Ik heb deze ook gehad met de methode van @Luzarl, alleen dan voor 6 maanden en daarna 7 euro per maand.
Ik luister alleen alle geschiedenis ooit en radio oranje.
Ik luister:
- aaf en Lies
- zelfspodcast
- man man man
- Radio Romano
- soms Moordcast
- soms POM
- soms de complot piramide
Ik vind het ook echt zo’n onhandige app, maar ik luister er toch best veel naar. En sommige podcasts mag ik van mezelf alleen luisteren tijdens het hardlopen, als motivatie. Dus ik kan niet opzeggen haha
Ik snap wat je bedoelt, maar ik luister zelf ook nooit echt om het hoofdthema. Vind het geklets altijd zo gezellig en er valt bijna nooit een ongemakkelijke stilte.
En vond het zelf ook juist wel prettig dat Nina met een wat kritische blik terugkijkt op de vorige aflevering.
Co & zo is echt de enige podcast die ik in een stuk door elke week met plezier weer luister, snap ook niet dat ze volgens mij niet eens in de top 100 staan.
#nospon.
Aanraders voor vogels en dierenpodcasts? Ik luister heel graag naar Tooth and Claw, een soort true crime dieren podcast (cases van dieren die mensen aangevallen hebben, gepresenteerd door een bioloog en met ook veel informatie over die dieren en wat je kan doen om niet aangevallen te worden) en wil wel wat meer leren over dieren!
De Vogelspotcast! Vind die echt heel leuk.
Meteen dit in m’n hoofd op de melodie van Why Don’t You Write Meeeeheeee
(geen idee of dit niet ook de jingle is, ik ken de podcast niet)
Ik heb nu nog een aanbieding bij Podimo. Maar luister best veel: geschiedenis inside, alle geschiedenis ooit, soms radio oranje, pro forma, manmanman, beste smaak van Nederland, zelfspodcast, marc marie & isa en soms aaf & lies. Vind 13e per maand teveel, kijkende naar alle streamingdiensten die ik al heb.
Ik heb zoiets raars. Opende twee dagen terug de Podimo en ineens ben ik geen abonnee meer (al jaren lid) en als ik nu opnieuw lid wil worden is het inderdaad die drie euro duurder. Super raar toch? Probeer contact te krijgen met Podimo maar dat lukt niet. Heb ook geen bericht gehad dat er iets zou veranderen oid.
Heel vreemd! Ik zag vandaag wel dat de mail over de prijsstijging in mijn spamfolder stond, dus misschien daar even checken voor de zekerheid?
Ik luister de podcast Stalked maar ze gebruiken steeds van die enge stemmen heeft iemand deze al geluisterd?
Nog niet geluisterd. Welke podcast is het? Die van de BBC of die van Rebecca?
Deze is het.
Bedankt, ga hem luisteren.
Ik kreeg net deze post op insta. Ik heb me met een ander mailadres weer voor een jaar kunnen abonneren. Misschien ook wat voor jou?
https://www.instagram.com/p/DDPNakVgdig/?igsh=MTRmMHd4NDRrbHV4Mg==
O nice! Doe ik dat wel inderdaad. Heel vreemd. Klantenservice heeft ook nooit meer gereageerd
Ik was de aflevering van Aaf & Lies aan het luisteren en Aaf bevestigd dat ze inderdaad 'n jaar geleden gescheiden is
Ik las laatst het jaar waarin ik 30 werd en daar noemde ze gijs op het einde de liefde van haar leven en dat vond ik zo zielig met de kennis van nu! Hopelijk heeft ze veel gelukkige jaren gekend.
Oh en voor de omdenken luisteraars: ik heb een paar maanden geleden zelf meegedaan, maar krijg net een mailtje dat het niet wordt uitgezonden (ze nemen meer op dan ze uitzenden, hadden er toen nog 40 op de plank en willen voldoende afwisseling ect).
Ik wilde het al hier delen als het uitkwam, dus mocht iemand het wel graag willen luisteren dan wil ik wel graag het bestand toesturen . Mijn probleem was dat ik snel huil in discussies. Stuur maar een pb!
Ik wens die Gijs toch ook de eeuwige jeuk. Akelig pedant figuur.
Ik heb echt zin om aaf te knuffelen 🥹 wat een lieve vrouw is dat
Jaa. Zo lief over Dieuwertje🤎