Ja ik wil eigenlijk de details gewoon niet eens neerzetten, sorry, maar het heeft met poep en masturberen te maken En dat dus op een podium in die club onder het mom van ‘een show’. En Monica moest daar verplicht 800 euro aftikken voor een fles drank, ze had geen idee dat ze dit zou gaan zien/meemaken.
Ja wat een bizar en ranzig verhaal. Ik kon het bijna niet luisteren🤢
Klik niet op de spoiler als je niet over poep wil lezen.
een hele enge man met siliconen borsten, onder invloed, ging met zijn achterste richting het publiek in een bakje poepen en het daarna ‘sensueel’ over zichzelf uitsmeren
Ja waarbij het wel relevant is om te zeggen dat ze hier naar toe ging omdat ze een erotische show wilde bekijken, een vip tafel boekte waarbij je inderdaad een minimaal bedrag moest besteden. Niet ik was in een club en spontaan begon iemand in een schaal te schijten en moest ik 800 euro betalen. Denk alleen dat ze een ander type erotische show zocht waar men gewoon seks met elkaar ging hebben en zich niet echt had verdiept in deze specifieke club.
Echt een bizar verhaal. Op zich had ik dit niet willen weten😅
Vind ik wel een beetje gek, dat ze hier niks van wist en toevallig bij deze club binnenwandelde. Die hele club draait om shock effect. De hoofdact is Miss Rosewood o.i.d, die staat erom bekend dat ze gore acts met poep/bloed/kots doet. Stond jaren geleden al op Vice, ik heb er helaas al meerdere malen over gelezen
Nouja ze liepen niet toevallig binnen maar kan me voorstellen dat je ooit iets gehoord hebt a la hier doen ze erotische shows en toen dacht gaan we heen ipv er eerst naar te googlen
Ik heb hier echt smakelijk om gelachen & vond het echt héél grappig verteld steeds een beetje erger
(goor ja dat zeker)
Erger me echt aan die Dove reclames in al die podcasts, alsof al die mensen die dit promoten dat al jaren gebruiken.
Ik ben hier ingetrapt ook, doordat ze zeggen dat je met een lotionzachte huid de douche uit stapt maar ik voel me na de douche nog steeds als de verfrommelde vervelling van een reptiel
Is er iemand die ook naar De verloren zaak van Jose luistert? Is een podcast van het AD. Vind het heel dubbel om naar te luisteren, heel persoonlijk en weet niet in hoeverre Jose oke is met deze podcast. Maar tegelijkertijd ook heel interessant en ben benieuwd welke kant het op gaat. De eerste 4 afleveringen staan op de website van het AD.
Hier snap ik dus ook helemaal niets van. De maker laat het ook een beetje in het midden?
Maar daarna bedachten mijn zus en ik dat het misschien een fictief verhaal is ?
Snap ook niet goed wat het doel van de maker is?
Voor zover ik weet is het geen fictief verhaal. RTL kondigde dit ook al aan dat zij haar verhaal ging doen via een podcast, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat zij hier wel bij betrokken is.
@Alchemy @Helix2009 ja, het is wel gewoon een echt verhaal en ik geloof ook wel dat Jose op de hoogte is van de podcast en haar toestemming heeft gegeven voor het delen. Maar volgens mij is deze vrouw niet per se in staat een weloverwogen keuze hierin te maken? Vind het heel lastig. Desalniettemin ook echt een schrijnend verhaal.
Ik ben gisteren begonnen met Dolle Mina’s van de dood en vind het erg interessant! Ik ben nog niet zo ver, maar vind het tot nu toe heel mooi hoe ze iedereen aan het woord laten en op een fijne manier context geven.
Haha ja. Zij postte jaaaaren geleden een foto van zichzelf en ik herkende haar omdat ze vroeger toen ik een jaar of 4 was mijn beste vriendinnetje was en ik haar daarna uit het oog verloor tot ik haar op het forum weer tegenkwam.
Ja, ik luister ook. Ben heel benieuwd naar het verdere verhaal. En ik ben ook wel benieuwd of ze ten tijde van de uithuisplaatsing van haar kind nog werkte als arts.
Ik luister nu de podcast ‘opgejaagd’ en ik vind het echt heftig. Het gaat over de enorme druk die op kinderen ligt in het kleuteronderwijs. Vooral de opnames van de leerkracht die continu boos wordt op de kinderen, vind ik echt confronterend. Dat kinderen zo erg onder druk worden gezet en niet vrij mogen leren. Ik heb ook meermaals in een klas meegekeken als ouder en schrok hoe erg kinderen worden geremd, het was alleen maar drillen.
En dat verhaal van Daisy, wat zielig
Gaat dit over regulier onderwijs?
Ja
Thanks, ben wel benieuwd