Hahaha lijkt er wel op
Wellicht hoeveel dagen je al gratis hebt gehad oid
Welke luister je die alleen op Podimo staan? Heb net verlengd voor een jaar omdat ik Aaf en Lies extra en Romano niet wil missen, maar dan wil ik eigenlijk ook wel meer gebruik er van gaan maken als Gierige Gerda.
Haha hier precies hetzelfde! Top.
Ik heb het eerste jaar idd gratis gehad en toen ook nog een aantal maanden voor 1 euro per maand idd. Dat de korting voor iedereen anders is begrijp ik, maar dat het standaard maandbedrag zo varieert vind ik echt raar.
Huh daarna €13!!? echt vaag
Alle Geschiedenis Ooit is bij mij eigenlijk ook alleen de enige podcast die ik zou missen. Luister ondertussen wel een paar meer die alleen op podimo staan maar kan ik ook wel missen…
Ik ga Podimo ook opzeggen en dan eens zien wat ze me gaan aanbieden.
Ik vind Aaf en Lies echt leuke vrouwen, maar ik ben gestopt met luisteren omdat het me niet meer aanspreekt. Ik vond het vaak toch een beetje tuttig/meer voor vrouwen van middelbare leeftijd, ik denk door het gepraat over huishouden (of het gebrek eraan) en pubers? Herkent iemand dit?
Ja vind dit eigenlijk vanaf het begin wel, Libelle vibes
Ja ik vind het de laatste tijd ook niet meer leuk. Het gaat ook elke week over de overleden moeder van Lies. Klinkt lullig maar ik heb daar geen zin in. Had het niet verwacht maar vind Marc Marie en Isa eigenlijk leuker, is tenminste niet zo truttig.
Zij is echt mijn bec
ik heb eigenlijk sinds hun theatershow dat ik het te truttig vind, erna echt geen aflevering meer geluisterd
Smaken verschillen, want dat tuttige is juist precies waarom ik het zo leuk vind!
Lijkt wel alsof ie dan de Premium plus aanzet? Die is geloof ik 13,99eu nu
Zelfspodcast, Stijn Tobi en Jeppe, Moordcast, Veroordeeld, Complotten piramide, Nummer 1 aller tijden en soms nog Man man man. En de extra afleveringen van Aaf en Lies en Marc Marie en Isa is leuk meegenomen.
En ik deel m’n account met mijn vriend en hij luistert nog een heel aantal geschiedenis podcasts waarvan er geloof ik één of twee alleen op Podimo staan.
Ik kreeg de aanbieding 12 maanden voor 3.49, heb premium.
Ik kreeg ook de aanbieding voor 3,50 voor 12 maanden. En daarna 7 euro. Wat een verschil joh! Top
Omg hoe? Ik ben ook al zo lang lid maar krijg nooit aanbiedingen
Haha ja geen idee? Ik ben al lang lid, nog nooit eerder gedreigd met opzeggen en heb ooit een melding gemaakt van iets wat niet werkte. Geen idee of iets van dat meespeelt haha
Als je wil opzeggen krijg je die aanbieding, niet zomaar in de mail ofzo
En beetje doorklikken in het opzegscherm, ik moest twee keer op nee ik wil echt opzeggen klikken
Ik krijg ook deze en heb nu een premium voor 6,99. Ik zie de meerwaarde van €7 (premium plus €13,99) niet voor onbeperkt luisterboeken. Luister heel soms iets, maar nooit meer dan 20u per maand.
Ik heb Podimo voor:
Alle geschiedenis ooit en Radio Oranje
Radio Romano
Zelfspodcast
Aaf en Lies (maar die zou ik ook wel kunnen missen, alleen de reguliere vind ik ook prima)
Vroeger luisterde ik nog weleens Ik ken iemand die, maar vond die Anne niet leuk dat ik op een gegeven moment niet meer ben gaan luisteren.
Verder vind ik het een ongelofelijke kutapp, waar ik naast alle standaardlijsten nooit iets kan vinden.
Ik hou niet van true crime en niet van 25 jarige mannenclubjes die praten en ook niet van Monica Geuze.
Maar voor nu is het me wel €7 waard voor zo’n 5 uur pw luisterplezier
Ik krijg via insta stories elke keer reclame van een aanbieding van podimo. Een jaar lang 50% korting