Podcasts #2

Ja ik wilde hier ook over komen posten inderdaad. Vond het ook een goede aflevering. Ook wel mooi dat Jigal aankaart waarom zij dan zo diep in wil gaan op dat keurmerk voor die vegan truffelmayo maar apen gebruik voor kokos dan weer geen speerpunt lijkt te zijn. Vond haar antwoorden ook niet perse sterk.

2 likes

Dit is wel een leuke podcast over non fictie boeken. Zelf vind ik een interviewer wel irritant, maar de andere drie zijn prima. Interessante boeken bespreken ze en over hele uiteenlopende onderwerpen.

Edit: heeft iemand deze al geluisterd?

Ik begreep laatst in een interview dat haar nieuwe hoe overleef ik boek in oktober dit jaar uit zou komen. Ze had ook echt honderden mails gekregen met verhalen van twintigers en hun levensloop. Benieuwd war zs er van gaat maken in haar boek.

5 likes

Hahahaha omg ik dacht dat je een grap maakte maar echt binnen de eerste minuten gewoon

1 like

altijd zo jammer als iemand een aantrekkelijke stem heeft en dan google je ze en blijft er niks van over

6 likes

We willen namen!

7 likes

Ik was begonnen met ā€˜Eefke, in rook opgegaan’, over een vermiste vrouw. Maar haar familie geeft aan het begin van de podcast aan absoluut niet mee te willen werken en geen toestemming te geven voor de podcast, maar toch gaan die makers door met de podcast? Ik vind dat echt zo respectloos, ongelooflijk

13 likes

Te veel true crime podcastmakers hebben weinig respect voor de nabestaanden.

3 likes

hahahahahahha ja had dit bij thomas rueb van nrc vandaag heel erg :joy::joy: maar wel vaker

2 likes

Ja ik ben er toen mee gestopt.

2 likes

Ja same!

1 like

Thanks, kan ik weer slapen. Al vind ik er uiterlijk eigenlijk niet zoveel mis mee (kende hem niet)

1 like

Matijn Nijhuis gaat een podcast beginnen! Misschien leuk voor de liefhebbers die eerder zijn vlog keken. Er zijn nog geen afleveringen online dus even afwachten nog. Het heet ā€˜Mijn vader is een boomer’ en Bram de Wijs is sowieso in 1 van de eerste afleveringen te gast

7 likes

Ik vind deze podcast echt super interessant!

20 likes

Ik vond dit een hele tragische maar liefdevolle aflevering over het leven van een wielrenner en zijn depressie en verslaving. Raakte er ontroerd van. Spotify

8 likes

Ja weird?? Ook zon gekke context. Volgens mij als ā€œknipoogā€ naar zijn vorige aflevering. Ik heb ze namelijk een week later pas geluisterd nadat ik er hier al wel over gelezen had. Ik heb de opmerking niet gehoord terwijl ik er extra op heb gelet. Dus volgens mij is de opmerking van de vorige keer er wel uitgeknipt.Dan heeft hij er wel opmerkingen op gehad dus.

2 likes

Ik heb net de eerste aflevering van Tjits chats geluisterd (op Podimo). Ik vond het wel vermakelijk, maar vind sowieso Tjitske Reidinga cool.

7 likes

Wat is ondertussen jullie mening over Podimo? Mijn jaar gratis is nu ook voorbij dus vermoed dat nu echt iedereen tegen het einde van z’n gratis periode aan gaat lopen en ben benieuwd hoeveel er blijven hangen?

1 like

Ik twijfel. Ik heb het eigenlijk vooral voor man, man, man, en dat vind ik nog wel leuk. Dus misschien dat ik een account ga delen met wat mensen zodat het weinig kost. De volle prijs heb ik er sws niet voor over

8 likes

Ik ga het houden, ik luister zo’n zes uur per dag dus het is echt een must voor mij

5 likes

Ik luister vooral voor man man man en Moordcast, maar moet eerlijk zeggen dat ik nu aan m’n 3e proefperiode zit en het het ook niet waard vind om er voor te betalen.

1 like