Ik had dat laatst ook met een podcast, kwam elke keer terug. ZO irritant. Blijkbaar had ik die ooit aan ‘mijn bibliotheek’ toegevoegd. Door hem daaruit te verwijderen was het bij mij ook opgelost
Ik heb dit met de zus en zo podcast van vita/elise. Één keer geluisterd om het een kans te geven maar vond het echt zooo nietszeggend en dom, en nu komt het elke keer terug nadat ik een andere podcast heb geluisterd
Luister nu naar de 3e aflevering van enkele reis Istanbul. Heb echt geen idee wat ik van dit verhaal moet denken.
Ik heb bij apple podcasts dat er een aantal podcasts blijven staan bij gedownload, die ik heb verwijderd. Als ik erop klik, gebeurt er dan ook niks. Vind het irritant voor mijn overzicht dus ben aan het denken om de app te verwijderen, maar dan ben ik natuurlijk al mijn downloads kwijt. Is er iemand die dit probleem ook al eens gehad heeft en een andere oplossing weet?
Ik zou lekker overstappen op een andere app! Apple podcasts is zo’n shit app… Ik heb zelf bijvoorbeeld Pocketcast
Ja hier ben ik het helemaal mee eens! En ik ben soms ook wel verwonderd over de journalist. Dat hij bijv in eerste instantie helemaal niet doorheeft dat hij bij zijn bezoek aan het museum waarschijnlijk in de gaten wordt gehouden door die ene medewerker en blijkbaar echt denkt dat die gewoon gezellig naar de woestijn wil. Of dat ie een gesprek op speaker gaat voeren, want hij weet niet hoe anders (oortjes?!). Sluit me verder aan bij @Swelgje en @grace en wil ook even van de gelegenheid gebruikmaken om te melden dat ik een scriptie over Aletta Jacobs heb geschreven.
Maar verder wel een heel interessant verhaal.
Ik ben gestopt met die podcast. Vind de manier van vertellen niet boeiend en kan geen Rechter Tie meer horen
Pffff gaat Nina in Co en Zo weeeer heel lang door over die discussie van vorige week, na ongeveer 40 minuten beginnen ze pas aan het hoofdthema. Merk echt dat ik me begin te ergeren aan dat geneuzel.
Zij zijn ook de hele tijd zo streng tegen zichzelf. Vooral over snoep eten of ‘slechte’ gewoontes en die worden dan daarna helemaal kapot geanalyseerd. Lijkt me vermoeiend.
Ja daar gingen ze vandaag dus weeeeeeeer zo lang over door.
Ik heb een mail van Podimo dat het weer duurder word. Vind het echt vrij prijzig (9,99) voor een app die helemaal niet zo heel prettig is. Sowieso luister ik een deel ook gewoon via de iPhone podcast app omdat dus niet alles wat ik luister op podimo staat
Ja wilde het om deze reden ook opzeggen maar toen gingen ze me 3 maanden voor 8 euro aansmeren dus ik wacht nu nog maar even
Haha ja ik zit nu ook al op een 2e ronde van aanbieding bij opzeggen, maar denk dat dat op een gegeven moment ook ophoud?
Ugh ja! Zo irritant maar wil het toch ook niet opzeggen, eigenlijk. Kreeg wel een aanbod voor 79,99 voor een jaar: dat heb ik nu gedaan. Wel een hoop geld en je moet dan in één keer betalen maar goed, gebruik de app wel echt dagelijks (ook al is ie totaal niet gebruiksvriendelijk) dus wil het ook niet kwijt. Gezeik.
Ik vind andere apps ook fijner, maar twee podcasts luister ik al jaren en die staan alleen op Podimo
Ik heb niet zo’n problemen (meer) met Podimo eigenlijk? Er staan voor mij teveel podcasts op die ik niet wil missen.
Nee echt een kut app. Enige podcasts die ik kan waarderen daar zijn Gondo en Veroordeeld. Vind het aanbod echt tegenvallen als iemand die niet into True Crime en ‘2-3 BNers aan tafel’ is.
Ik zou eigenlijk alleen Radio Oranje/Alle Geschiedenis Ooit willen luisteren op podimo en ik vind het daarvoor ook echt te prijzig en verder gewoon een stom bedrijf waarvan ik geen zin heb om het te sponsoren :") Maar als ik binnenkort weer even veel podcasttijd heb neem ik mss wel weer even ene maand een abonnement om Radio Oranje af te luisteren