Podcasts #2

De podcast van Aaf en Lies was spot on.
Met de dispraxie nu met alle winterattributen en je fiets moeten pakken bijvoorbeeld. De onhandigheid :smile:

En het ging hierboven al erover, maar ik zat dus paar weken terug in een rabbit hole mbt hun huwelijk en waar Gijs nu zou wonen en wie hun kinderen en stiefkinderen zijn. Wat Gijs allemaal voor werk maakt. Hoe het ook alweer zat met de beschuldigingen richting hem. Wie die kunstenaar was en toen zat ik haar werk uitgebreid te bekijken.
Echt 1,5 uur op social media en websites onzin zitten te bekijken en daarna dacht ik echt the fuck heb ik net mijn tijd aan zitten besteden :upside_down_face: Zouden ze beseffen dat mensen dus ook in een rabbit hole vallen nav hun helemaal niet heel interessante leven pff :laughing:
En de rabbit hole van Lies ken ik ook. Ben ik opeens het levensverhaal van iemand aan het lezen die jaren op de Mt Everest heeft gelegen.
(Jaja dit is de reden waarom dat ik moeite heb met het leven(zie mijn post in het persoonlijke vragen topic), ik besteed mijn tijd dus hieraanđŸ« đŸ« )

5 likes

Ik vind dat ook echt weinig. Stel dat je een heel succesvol idee blijkt te hebben. Of ze borduren wel verder met jouw idee als basis en laten jou buiten de picture nadat de wedstrijd is afgelopen en gaan met andere mensen ermee verder. Dan verdienen ze er dus veel geld mee en 2.500 is dan echt heel weinig toch? Inderdaad ook nog al die uren als je een goed idee hebt, en de mensen die er dan ook betrokken bij zijn / met wie je samenwerkt maar facturen indienen :smile:
Edit: even naar de voorwaarden gekeken, maar op een idee zit geen rechten, ook niet al meer ontwikkelde ideeĂ«n die het tot de laatste 5 redden. Ik denk dan toch van zou het motief ook niet zijn om veel ideeĂ«n te verzamelen zodat ze zelf inspiratie krijgen om nieuwe producties te maken? Ik bedenk me nu ook hoe vaak in de jaren 90/00 een wedstrijd “maak de slagzin af” voorkwam en hoe veel marketingbudget dat misschien heeft bespaard :smile:

4 likes

Niet alleen dat, maar je versterkt ook je brand engagement hiermee

2 likes

Maar echt! Zo vaak van die halve verhalen ook, heel frustrerend.

2 likes

Poehh indrukwekkend! In de VK app heb ik de tweede ook al geluisterd

4 likes

Ahh Stephanie van de Shitshow is zwanger. Heel leuk voor haar! Alleen jammer voor mij, want zij was voor mij een leuk voorbeeld van een vrouw van eind 30 zonder kinderen en door dit soort dingen (ook al Anna Gimbrere) krijg ik toch altijd weer die irritante mini twijfels of ik misschien ook aan de kinderen moet. Ik weet dat ik het niet wil, maar ik sla toch elke keer weer een klein beetje aan het twijfelen

15 likes

Ik hoorde het, idd. Kreeg eerst wel het idee dat we op het verkeerde been werden gezet. Dat het over een boek zou gaan, over een hond of dat het juist een klacht van haar was. En ook wel herkenbaar dat echt alles en iedereen zwanger is. Ook voorbeelden van eind dertigers die zo leuk & kinderloos zijn/waren.

6 likes

Lekker damn honey luisteren

1 like

Ik trek hen helaas niet. Vind een van hen echt een beetje dommig overkomen zelfs. Ze spelen alsof ze presenteren, dat gevoel geeft hun podcast mij vaak.

3 likes

Ik had het ook helemaal niet verwacht. En daarna luisterde ik Radio Romano (voorheen De krokante leesmap) en daar kondigde Roelof aan dat hij vader wordt. Had ik ook helemaal niet verwacht haha.

1 like

En Titia is ook weer zwanger. Baby boom in Podcast land

2 likes

Hoogendoorn? Weer? Ik zie nergens een aankondiging

2 likes

Ze heeft hiervoor een miskraam gehad

2 likes

Oh wat verdrietig voor haar

3 likes

Ik heb precies hetzelfde en dat vind ik ergens jammer want het onderwerp van hun podcast spreekt me wel aan. Maar alleen al die intro die ik soms hoor voor een andere podcast “Ben of ken je een vrouw, of zie je er wel eens eentje lopen van een afstandje?” kan ik echtttt niet aan. Haha!

2 likes

Ze wilde het “eerst” in de podcast vertellen en deelt het later op andere kanalen zei ze

2 likes

Ik heb echt hetzelfde bij die reclame haha, dat staat me zo tegen. Ik vond het ook zo stom dat ze de podcast een tijd begonnen met “honingballen” oid. Het hoeft echt niet allemaal zo droog en serieus maar ik vind het vaak zo kinderachtig ingekleed allemaal :sweat_smile: en dan zijn ze ook nog eens totaal niet kritisch in gesprekken met gasten.

Maar goed, ze maken feminisme wel toegankelijk onder een grote groep mensen dus dat kan ik alleen maar toejuichen en dat vind ik ook echt heel goed.

6 likes

Heb weer een podcast over een cult: escaping NXIVM
Het blijft boeiend he dit soort dingen

5 likes

Jaa hier is ook een serie over op hbo; the vow

1 like

Ik luister nu ‘Jacob, dood in Qatar’, over een man die plotseling is overleden in Qatar. Althans, de link hieronder legt het beter uit haha maar ben nu bij aflevering 6 dus moet er nog 1 en bijna aan 1 stuk door geluisterd tijdens mn vele autoritjes de afgelopen 2 dagen.

12 likes