Podcasts #2

Ik vind de stem van Gijs Groenteman dus juist heel fijn. Zo zie je maar weer, over smaak valt niet te twisten

3 likes

Weten we nou al of hij en Aaf nog samen zijn?

2 likes

Volgens mij geen nieuws over maar ze hebben elkaars naam al maanden niet genoemd in de podcasts :smiling_face_with_tear: terwijl het voorheen echt altijd ‘Aaf dit, Gijs dat, happy family’ was

8 likes

Uit de podcast Aaf en Lies kan ik afleiden dat ze sinds vorig jaar voor de zomer niet meer samen zijn.
Aaf benoemd hem nooit meer, ook niet als het over typische gezinszaken gaat zoals op vakantie gaan met de kinderen.
Tijdens de zomer is ze met haar broer op vakantie geweest.

Haar plus kinderen en schoonmoeder vernoemd ze wel nog af en toe.

Haar hondje Wally is ook niet fulltime bij haar.

7 likes

Ja eens. Ik vind het wel irritant dat ze het altijd zo met elkaar eens zijn. Sheila is mega intelligent en heeft goede analyses maar de rest knikt vaak een beetje mee. Raoul is super goed geĂŻnformeerd en een soort politieke encyclopedie dus hij komt soms nog met verassende feiten.

2 likes

Volgens de roddelbladen (ik heb gegoogled :grimacing:) zijn ze idd al een poosje uit elkaar en heeft Gijs voor zichzelf een appartement in de buurt gekocht.

Het is natuurlijk hun goedrecht om het te verzwijgen maar juist omdat het voorheen altijd over de privé situatie ging voelt het toch ook wat ongemakkelijk dat het volledig verzwegen wordt? Wat zou de reden zijn, geen media-aandacht of journalisten die het helemaal gaan uitpluizen? Of werken ze er nog aan en is het a Linda de Mol straks weer aan?

2 likes

Ik denk dat de beslissing om uit elkaar te gaan niet eentje is die je over één nacht ijs maakt. Dus ik kan mij goed voorstellen dat ze eerst misschien afstand hebben genomen, mogelijk hebben geprobeerd er samen uit te komen of gewoon nadenken over of praktisch regelen hoe en wat etc en dat je dat eerst allemaal duidelijk wil hebben voor jezelf voordat je je daar verder expliciet over uitspreekt?

Vind het verder helemaal niet raar om wel over je gezinsleven/partner te praten in hun situatie maar niet over bedrog/uit elkaar gaan/uit elkaar zijn. Is evengoed niemands zaak.

14 likes

Dat denk ik ook, lijkt me al een lastige situatie om in te zitten en dan al helemaal als half Nederland dan ook nog alle ins en outs wil weten.
Ik vind het hun goed recht er geen aandacht aan te besteden, want je doet het toch nooit goed. Als je zegt dat je (tijdelijk) uit elkaar bent is het waarschijnlijk niet ‘genoeg’ en moet je nog allerlei lastige uitleg geven.

3 likes

Omg lol is dat gijs??? Ik vind het altijd ZO irritant dat die man zo onduidelijk met een halve dubbele tong praat. ARTICULEER es!!

2 likes

Doordat Hiske Versprille bij de Slimste zat, ben ik weer begonnen met Makkelijke Eters. Had het al helemaal geluisterd, maar gewoon weer opnieuw begonnen.

1 like

Nog steeds zo jammer dat die podcast uiteindelijk gestopt is

3 likes

Ja hĂš? Ik vind die stem van Hiske zo leuk, Cheft is ook een fijne podcast van haar.

2 likes

@Shaaar Had je al gezien dat er een extra aflevering van De Optie Adoptie is? Ik heb hem nog niet geluisterd maar ben erg benieuwd.

3 likes

Op het Viva forum las ik dat iemand in de Margriet had gezien dat bij de column van Aaf sinds deze week niet meer staan: getrouwd met Gijn Groenteman. Ik heb zelf geen Margriet om dit te checken. Iemand hier toegang tot een Margriet? :face_with_monocle:
Ps: sneu voor Aaf dat Gijs toch een stomme sukkel is

Omg dit gaat wel ver hoor :joy: is het nou echt zo boeiend of ze nog getrouwd is? Ik snap de fuzz niet

14 likes

Op internet staat het nog wel (column van vandaag)

Ja echt een beetje gĂȘnant dit.

21 likes

Heeft ze ook nog een column in de margriet?? Ik heb zo’n bewondering voor Aaf wat ze allemaal doet. 2 columns in de Volkskrant, 2 podcasts per week, blijkbaar dus ook in de Margriet, opleiding tot docent, meerdere keren per week sporten. Er leuk en verzorgd uit zien. Ze zegt ook steeds dat ze om 21:00 in bed ligt. 1273 verschillende vrienden hebben. In al die podcasts en columns nieuwe dingen te vertellen hebben wat je allemaal gedaan hebt. Zij heeft echt dagen van meer dan 24 uur?

27 likes

Zij staat toch mokervroeg op?

3 likes

Dat moet dan haast wel. :sweat_smile:

1 like