Podcasts #2

Ja ik snap niets van die man! Gaat hij on record heel hard roepen dat het een ‘letterlijk dood enge gedachte is’ dat Jacob misschien door zijn boek vermoord is. Die interviewer zegt ook heel droog ‘nou, dit is niet de eerste keer dat je je dat bedenkt toch’.
En in het mailtje naar die ouders zegt hij dat hij niet denkt dat er iets crimineels iets gebeurd. Om vervolgens in de podcast zelfs een naam te noemen waarvan hij denkt dat hij iets te maken heeft met zijn dood.

Heel vreemd.

3 likes

Had precies hetzelfde. In de laatste aflevering laat Lex zich ook zelf wat negatief/kritisch uit over hem, viel me op…

1 like

Mad Sad and Bad van Paloma Faith is echt een leuke podcast!
https://www.youtube.com/@MadSadBadPodcast

Het klinkt als de zoveelste Celeb podcast, maar de drie afleveringen tot nu toe zijn echt mooie interessante gesprekken.

2 likes

Ik ben pas bij aflevering 2 maar vind het heel vreemd: die curator is weggegaan met ruzie in NL & gaat daar dan werken waar hij allerlei dingen over zegt bijv dat de beveiliger idolaat was van Sadam
Hoessein en die hele idolatie-sectie in her museum. Waarom zou je daar curator van willen zijn?! En je voortdurend willen begeven in die slangenkuil.

Ik mis de podcast Makkelijke Eters, die moest er toen opeens mee stoppen. Stom dat zoiets geen plek kan krijgen bij een podcastbedrijf. Kennen jullie soortgelijke podcasts?

6 likes

Ik heb nu de hele podcast Jacob, dood in Qatar geluisterd. Wat denken jullie, is hij op onnatuurlijke wijze om het leven gekomen?

2 likes

Heb je Cheft al geluisterd? Ook van Hiske Versprille

2 likes

Waar is deze te luisteren? Ik zag dit pas ook al ergens langskomen maar kan hem niet vinden

3 likes

Ik ben bezig dus kan nog geen oordeel geven maar kom er later nog op terug!! Vind het wel een mega interessant verhaal tot nu toe

2 likes

Ik ben met die podcast over Jacob begonnen maar raakte meteen vreselijk geïrriteerd over de journalist die eerst ff moest vertellen waar zijn vorige boeken over gingen incl fragmenten uit DWDD

7 likes

Oh het wordt alleen nog maar erger. Ik vroeg me echt af hoe die man journalist is geworden want af en toe is hij zo ontzettend dom en naïef.

4 likes

En de hele tijd dat gezever over die rechercheur uit de boeken van de opa van Jacob.

18 likes

Rechter Tie.

4 likes

Hahaha ja soms hebben podcastmakers het idee dat ze een “diepere laag” moeten aanbrengen in een verhaal en dan gaan ze er dit soort dingen bij halen

8 likes

Zij en Internetten en Televisië :broken_heart:
Gelukkig is er nu Computeren ipv Internetten

3 likes

Maar stopten zij er niet gewoon zelf mee? Dat meen ik me te herinneren.

1 like

Oh zou kunnen dat is offline is dan! Zonde

2 likes

Ah ik vind het zo stom dat Xander van der Wulp naar NOS Sport gaat, ga de podcast op vrijdag echt missen :smiling_face_with_tear:

7 likes

Jammer, ik volg de podcast echt vanaf dat hij het over had genomen van Max van Weezel :’(

1 like

Echt heel jammer. Heerlijke podcast waar ik ook vaak om moet lachen.

3 likes