Podcasts #2

Heb je Cheft al geluisterd? Ook van Hiske Versprille

2 likes

Waar is deze te luisteren? Ik zag dit pas ook al ergens langskomen maar kan hem niet vinden

3 likes

Ik ben bezig dus kan nog geen oordeel geven maar kom er later nog op terug!! Vind het wel een mega interessant verhaal tot nu toe

2 likes

Ik ben met die podcast over Jacob begonnen maar raakte meteen vreselijk geĆÆrriteerd over de journalist die eerst ff moest vertellen waar zijn vorige boeken over gingen incl fragmenten uit DWDD

7 likes

Oh het wordt alleen nog maar erger. Ik vroeg me echt af hoe die man journalist is geworden want af en toe is hij zo ontzettend dom en naĆÆef.

4 likes

En de hele tijd dat gezever over die rechercheur uit de boeken van de opa van Jacob.

18 likes

Rechter Tie.

4 likes

Hahaha ja soms hebben podcastmakers het idee dat ze een ā€œdiepere laagā€ moeten aanbrengen in een verhaal en dan gaan ze er dit soort dingen bij halen

8 likes

Zij en Internetten en Televisiƫ :broken_heart:
Gelukkig is er nu Computeren ipv Internetten

3 likes

Maar stopten zij er niet gewoon zelf mee? Dat meen ik me te herinneren.

1 like

Oh zou kunnen dat is offline is dan! Zonde

2 likes

Ah ik vind het zo stom dat Xander van der Wulp naar NOS Sport gaat, ga de podcast op vrijdag echt missen :smiling_face_with_tear:

7 likes

Jammer, ik volg de podcast echt vanaf dat hij het over had genomen van Max van Weezel :’(

1 like

Echt heel jammer. Heerlijke podcast waar ik ook vaak om moet lachen.

3 likes

Hahah ja hij vond het zelf vast heel creatief om Rechter Tie als rode draad te gebruiken maar het voegt echt niets toe.
@Schorem Ik denk het niet eigenlijk, maar ik weet niet in welke theorie ik het meest geloof.

3 likes

Van die boeken vond ik ook niks. Denk eigenlijk niet dat hij een natuurlijk dood is gestorven. @Schorem

2 likes

Het is nog niet zeker dat hij daarmee gaat stoppen toch? Althans dat las ik vandaag dus ik hoop dat hij die misschien blijft doen :crossed_fingers:

2 likes

Neee hij gaat ook weg bijrondje binnenhof :sob: vind hem zo leuk daarin, leuk duo met Marleen (beetje off topic want geen podcast maar ok)

5 likes

Weten jullie of/hoe je bij Spotify aan kunt geven dat je een podcast niet meer wil horen? Ik kan het zelf niet vinden in de instellingen.

Ik kan die Doortje Smithuijzen niet meer aanhoren!

4 likes

Miss werkt het als je op de pagina van de podcast zelf via dat tandwieltje aangeeft dat je alles hebt voltooid. Dat staat dan onder beheren. Of juist het tegenovergestelde en alles op niet voltooid zetten. en bij beide opties de podcast ontvolgen.