Podcasts #2

Ik kreeg ook de aanbieding voor 3,50 voor 12 maanden. En daarna 7 euro. Wat een verschil joh! Top

Omg hoe? Ik ben ook al zo lang lid maar krijg nooit aanbiedingen :smiling_face_with_tear:

Haha ja geen idee? Ik ben al lang lid, nog nooit eerder gedreigd met opzeggen en heb ooit een melding gemaakt van iets wat niet werkte. Geen idee of iets van dat meespeelt haha

Als je wil opzeggen krijg je die aanbieding, niet zomaar in de mail ofzo
En beetje doorklikken in het opzegscherm, ik moest twee keer op nee ik wil echt opzeggen klikken

9 likes

Ik krijg ook deze en heb nu een premium voor 6,99. Ik zie de meerwaarde van €7 (premium plus €13,99) niet voor onbeperkt luisterboeken. Luister heel soms iets, maar nooit meer dan 20u per maand.

Ik heb Podimo voor:

Alle geschiedenis ooit en Radio Oranje
Radio Romano
Zelfspodcast
Aaf en Lies (maar die zou ik ook wel kunnen missen, alleen de reguliere vind ik ook prima)

Vroeger luisterde ik nog weleens Ik ken iemand die, maar vond die Anne niet leuk dat ik op een gegeven moment niet meer ben gaan luisteren.

Verder vind ik het een ongelofelijke kutapp, waar ik naast alle standaardlijsten nooit iets kan vinden.
Ik hou niet van true crime en niet van 25 jarige mannenclubjes die praten en ook niet van Monica Geuze.

Maar voor nu is het me wel €7 waard voor zo’n 5 uur pw luisterplezier

1 like

Ik krijg via insta stories elke keer reclame van een aanbieding van podimo. Een jaar lang 50% korting

3 likes

Ik heb deze ook gehad met de methode van @Luzarl, alleen dan voor 6 maanden en daarna 7 euro per maand.
Ik luister alleen alle geschiedenis ooit en radio oranje.

Ik luister:

• aaf en Lies
  • zelfspodcast
  • man man man
  • Radio Romano
  • soms Moordcast
  • soms POM
  • soms de complot piramide

Ik vind het ook echt zo’n onhandige app, maar ik luister er toch best veel naar. En sommige podcasts mag ik van mezelf alleen luisteren tijdens het hardlopen, als motivatie. Dus ik kan niet opzeggen haha

1 like

Ik snap wat je bedoelt, maar ik luister zelf ook nooit echt om het hoofdthema. Vind het geklets altijd zo gezellig en er valt bijna nooit een ongemakkelijke stilte.

En vond het zelf ook juist wel prettig dat Nina met een wat kritische blik terugkijkt op de vorige aflevering.

Co & zo is echt de enige podcast die ik in een stuk door elke week met plezier weer luister, snap ook niet dat ze volgens mij niet eens in de top 100 staan.

#nospon.

Aanraders voor vogels en dierenpodcasts? Ik luister heel graag naar Tooth and Claw, een soort true crime dieren podcast (cases van dieren die mensen aangevallen hebben, gepresenteerd door een bioloog en met ook veel informatie over die dieren en wat je kan doen om niet aangevallen te worden) en wil wel wat meer leren over dieren!

De Vogelspotcast! Vind die echt heel leuk.

6 likes

Meteen dit in m’n hoofd op de melodie van Why Don’t You Write Meeeeheeee

(geen idee of dit niet ook de jingle is, ik ken de podcast niet)

2 likes

Ik heb nu nog een aanbieding bij Podimo. Maar luister best veel: geschiedenis inside, alle geschiedenis ooit, soms radio oranje, pro forma, manmanman, beste smaak van Nederland, zelfspodcast, marc marie & isa en soms aaf & lies. Vind 13e per maand teveel, kijkende naar alle streamingdiensten die ik al heb.

Ik heb zoiets raars. Opende twee dagen terug de Podimo en ineens ben ik geen abonnee meer (al jaren lid) en als ik nu opnieuw lid wil worden is het inderdaad die drie euro duurder. Super raar toch? Probeer contact te krijgen met Podimo maar dat lukt niet. Heb ook geen bericht gehad dat er iets zou veranderen oid.

2 likes

Heel vreemd! Ik zag vandaag wel dat de mail over de prijsstijging in mijn spamfolder stond, dus misschien daar even checken voor de zekerheid?

Ik luister de podcast Stalked maar ze gebruiken steeds van die enge stemmen :cry: heeft iemand deze al geluisterd?

Nog niet geluisterd. Welke podcast is het? Die van de BBC of die van Rebecca?

1 like

Deze is het.

2 likes

Bedankt, ga hem luisteren.

2 likes

Ik kreeg net deze post op insta. Ik heb me met een ander mailadres weer voor een jaar kunnen abonneren. Misschien ook wat voor jou?

https://www.instagram.com/p/DDPNakVgdig/?igsh=MTRmMHd4NDRrbHV4Mg==

2 likes