Oo Lies en Aaf gaan het theater in!
Ja echt leuk! Gelijk kaartjes gekocht!
Leuk! Ik wil ook wel maar ik ken niemand die het leuk zou vinden⦠Ik zie mān man ook niet echt mee gaan haha
Forummeeting!
Ik weet niet hoe duur het is trouwens, maar als een vriendin van mij hier heen zou willen zou ik wel meegaan, ondanks dat die podcast me echt niet boeit. Dus misschien gewoon eens vragen?
wat leuk! Werd dat op podimo verteld? Ik heb net ook kaartjes gekocht, zag dat het al uitverkocht begon te raken
(nu nog iemand vinden die met me meewil inderdaad)
@Luzarl tussen de 16 euro en 22.5 was het bij mij!
Superleuk! Heb ook meteen een kaartje gekocht. Ga lekker in mān eentje want weet ook zo gauw niemand.
Oude Luxor in Rotterdam was 22,50-28,50!
Als je in Rotterdam gaat kun je bij ons aansluiten op rij 14
Wel heel lief aangeboden, maar beetje uit de richting. Zou in weg gaan.
Is er ergens een overzicht van waar ze komen ? Ik kan het op insta niet vinden en als ik google kom ik verschillende theaters tegen maar geen volledig overzicht.
Edit: liesenaaf.nl daar staat het. Helaas niets echt in de buurt. Denk even na over Zwolle. Lijkt me wel echt leuk.
Hahaha ik heb echt moeten huilen van het lachen om dat ibiza trance dierentuinverhaal van Lies wat een heerlijk mens
Wattt. Luisterde jullie ook De Gifdode? Yvon K is dood in haar huis gevonden
Ja, heb het gelezen. Speculatie maar ga er vanuit dat het zelfdoding is
Ja wtfff, zoveel vragen nu. Twijfelde of het bewijs overtuigend genoeg was om haar veroordeeld te krijgen eigenlijk. Maar goed het zou natuurlijk bizar genoeg een natuurlijke dood kunnen zijn.
Ik zat ook te denken, gaat de erfenis van Chris Grinwis nu naar de dochter van Yvon, daar ging het toch ook over in de podcast.
Maar is daar geen beslag opgelegd ofzo? Ze had nu toch geen toegang tot dat geld? Daarom woonde ze ook al een tijd in een onaf huis, ze kon die verbouwing niet verder financieren.
Ja, wat een plottwist in dit verhaal!
Ja volgens mij wel. Want Yvon was zijn erfgenaam. Hij had geen biologische kinderen. Volgens mij erven de kinderen van Yvon nu weer van haar. Ondanks dat ze met een aantal kinderen geen contact meer had hebben ze volgens mij nog altijd recht op hun kindsdeel.
Ik denk idd dat daar tijdens de rechtzaak wel beslag op is gelegd zoals @tessel ook zegt.
Zal nog ingewikkeld worden hoe ze dit op gaan lossen nu met die erfenis.
Ja dat was volgens mij ook zo, als ze veroordeeld zou worden kreeg ze de erfenis niet. Maar ze is niet veroordeeld nu⦠heel benieuwd hoe dit dan gaat.