Podcasts #2

Ik heb deze geluisterd! Inderdaad interessant maar vind de stem van die man niet zo fijn.

Er zijn nu ook 2 afleveringen van Hoe overleef ik… van Francine Oomen ook wel een aanrader leuk om te luisteren ook door het nostalgische gevoel wat het geeft denk ik

Vond ‘m leuk. Alleen erggg dat het zoontje en vriendje Andrew Tate kijken. Hoe ze aan het eind opeens die quotes zeiden, was echt vreemd.

2 likes

6 uur per dag?:hushed: 7 dagen in de week?
Dan ben ik echt benieuwd wat je dan allemaal luistert haha

5 likes

5 dagen, tijdens werk. Vooral moordcast nu, maar ook moorden in het noorden, medical crimes en nog wel meer dat soort dingen

2 likes

Leuke tip (voor zolang mijn zoveelste proefperiode van Podimo nog duurt)! Ik vond dat stukje met haar zoon en vriendje echt ergerlijk en ongemakkelijk soms, o.a. door wat @MevrWillem al noemde, maar ik vond haar er heel chill op reageren steeds. Ik zat zelf alleen maar van ‘dit soort gesprekken maakt dat ik kinderen zo irritant vind’ :roll_eyes:

1 like

Ik blijf wel luisteren! Maar luister ook zo’n 2 uur per dag (auto naar het werk) oa beste smaak van NL, proforma, manmanman & moorden in het noorden

3 likes

Wauw! Jij doet toch schrijfwerk? Wat knap dat je dan ondertussen naar een podcast kunt luisteren. Ik kan echt alleen maar instrumentale muziek hebben als ik moet schrijven.

3 likes

Haha gelukkig duurt Moordcast meestal lekker lang, dat scheelt al.

2 likes

Ja mijn werk is vrij repetetief en niet moeilijk, dus daarom kan het. Als ik iets moet vertalen ofzo zet ik hem wel op pauze. Maar ik moet soms een menukaart met 100 verschillende pizza’s uittypen, ja, daar hoef ik niet bij na te denken

5 likes

Oh nee, dan snap ik het! Lekker dat je dan ondertussen gewoon een podcast kunt luisteren ter vermaak.

2 likes

Ik blijf de Podimo app echt zo onhandig in gebruik vinden :confounded:

12 likes

ja ik ook! echt heel irritant, erger me er elke dag aan :joy:

1 like

Ja ik moet ook altijd zes keer klikken als ik iets anders zoek, echt zwaaar irritant

2 likes

Ja, zo verrot dat ik m heb verwijderd in de eerste week terwijl ik paar maanden op proef had. Doet deze tatta niet zomaar.

Staat er dan naast de reguliere content niet iets anders op Podimo wat wel exclusief is? Weet dat meerdere podcasts dat doen/deden.

1 like

Er zijn er een paar die echt exclusief zijn idd, maar bijv Geuze en Gorgels staat ook op Spotify en op Podimo posten ze nog extra content dus dat is echt exclusief.

Ja dat bedoelde ik ook haha

2 likes

Welke podcast was dat dan?

1 like

Ja vond ik ook! 12 jaar!
Maar zij reageerde wel chill

1 like

Heb m ook geluisterd na jouw tip. Interessant en lekker snel te luisteren. Vond de geluidseffecten wel irritant, maar was vooral in aflevering 1

3 likes