Podcasts #2

Ik word inmiddels echt woest van de pink ribbon armband en de hp elitebook 1040 g11. Wat een kutreclames hè? :triumph::sweat_smile:

5 likes

Ohhh ik ken deze niet maar wel PHILIPS INTIMITE kan ik werkelijk geen wóórd meer over horen. Heb ook het idee dat reclames zoveel langer ‘moeten’ duren dan vroeger: ik blijf maar doorspoelen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik werd dus wel gelokt om die te kopen (want geen scheerirritatie lijkt mij een utopie) maar hij is telkens uitverkocht op Bol. Werkt dus wel! Haha.

3 likes

Bij Kruidvat ook al :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Helemaal erg ahahahha

3 likes

Aan welke plek in België dacht je?

2 likes

Geen idee, als ik er maar kan komen. Sta voor alles open!

4 likes

Ik zit Kunststof te luisteren met Griet op de Beeck maar ik erger me helemaal kapot aan de interviewster. Om maar 1 ding te noemen praat ze steeds door Griet heen. En ze heeft zo’n ondertoontje alsof ze het allemaal maar onzin vindt. Je kan ook kritische vragen stellen zonder daar je eigen mening in door te laten schemeren. Het is toch wel een kunst om dit soort gesprekken te kunnen voeren hoor. Ik vind Pieter van der Wielen altijd heel goed daarin. En Femke van der Laan in nooit meer slapen ook wel.

2 likes

Oh heeft iemand de laatste Eeuw geluisterd? Ik vond het echt heel leuk gedaan. Ook een goeie opbouw met de vorige afleveringen!

Spoiler

Haha het einde vond ik wel wat dramatisch, maar moest er wel om lachen. En ook een beetje nep hoe ze die ‘knip’ in de aflevering deden, maar verder wel heel leuk gedaan.

Ben ook benieuwd hoe ze volgende week verder gaan!

4 likes

Ja leuk hè!!

spoiler

Ik snapte wel meteen wat er gebeurde toen die gast aan kwam bellen (ook vanwege de gekke titel deze week), maar ondanks dat erg leuk om naar te luisteren, ineens een hoorspel eigenlijk. En idd erg leuk dat ze het al een paar afleveringen terug hebben laten komen, mooi uitgedacht!

Was idd wat dramatisch, maar ik ben net zo’n horrorliefhebber als Ype dus ik hoopte daar wel op, en dat gebeurde ook hahaha, schitterend einde.

2 likes

Ik vond het echt een beetje eng, luister de eeuw altijd om mee in slaap te vallen en heb maar even wat anders opgezet😆 Echt leuk bedacht van ze!

2 likes

Ellegirl forum wordt genoemd in de podcast van Mignon Nusteling, zij was vroeger blijkbaar een forum celebrity

4 likes

Ik had echt het gevoel dat die hele aflevering op 1,5 x snelheid stond, ze ratelden allebei zo enorm!

2 likes

Haha ja ik weet dat nog wel dat zij hier zat (zit) volgens mij ook vaak in het ‘Post een recente foto van jezelf’-topic voorbij zien komen

4 likes

Haha ik snap wel dat je hem hebt uitgezet als je wil gaan slapen

2 likes

Internetten de podcast is terug onder de naam computeren.

22 likes

Ik zit te schuddebuiken om de nieuwste aflevering van Normal Gossip, zo’n leuk stom verhaal weer

4 likes

Echt eng, bedoel dit niet creepy, maar weet nog precies hoe zij altijd haar make-up had zitten op die foto’s (mooi!).

Was ook visagiste toch?

4 likes

Leuke aflevering weer, echt blij dat ze zelf verder zijn gegaan. De chemie tussen hun drieën is zo fijn om naar te luisteren.

7 likes

Heeft iemand hier toevallig de nieuwste aflevering van Geuze en Gorgels geluisterd? Monica vertelt over haar ervaring in een club in Londen en de shows/optredens daar, en het gaat echt heel ver en is echt shocking (vond ik iig), heb echt in een soort combinatie van shock en horror en walging zitten luisteren. Heb er al een paar keer aan terug moeten denken de afgelopen dagen, niet heel chill. Deel van dat ik het zo shocking vind is denk ik ook wel dat ze het heel gedetailleerd beschrijft.

1 like

Waar ging het over dan? Of wat gebeurde er