Ja, er staan er steeds maximaal 20 online.
Ik heb tussen 30 en doodgaan maar één keer geluisterd, maar ik vond haar in Dit komt nooit meer goed vaak wel sympathiek? Wat maakt haar gemeen dan?
Paar voorbeelden: iemand spreek hen aan op doorwerken en mensen zien terwijl ze ziek zijn. Marlou gaat helemaal los op de vragenstelster, dat ze niet weet hoe zwaar haar leven is. Ze sneert vaak op andere schrijvers. En ze trekt alles naar zichzelf - beetje cavia is doder-vibe.
Ja ik vind die hele Ziggo show nu zo ongemakkelijk. Maar dat promo filmpje met zân tweeĂ«n vond ik wel een dieptepunt. Ik denk dat ze nog beter geen filmpje hadden kunnen maken dan met zân tweeĂ«n.
Het klinkt een beetje sneu misschien maar ik verheug me er echt altijd op om vrijdag de podcast te kunnen luisteren. Baal echt dat ze er nu anderhalve maand niet zijn en maak me ook wel zorgen of het nog goed komt en ze terugkomen.
Vond de podcast van vorige week ook wel echt ongemakkelijk aanvoelen dus misschien goed dat ze er even mee ophouden hoor. Maar juist doordat ze eerst weer een podcast hebben opgenomen en de week erna er ineens niks was, behalve Chris die wat insprak, wekt de indruk dat het na die podcastopname weer is geëscaleerd.
Dan nog even de inhoudelijke analyse als iemand die natuurlijk nergens wat van weet maar wel nieuwsgierig is:
Heb wel het idee dat Bas echt de kartrekker is geworden en kan me voorstellen dat het lastig is als dat heel erg uit de pas gaat lopen. Domien is voor mijn gevoel altijd al wel duidelijk geweest dat hij wel mee wil doen met allerlei ideeĂ«n maar dat hij beperkt tijd heeft. Chris daarentegen lijkt er een beetje achteraan te hobbelen en weinig initiatief te tonen. Kan me voorstellen dat dat gaat schuren. Hij heeft natuurlijk een burn-out gehad maar ik heb wel het idee dat hij zich daardoor nog steeds heel voorzichtig en volgzaam opstelt. Hij heeft verder ook geen vaste baan natuurlijk, behalve die podcast met zân vriendin dus zit wat dat betreft best wel in hetzelfde schuitje als Bas en toch doet hij volgens mij veel minder.
Ondergewaardeerde grap, dus hierbij 10 van mij
Ja inderdaad! De timing is echt heel erg slecht. Ze kunnen zo iets groots niet afblazen. Maar of het heel oprecht gaat zijnâŠ
De rrden is dat ze nooit hele oude afleveringen online willen hebben dus altijd de laatste max 20 ofzo. Dus als je nu begint te luisteren luister je altijf semi recente afleveringen en kan je niet zeggen: ja in 2019 zei je nog dat je e-bikes haat hoe durf je hier op terug te komen.
I know, maar de verhalen zijn wat anders dan âmening over E-bikeâ.
Ik vind Bas echt het leukste, zo zonde als ze doorgaan met zân 2e. Ook moeilijk met de kroeg etc. Wel rot ook voor hun vrienschap nu Domien ook vader wordt, volgens mij deden Chris & Bas vaak ook leuke dingen samen met de kinderen.
Haha maar je baseert dit nu allemaal op niks
Hahaha! BASeert.
Nee true maar wel dat Bas diegene is die de ruzie met hun heeft & ze nu plots een stop hebben nadat ze vorige week een mega ongemakkelijke aflevering erover hebben gemaakt.
De ruzie was tussen Chris en Bas, Domien stond/staat erbuiten. En Chris gaf aan dat hij ook meer initiatief moet gaan tonen. Lijkt alsof Bas alle plannen teveel vindt maargoed dat is ook speculatie! Hoop wel echt dat ze eruit komen en ook sneu van die ruzie tussen hen omdat zij wel het meest met elkaar optrokken volgens mij.
Iemand die deze podcast ook luistert? Ik ben bij aflevering twee maar het klinkt als een heel bijzondere geschiedenis.
Ja Napleiten en Pro Forma zijn normaal echt twee van mijn favo podcasts. Ze kijken met een advocatenblik naar alle zaken, dus met heel veel aandacht vaar de dader; dat vind ik op zich niet erg en juist interessant (ik ben ook meer voor rehabilitatie dan voor straf).
Maar als het gaat over seksueel geweld dan cringe ik altijd de hele aflevering door. Ayse die in één adem noemt dat slechts 0,4% van de aangiftes voor seksueel geweld tot vervolging overgaat, en âwaarom gaat consent altijd over vrouwen die beschermd moeten worden?â. Ik zat echt met een grimas op de fiets. Ze moeten volgende keer iemand van de Rutgersstichting erbij vragen ipv een andere strafrechtadvocaat.
Ik heb het vanochtend geluisterd en ik dacht bij Ayse, wil je een van de mannen zijn of ben je zo tegen vrouwen?
Ik snap dat ze in een mannenwereld werkt maar haar kijk erop is echt verdrietig.
Ook nu ze plaatsvervangende rechter is, je zal haar maar voor je hebben in zoân zaak. Neutraal is ze iig niet.
Ik heb die aflevering van pro forma niet geluisterd om verschillende redenen maar o.a. omdat ik zag dat Ayse er zat. Had niet anders verwacht van haar
Ik vind dat Ayse dit ook meer heeft dan Christaan, heb het gevoel dat Christaan het dan nog wat âde andere kantâ op probeert te benoemen/er heen te bewegen maar Ayse gaat echt met een botte bijl daarover heen. Ze legt echt de vinger op de verkeerde plekken.
BV NL (linkse politieke podcast) wordt ook niet meer exclusief voor Podimo, vanaf volgende week op het open net. De Zelfspodcast begint ook steeds sleetser en hypocrieter te worden (reclame voor MacDonalds bijvoorbeeld), dus voor mij is het nu ajuu, Podimo!
Een vriendin stuurde me deze door, wel interessant. Kon al nooit zo goed tegen mensen die zeiken over de prijzen bij een dierenarts.