Podcasts #2

Wat stoer dat je daaraan mee hebt gedaan! Hoe was het? En wat aan gehad?

Vind Berthold soms nogal hard bij sommige gasten, en daardoor de podcast soms ook wat ongemakkelijk.

1 like

In de laatste podcast van Damn Honey vertellen ze dat een vriend is overleden en dat het zo snel is gegaan. Indrukwekkend verhaal, maar ook zó persoonlijk en snel na het overlijden.

Ohhh ik wil hem wel luisteren. Kan ie alleen geen DM sturen.

3 likes

Ik vond het erg leuk om een kijkje achter de schermen te krijgen en eigenlijk ging het precies zo als je in de afleveirngen hoort! Volgens mij wordt er maar weinig in geknipt!

En Bertold kan zich echt heel snel aanpassen aan zijn gesprekspartner en daardoor verloopt het heel soepel en zit je er snel in! Ik weet niet of het kwam doordat ik zijn stem natuurlijk al kende, maar ik vond hem wel een BNer vibe hebben, terwijl hij zich totaal niet anders gedroeg.

Ik vond het zelf erg fijn en heb er uiteindelijk veel aan gehad! Ik ben niet opnieuw in de situatie geweest, maar denk dat ik er nu veel beter mee om kan gaan. Daarnaast ging het erover dat het leven niet eerlijk is en dat zeg ik nu vaak tegenmezelf en andere als er bepaalde dingen gebeuren!

9 likes

Ik wil hem ook graag luisteren! Heb dit ook :smiling_face_with_tear: kan je helaas geen pb sturen

2 likes

Huh waar luister je die? Ik zie geen nieuwe aflevering.

2 likes

De aflevering lijkt wel offline gehaald? Ik zie hem nog wel op Podimo maar krijg een foutmelding bij het afspelen en hun Instagram bericht waarin ze deze aflevering aankondigen is ook weg. Ik heb de aflevering ook nog niet geluisterd dus geen idee wat er precies gebeurd is maar misschien dat er andere nabestaanden de podcast niet prettig vonden?

4 likes

In mijn podcast app hetzelfde, zie hem nog staan maar kan niet meer worden afgespeeld. Had 'm al wel geluisterd, maar denk inderdaad dat iemand er dan niet blij mee is oid.

2 likes

Zaterdag geluisterd in de Apple podcast-app. Maar als ‘ie offline is gehaald zal er wel teveel info zijn gegeven.

Edit: inderdaad verwijderd.

3 likes

Kan me voorstellen dat ze het gewoon te snel en te persoonlijk vonden. Was het gister aan het luisteren ben op een begeven moment ook gestopt omdat het gewoon best zwaar was. Vond het helemaal niet erg gedetailleerd, maar wel erg persoonlijk en emotioneel met een gekke balans tussen de luchtigheid van advententies en verse rouw.

6 likes

Ik word echt WOEST van die ellenlange reclame van dat live 360 of zo. Duurt gewoon echt 1,5 minuut of zo??

8 likes

Ja dit het was niet heel gedetailleerd maar wel heel persoonlijk en het was ook echt 2 dagen na overlijden opgenomen. Dus kan mij best voorstellen dat ze nu denken dat ze het liever anders of helemaal niet delen. Het was vooral denk ik een mooie reflectie voor naasten.

5 likes

Die zijn zo aan het spammen, zie ook veel influencers dit nu aanprijzen gekmakend idd

1 like

In de laatste aflevering van Altijd Wat is Titia weer te gast, maar deze is echt gewoon leuk en gezellig en goed te doen!

3 likes

Goed om te weten, ik wilde hem al overslaan namelijk

5 likes

Haha ja ik wilde ook instant overslaan maar was idd een leuke aflevering.

Maar wat práát die Titia bekakt ook, lastig naar te luisteren.

3 likes

Dat bekakte was nu ook erger volgens mij. Vond het wel verfrissend dat ze niet bang is dat mensen niet naar haar verjaardag komen, dat is elk jaar de reden dat mijn verjaardag niet wil vieren.

2 likes

Heerlijk, altijd wat is terug, de shitshow is terug, bij De eeuw van de amateur interviewen ze Aaf en bij Aaf en Lies zit Pauline. Een goede podcastweek

10 likes

Ja! Paulien bij Aaf en Lies was leuk! Leuke mensen bij elkaar.

En goede tip dat Aaf bij De eeuw van de amateur zit. Die luister ik te sporadisch om zoiets door te hebben.

5 likes

Op spotify staan 2 aleveringen van Rot Fruit. De rest staat op podimo. Staat alles al op podimo van deze podcast? Want dan overweeg ik een tijdelijk abbonement te nemen.

1 like