Podcasts #2

Ik had echt het gevoel dat die hele aflevering op 1,5 x snelheid stond, ze ratelden allebei zo enorm!

2 likes

Haha ja ik weet dat nog wel dat zij hier zat (zit) volgens mij ook vaak in het ‘Post een recente foto van jezelf’-topic voorbij zien komen

4 likes

Haha ik snap wel dat je hem hebt uitgezet als je wil gaan slapen

2 likes

Internetten de podcast is terug onder de naam computeren.

22 likes

Ik zit te schuddebuiken om de nieuwste aflevering van Normal Gossip, zo’n leuk stom verhaal weer

4 likes

Echt eng, bedoel dit niet creepy, maar weet nog precies hoe zij altijd haar make-up had zitten op die foto’s (mooi!).

Was ook visagiste toch?

4 likes

Leuke aflevering weer, echt blij dat ze zelf verder zijn gegaan. De chemie tussen hun drieën is zo fijn om naar te luisteren.

7 likes

Heeft iemand hier toevallig de nieuwste aflevering van Geuze en Gorgels geluisterd? Monica vertelt over haar ervaring in een club in Londen en de shows/optredens daar, en het gaat echt heel ver en is echt shocking (vond ik iig), heb echt in een soort combinatie van shock en horror en walging zitten luisteren. Heb er al een paar keer aan terug moeten denken de afgelopen dagen, niet heel chill. Deel van dat ik het zo shocking vind is denk ik ook wel dat ze het heel gedetailleerd beschrijft.

1 like

Waar ging het over dan? Of wat gebeurde er

Ja ik wil eigenlijk de details gewoon niet eens neerzetten, sorry, maar het heeft met poep en masturberen te maken :tired_face: En dat dus op een podium in die club onder het mom van ‘een show’. En Monica moest daar verplicht 800 euro aftikken voor een fles drank, ze had geen idee dat ze dit zou gaan zien/meemaken.

1 like

Ja wat een bizar en ranzig verhaal. Ik kon het bijna niet luisterenđŸ€ą

Klik niet op de spoiler als je niet over poep wil lezen.

een hele enge man met siliconen borsten, onder invloed, ging met zijn achterste richting het publiek in een bakje poepen en het daarna ‘sensueel’ over zichzelf uitsmeren

1 like

Ja waarbij het wel relevant is om te zeggen dat ze hier naar toe ging omdat ze een erotische show wilde bekijken, een vip tafel boekte waarbij je inderdaad een minimaal bedrag moest besteden. Niet ik was in een club en spontaan begon iemand in een schaal te schijten en moest ik 800 euro betalen. Denk alleen dat ze een ander type erotische show zocht waar men gewoon seks met elkaar ging hebben en zich niet echt had verdiept in deze specifieke club.

12 likes

Echt een bizar verhaal. Op zich had ik dit niet willen weten😅

3 likes

Vind ik wel een beetje gek, dat ze hier niks van wist en toevallig bij deze club binnenwandelde. Die hele club draait om shock effect. De hoofdact is Miss Rosewood o.i.d, die staat erom bekend dat ze gore acts met poep/bloed/kots doet. Stond jaren geleden al op Vice, ik heb er helaas al meerdere malen over gelezen :cry:

1 like

Nouja ze liepen niet toevallig binnen maar kan me voorstellen dat je ooit iets gehoord hebt a la hier doen ze erotische shows en toen dacht gaan we heen ipv er eerst naar te googlen

5 likes

Ik heb hier echt smakelijk om gelachen & vond het echt héél grappig verteld steeds een beetje erger :rofl:

(goor ja dat zeker)

Erger me echt aan die Dove reclames in al die podcasts, alsof al die mensen die dit promoten dat al jaren gebruiken.

1 like

Ik ben hier ingetrapt ook, doordat ze zeggen dat je met een lotionzachte huid de douche uit stapt maar ik voel me na de douche nog steeds als de verfrommelde vervelling van een reptiel

7 likes

Is er iemand die ook naar De verloren zaak van Jose luistert? Is een podcast van het AD. Vind het heel dubbel om naar te luisteren, heel persoonlijk en weet niet in hoeverre Jose oke is met deze podcast. Maar tegelijkertijd ook heel interessant en ben benieuwd welke kant het op gaat. De eerste 4 afleveringen staan op de website van het AD.

1 like

Hier snap ik dus ook helemaal niets van. De maker laat het ook een beetje in het midden?

Maar daarna bedachten mijn zus en ik dat het misschien een fictief verhaal is ?
Snap ook niet goed wat het doel van de maker is?

1 like