Het is net zo slecht, zo niet slechter. Bepaalde podcast kom je niet omheen. Ook al volg je het niet.
Ik klik in de Podimo-app meteen door naar Bibliotheek en dan krijg je ook gewoon zoān overzicht/grid als in Pocket Casts. Heb eigenlijk niet echt last meer van die app, krijg ook nooit podcasts te horen/zien die ik niet volg.
Is hier nog iemand naar de theatershow van de Volksjury geweest?
Ik vond het leuk, alleen de laatste 10 minuten (plot) een beetje snel er doorheen gaan.
Ik ben naar een try out van hun geweest.
Ik vond het leuk, veel verwijzingen naar hun podcast/privƩ ook.
Ik vond het ook wel lang duren, maar kan ook zijn omdat het nog try out was en nog niet alles op punt stond.
Ik ga in Antwerpen
Ik ben in Gent geweest. Vond het heel leuk en origineel maar vond de show van vorig jaar leuker! Vond die namen soms een beetje verwarrend allemaal. Dat heb ik in de podcast zelf ook weleens maar dan scroll ik gewoon een minuutje terug, haha.
Misschien dat ze bij jouw show een beetje in tijdsnood waren? Had niet het idee dat ze er bij ons extra heel snel doorheen gingen.
Dat zou heel goed kunnen.
Ben helaas niet naar de vorige show geweest.
Vond dat zij het verder heel leuk deden.
Snap dat je de namen wat verwarrend vond.
Ah ik vind het zo jammer dat Co&Zo gaan stoppen⦠was echt de enige podcast waar ik elke week naar uitkeek .
Overigens wel heel begrijpelijke en verstandige reden (meer privacy voor hun kinderen).
Ja heb precies hetzelfde! Totaal begrijpelijk maar zo, zo jammer Blijven echt verdomd weinig leuke podcasts waar ik echt nog naar uitkijk over. Bah.
Ja wat is nou een leuke frisse nederlandse kletspodcast? Ik merk dat ik alleen engelstalige nieuwe kan vinden de laatste tijd.
Interviewpodcasts gelukkig nog wel genoeg leuke te vinden. KoffieCo vind ik erg leuk bijvoorbeeld.
Ach wat jammer dit, luisterde ze graag. Allebei zulke sympathieke mensen.
Is dit gelijk de laatste of volgen er nog een paar?
Nog vier of zo zeiden ze, laatste begin juni, geloof ik. En dat het allemaal nog wel even online blijft staan, maar uiteindelijk ook offline gaat. Jammer, vond ze heel leuk, maar snap het goed.
Omg ik lees net dat het gerucht gaat dat Teun vd Keuken een affaire heeft gehad met Lotte Houwink ten Cate en zij zwanger is? Heftig
Waar?
Waar lees je dat? Disappointed but not surprised als het waar is. Krijg je ervan als je besties bent met Gijs
Edit: oh thanks @Alchemy
Oh nee wat kut als dit waar is. Ik had nog altijd vertrouwen in Teun als Fatsoenlijke Man
Ik ook hahahaha zo kut
Op basis van wat??
Hahaha samee
Maar dit verklaart ook waarom hij in de podcast zei dat ie emotioneel wiebelig is en zich nu opeens bij een kerk wil aansluiten
Haha echt ja! Ik vond het al echt niks voor Teun