Podcasts #2

Klopt het dat dit een podcast is uit 2023? Die heb ik op Podimo even opgezocht, daar staan alle afleveringen op (6 in totaal)

3 likes

Ja toevallig gister alles geluisterd.

Ik heb voor het eerst een afl geluisterd van Altijd Wat de podcast (de nieuwste), maar wat een vervelende boomers zijn dit. Zijn zij altijd zo of heb ik gewoon net de verkeerde aflevering geluisterd

3 likes

Oeh, herken ik zo niet direct. Het is mijn favoriete podcast. Maar ik heb de laatste nog niet geluisterd, dus kan daar niets over zeggen. Ik ben ooit begonnen met die over versprekingen. Die zou je nog kunnen proberen en als je die ook niet leuk vindt, is het denk ik gewoon niks voor je.

3 likes

Ik vond het zelf het leukste vanaf seizoen 3. De eerste 2 seizoenen waren ook vermakelijk, maar je merkte dat het echt ontspannen werd toen ze een aantal afleveringen hadden gemaakt. Maar het kan inderdaad ook je podcast niet zijn

2 likes

Ik denk dat je vooral Martijn bedoeld? Die juist vlees aan zijn kind zou geven. Hij is de laatste afleveringen heel pinnig/ongepast, maar eerder vond ik ‘m wel grappig.

1 like

Ja vreselijk, ik trok een halve aflevering. Wat een gezanik

4 likes

Haha ik kan ze ook niet zo goed hebben. Afgelopen week 1 aflevering geluisterd en ook meteen de laatste keer.

Ik heb dat een beetje bij Co & Zo, heb er echt van genoten maar begin me nu te ergeren aan allerlei dingetjes.

8 likes

Moet hem nog afluisteren maar deze aflevering is met Aaf en Halina Reijn over Babygirl. Leuk!

6 likes

Radio Romano (oud Krokante Leesmap) stopt bij Podimo, per juni. Ze komen weer voor de betaalmuur. Specials komen wel achter de betaalmuur van podimo.
Roelof zegt dat ze vooral bij Podimo bezig zijn met groei en influencers aantrekken voor nieuwe luisteraars.

13 likes

Yayy!! Dan kan ik ze weer luisteren :smiling_face_with_three_hearts: met die slechte app vertik ik het om Podimo te nemen

3 likes

Wat is het ding met al die theatershows ineens?
Ik luister podcasts tijdens het wandelen, tuinieren, huishouden. Waarom zou ik die mensen in het theater willen zien? Vaak publiceren ze die uitzending dan ook weer in hun podcast dus het is gewoon precies hetzelfde?

18 likes

Zo kun je alles wat plat slaan. Blijkbaar vinden anderen het wel leuk om dan de makers een keer live te zien.

4 likes

Ja waarom?

3 likes

Ik vond de nieuwe show van damn, honey in het theater echt heel leuk! Niet vergelijkbaar met een podcastaflevering (wel dezelfde thematiek natuurlijk)

3 likes

Is een verdienmodel

10 likes

Ik vind daar ook echt niks aan, ik sla die ook altijd over. Vind het ook minder leuk om naar te luisteren.

3 likes

Ik vond Aaf en Lies bij Podimo in het Park echt niet werken. Maar, het was wel gezellig om te zien hoe enthousiast iedereen was. Maar voor het verhaal werkte het niet.

1 like

Heb vandaag de eerste drie afleveringen van geestenjagers geluisterd. Vind het lekker wegluisteren. Moet nog even afwachten of het ook echt wat nieuws brengt.

1 like