Podcasts #2

Volgens de roddelbladen (ik heb gegoogled :grimacing:) zijn ze idd al een poosje uit elkaar en heeft Gijs voor zichzelf een appartement in de buurt gekocht.

Het is natuurlijk hun goedrecht om het te verzwijgen maar juist omdat het voorheen altijd over de privé situatie ging voelt het toch ook wat ongemakkelijk dat het volledig verzwegen wordt? Wat zou de reden zijn, geen media-aandacht of journalisten die het helemaal gaan uitpluizen? Of werken ze er nog aan en is het a Linda de Mol straks weer aan?

2 likes

Ik denk dat de beslissing om uit elkaar te gaan niet eentje is die je over één nacht ijs maakt. Dus ik kan mij goed voorstellen dat ze eerst misschien afstand hebben genomen, mogelijk hebben geprobeerd er samen uit te komen of gewoon nadenken over of praktisch regelen hoe en wat etc en dat je dat eerst allemaal duidelijk wil hebben voor jezelf voordat je je daar verder expliciet over uitspreekt?

Vind het verder helemaal niet raar om wel over je gezinsleven/partner te praten in hun situatie maar niet over bedrog/uit elkaar gaan/uit elkaar zijn. Is evengoed niemands zaak.

14 likes

Dat denk ik ook, lijkt me al een lastige situatie om in te zitten en dan al helemaal als half Nederland dan ook nog alle ins en outs wil weten.
Ik vind het hun goed recht er geen aandacht aan te besteden, want je doet het toch nooit goed. Als je zegt dat je (tijdelijk) uit elkaar bent is het waarschijnlijk niet ‘genoeg’ en moet je nog allerlei lastige uitleg geven.

3 likes

Omg lol is dat gijs??? Ik vind het altijd ZO irritant dat die man zo onduidelijk met een halve dubbele tong praat. ARTICULEER es!!

2 likes

Doordat Hiske Versprille bij de Slimste zat, ben ik weer begonnen met Makkelijke Eters. Had het al helemaal geluisterd, maar gewoon weer opnieuw begonnen.

1 like

Nog steeds zo jammer dat die podcast uiteindelijk gestopt is

3 likes

Ja hĂš? Ik vind die stem van Hiske zo leuk, Cheft is ook een fijne podcast van haar.

2 likes

@Shaaar Had je al gezien dat er een extra aflevering van De Optie Adoptie is? Ik heb hem nog niet geluisterd maar ben erg benieuwd.

3 likes

Op het Viva forum las ik dat iemand in de Margriet had gezien dat bij de column van Aaf sinds deze week niet meer staan: getrouwd met Gijn Groenteman. Ik heb zelf geen Margriet om dit te checken. Iemand hier toegang tot een Margriet? :face_with_monocle:
Ps: sneu voor Aaf dat Gijs toch een stomme sukkel is

Omg dit gaat wel ver hoor :joy: is het nou echt zo boeiend of ze nog getrouwd is? Ik snap de fuzz niet

14 likes

Op internet staat het nog wel (column van vandaag)

Ja echt een beetje gĂȘnant dit.

21 likes

Heeft ze ook nog een column in de margriet?? Ik heb zo’n bewondering voor Aaf wat ze allemaal doet. 2 columns in de Volkskrant, 2 podcasts per week, blijkbaar dus ook in de Margriet, opleiding tot docent, meerdere keren per week sporten. Er leuk en verzorgd uit zien. Ze zegt ook steeds dat ze om 21:00 in bed ligt. 1273 verschillende vrienden hebben. In al die podcasts en columns nieuwe dingen te vertellen hebben wat je allemaal gedaan hebt. Zij heeft echt dagen van meer dan 24 uur?

27 likes

Zij staat toch mokervroeg op?

3 likes

Dat moet dan haast wel. :sweat_smile:

1 like

Dit klopt inderdaad. M’n moeder heeft de Margriet en het was haar ook opgevallen dat het ‘intro-stukje’ aangepast is.

1 like

Dan vind ik vroeg slapen ook geen prestatie :star_struck:

2 likes

Ik vind dit eigenlijk niet zo indrukwekkend klinken? Als je kunt leven van twee columns en twee babbelpodcasts en een stukje voor de Margiet. Even ervan uitgaande dat je goed kunt schrijven heb je toch een prima leven.

32 likes

Ja ik zal niet zeggen van jeetje wat een luizenleventje, maar bewondering voor hoe ze het redt is wel het andere uiterste. Je moet uiteraard wel een beetje makkelijk kunnen schrijven en lullen en het talent hebben om over weinig spannende gebeurtenissen een heel verhaal te kunnen houden. Maar sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Mijn oma kon ook een half uur vertellen over een tripje naar het postkantoor en dan niet op een manier dat je denkt van ‘mens kom eens to the point’, maar zo geanimeerd dat je geboeid zat te luisteren en je achteraf pas realiseerde ze eigenlijk gewoon op en neer naar het postkantoor was geweest.

16 likes

Ja tbh dit is mijn droombaan, ik lul ook de hele dag maar moet maar de hele tijd iedereen bellen en appen en op dit forum posten.

12 likes