die ik leuk vond om te luisteren