Ok het einde van de laatste aflevering van the good whale? Wat was dat joh. Ik heb het uitgezet.
In dit genre kan ik ook Diabolical Lies aanbevelen. Zijn nog niet veel afleveringen van, maar ik vind dat ze lekker diep op onderwerpen in gaan en zich goed bewust zijn van Het Systeem waarin we leven. Gaat ook voornamelijk over de overname van alt-right in de VS, tradwives, the manosphere etc.
(Ze doen nu sinds kort wel de ene week een volledige aflevering (van 1.5 uur) en de andere week alleen de helft vd aflevering, als je dan de rest wil horen is dat betaald. Maar die kan je natuurlijk ook overslaan)
Behind the Bastards heb ik lang een kans gegeven want ze bespraken vaak interessante mensen, maar ik trek die host niet, die man vindt zichzelf zo grappig Guilty Feminist ken ik niet maar ga ik ook eens checken!
Ja, je moet hem wel kunnen hebben, kan me goed voorstellen dat het niet iedereenâs pakkie an is. Maar ik vind hem vaak wel grappig
@JuneOsborne klinkt goed, ga ik opzoeken!
Tip: de waanzinnige belofte.
Heb nu drie afleveringen geluisterd en erg interessant. Het gaat over IMAcademy, een Andrew Tate-achtig pyramide scheme. In de eerste afleveringen komen ouders aan bod die vertellen hoe hun zonen helemaal in de ban raken hiervan en zichzelf er helemaal in verliezen.
Ja die ben ik nav een andere tip in dit topic ook gaan luisteren. Heel boeiend!
Oh staat hij er al in?! Lees dacht ik alles wat hier staat, maar heb ik over t hoofd gezien.
Echt sneu voor die ouders, dat je je eigen kind langzaam van je vandaan in de verkeerde richting ziet glijden en ze zich langzaam tegen je keren. Sekte-achtig.
Ja, een beetje voor dat gepraat over een random man
Ik ben vandaag ook begonnen met luisteren naar aanleiding van de tip in dit topic. Lijkt mij zo moeilijk als je kind zo beĂŻnvloed wordt en je het contact met je kind verliest op deze manier. Ook wanneer ouders wel tot de kinderen doordringen blijven bepaalde overtuigingen plakken die passen in die manosphere. Ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen. Lijkt mij voor ouders die hiermee te maken hebben wel fijn om hierin herkenning te vinden.
Ik ben met die in slaap gevallen na een nachtdienst. Voelde als een koortsdroom
Er is net nog een nieuw seizoen aangekondigd in de voorjaarsprogrammatie van Play Anything can happen! Anywhere, maar vooral bij Play met maar liefst 7 nieuwe voorjaarstitels en enkele nieuwe gezichten
Vik & Gert , Vlaanderens meest geliefde vader-zoon duo, blijven wekelijks bijpraten over hun leven, zowel professioneel als privé. In elke aflevering nemen ze luisteraars mee in hun leven en praten ze openhartig over persoonlijke ervaringen en grappige situaties.
De Zussen Coorevits is ook top trouwens.
Ahh wat fijn! Vond het al zo jammer dat ze nu weer stopten en niet wisten of ze terugkwamen
Ben nu bezig met Elonâs Spies, van dezelfde makers als Sweet Bobby (waar ook die Netflixdocu van is), wist al dat het een triest mannetje was, maar dit bevestigt dat alleen nog maar eens
Yesss! Thanks for sharing
ik vond deze aflevering best leuk
Na te n
In de podcast van aaf en lies kwam een tijdje terug aan de orde dat Linda de Mol een recept voor een dipsaus had van Willeke Alberti en dat was volgens mij iets van één of ander poeder voor soep ofzo met crÚme fraiche? Heel vergezocht maar kan het niet vinden via google en weet ook niet meer wanneer het werd besproken. Weet iemand dit nog? Volgens mij wel veel luisteraars van die podcast hier!
Haha, ja, creme fraiche met uiensoeppoeder was dat. Heel iets anders waar ik hierdoor aan moest denken: er bestaat ook zoiets als Gooische dip en die is lekker.