Ja hè? Ik vind die stem van Hiske zo leuk, Cheft is ook een fijne podcast van haar.
@Shaaar Had je al gezien dat er een extra aflevering van De Optie Adoptie is? Ik heb hem nog niet geluisterd maar ben erg benieuwd.
Op het Viva forum las ik dat iemand in de Margriet had gezien dat bij de column van Aaf sinds deze week niet meer staan: getrouwd met Gijn Groenteman. Ik heb zelf geen Margriet om dit te checken. Iemand hier toegang tot een Margriet?
Ps: sneu voor Aaf dat Gijs toch een stomme sukkel is
Omg dit gaat wel ver hoor is het nou echt zo boeiend of ze nog getrouwd is? Ik snap de fuzz niet
Ja echt een beetje gênant dit.
Heeft ze ook nog een column in de margriet?? Ik heb zo’n bewondering voor Aaf wat ze allemaal doet. 2 columns in de Volkskrant, 2 podcasts per week, blijkbaar dus ook in de Margriet, opleiding tot docent, meerdere keren per week sporten. Er leuk en verzorgd uit zien. Ze zegt ook steeds dat ze om 21:00 in bed ligt. 1273 verschillende vrienden hebben. In al die podcasts en columns nieuwe dingen te vertellen hebben wat je allemaal gedaan hebt. Zij heeft echt dagen van meer dan 24 uur?
Zij staat toch mokervroeg op?
Dat moet dan haast wel.
Dit klopt inderdaad. M’n moeder heeft de Margriet en het was haar ook opgevallen dat het ‘intro-stukje’ aangepast is.
Dan vind ik vroeg slapen ook geen prestatie
Ik vind dit eigenlijk niet zo indrukwekkend klinken? Als je kunt leven van twee columns en twee babbelpodcasts en een stukje voor de Margiet. Even ervan uitgaande dat je goed kunt schrijven heb je toch een prima leven.
Ja ik zal niet zeggen van jeetje wat een luizenleventje, maar bewondering voor hoe ze het redt is wel het andere uiterste. Je moet uiteraard wel een beetje makkelijk kunnen schrijven en lullen en het talent hebben om over weinig spannende gebeurtenissen een heel verhaal te kunnen houden. Maar sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Mijn oma kon ook een half uur vertellen over een tripje naar het postkantoor en dan niet op een manier dat je denkt van ‘mens kom eens to the point’, maar zo geanimeerd dat je geboeid zat te luisteren en je achteraf pas realiseerde ze eigenlijk gewoon op en neer naar het postkantoor was geweest.
Ja tbh dit is mijn droombaan, ik lul ook de hele dag maar moet maar de hele tijd iedereen bellen en appen en op dit forum posten.
Krijg jij ervoor betaald?!?!
Community engagement manager (schaal 14)
Lijkt me een droomleven maar ik zie het mezelf niet doen. Ik zeg niet persee dat ze het zwaar heeft. Ik heb er wel bewondering voor. En ja ja nepotisme weet ik ook. Ik bewonder ook vuilnismannen die daarnaast ‘s nachts de weg op gaan met de strooiploeg en in het weekend bijklussen om hun gezin te onderhouden.
Wat is Titia in ‘we zouden het toch zo doen’ kattig/gespannen aan het doen. Altijd al een beetje, maar vind haar soms echt Bianca afsnauwen.
Ik heb haar helemaal ontvolgt nav van hun podcast
Bianca vult haar ook wel niet altijd goed aan. Maar opgefokt is ze wel.