Bingomaffia is echt fascinerend!
dit wilde ik echt net komen posten! ga toevallig over een paar weken naar de bingo van de personeelsvereniging van een familielid, dus vond het wel passend haha
Thanks voor het posten, wat een onwijs leuk interview!
Ik vraag me af of ze bij manmanman niet toch weer ruzie hebben: eerst was bas niet bij de aflevering, vorige week gingen ze hun ruzie helemaal evalueren & nu hebben ze plots maandenlang een ‘lange vakantie’
Ik heb de aflevering nog niet gehoord maar ik vond die uitleg aflevering ook al niet super gezellig. Volgens mij zijn ze elkaar best wel zat
wowwww De Eeuw van de Amateur was de allereerste podcast die ik ooit geluisterd heb, op mijn allereerste iPhone; ik was dit totaal vergeten. Kreeg opeens een flashback naar 2016 toen ik die roze-gele artwork zag Als Aaf daar zit is dat een goed moment om weer eens te gaan luisteren!
Ik hoop dat Paulien er vaker bij komt zitten! Je kan echt merken dat het vriendinnen zijn, vond de dynamiek heel leuk.
Er is eigenlijk geen aflevering. Chris doet een intro van een minuut ofzo en daarna volgt een aflevering van een andere podcast, Geestenjagers ofzo.
Ja ik vond het heel raar ineens. Op insta is geen een negatieve reactie hierover te vinden, op Podimo wel maar alleen de lieve reacties worden geliked door Domien. Klinkt dan toch wel alsof ze weer ruzie hebben ofzo.
Geen idee wat er speelt maar #teambas.
Ja Bas is echt de leukste!
Ik kan de podcast van Aaf en Lies niet luisteren tijdens het fietsen over heuvels omdat ik de hele tijd moet lachen Als ik een pittige klim heb zet ik hem daarom nu expres stop.
Ik vind de podcasts Napleiten en Pro forma altijd wel interessant om te luisteren maar ik moet echt niet die afleveringen luisteren die over seksueel geweld gaan. Nu ook weer die die aflevering van Pro forma over die zaak in België.
Ik vond de aflevering De Almelose kruisboogschutter ook vrij heftig. Die advocaat praatte zó respectloos over de zaak en mogelijke cliënten dat ik het heb afgezet.
Ik kreeg op insta een advertentie filmpje van Man man man voorbde kaartverkoop voor Ziggo, met alleen Chris en Domien.
Ik denk dat het Man man wordt in de Ziggo dome
Ik zou hier niet boos om worden als Chris degene is die de groep verlaat maar helaas is er mot tussen hun en Bas (de leukste)
Zijn speculaties toch, dat er mot is?
Ja dit was echt vreselijk. Ik snap ergens nog wel dat je als advocaat een passie hebt voor je vak. Maar dit was zo respectloos. En Wouter probeerde hem nog te helpen met de vragen die hij stelde maar dat kwam totaal niet binnen.
Op Instagram was er (logischerwijs) ook veel commentaar op hem
Nou ze hadden op het moment van het opnemen van die filmpjes bij de gracht wel mot. Dat is ook uitgebreid in de podcast aan bod gekomen
Luistert iemand nog tussen 30 en doodgaan? Ik vind Malou zó onaardig. Ik heb ook het idee dat ze al die podcasts verwijderen, omdat haar verhaal gewoon vaak niet klopt/sterk is overdreven.
precies om deze reden al heel lang gestopt met luisteren maar ze hebben dus afleveringen verwijderd?