Podcasts #2

“Laat me even uitpraten!!”

Had trouwens even gemist dat Stefano Keizers haar ex is :grimacing:

2 likes

Ik vind de onderwerpen van hun podcast altijd wel leuk maar idd die twee samen :face_with_spiral_eyes: echt een irritant duo en dan vooral Titia die de hele tijd overal doorheen praat en dan steeds zo opgefokt reageert. Ze doet ook zo uit de hoogte maar wss omdat ze een huis gekocht heeft binnen de ring

En wat erg dat Stefano haar ex is lol

7 likes

Ik sla de afleveringen met Titia bij Altijd wat ook altijd over. Vind haar stem ook heel irritant met die aardappel in haar keel.

5 likes

Wooow idd ik heb dit een paar x teruggeluisterd omdat ik het gewoon niet kon geloven :joy::joy:

2 likes

Dacht ff wie heeft er nou weer een relatie met Stefano Sanders :laughing:

6 likes

Ja dit precies! Ik vind de onderwerpen ook wel interessant, maar echt niet zo’n leuke vibe

Kijk ik erover heen of is er deze week geen Aaf en Lies pakken door aflevering?

1 like

Is maar 1 keer in de 2 weken helaas. Dus volgende week weer.

2 likes

Haha ik had echt in m’n hoofd dat het elke week was haha, wat dom. Thanks!

2 likes

Haha, ditzelfde had ik altijd een beetje met
Doortje en Lena van de Monica geuze fan podcast, maar die zijn er toen (jaren geleden) ook opeens mee opgehouden voor zover ik weet en ik vraag me altijd nog af waarom

4 likes

Je kunt bij de npo je podcast ideeën insturen, echt een leuk idee!

3 likes

De winnende inzending wordt beloond met 2.500 euro. Daarnaast zal het winnende idee samen met één van de betrokken omroepen worden ontwikkeld tot een podcast op NPO Luister. Jij wordt daarbij gecoacht en je podcast zal in première gaan op het NPO Luister Podcast Festival in 2026.

Maar ik wil alleen een idee sturen. Ik ben te lui om het te maken. En al helemaal voor maar €2500

Zeker omdat er nog wat rondes er vooraf zijn, die ik gratis en voor niks moet doorlopen (mits het idee goed genoeg is)

2 likes

Volgens mij heeft Lena een burn out gehad/een tijdje ziek geweest (rond/na die tijd) dus ik denk dat het daarom zonder echte uitleg of aankondiging gestopt is.

4 likes

Totaaaaal andere vibe toch?! Haha ik vind dit echt een belediging voor Doortje en Lena

2 likes

Maar je idee wordt uitgewerkt en al je rechten gaan verloren. Zonde

1 like

Titia en Bianca zitten altijd zo tegen elkaar op te vertellen. Echt niet fijn en ik luister ook niet meer. Ik luister zelfs niet meer naar Altijd Wat - mijn favoriete podcast - als Titia daar zit.

Bij Aaf en Lies vind ik het altijd zo leuk dat die echt veel meer geïnteresseerd zijn in het verhaal van de ander dan in hun eigen verhaal en zo helemaal met elkaar mee zitten te leven. Zoveel leuker, gezelliger, sympathieker.

9 likes

Of je begint gewoon je eigen podcast :wink:

2 likes

Wellll, ik ben er mee bezig! ^^

1 like

Wat ik ook zo stom vond in deze aflevering was dat Bianca iets aan het vertellen was en Titia gewoon midden in het verhaal opeens schreeuwde ‘zullen we even een diepe ademhaling nemen’ omdat ze vond dat bianca te hoog in haar energie zat

Ik zou echt flippen als iemand zo zou doen (misschien teken dat ik zelf een diepe ademhaling moet nemen lol)

3 likes

Dat moment was echt zo ongemakkelijk.
Ik ben echt benieuwd hoelang Bianca het nog vol gaat houden voordat ze Titia echt zat is en ermee stopt

2 likes