Podcasts #2

Hoe dan? Ik ben gestopt met luisteren vanaf toen ik ze niet meer leuk vond en kan me er zo niets bij voorstellen.

2 likes

Hahaha nou het is in ieder geval duidelijk dat ze allebei door een zeer grote identiteitscrisis heen gaan

7 likes

Nou, hopelijk komt hun identiteit er beter, leuker en sympathieker uit. Het enige wat ik mis is het gesprek met Hanneke :heart:

1 like

Interessante podcast! Een voor mij onbekende wereld wat het extra boeiend maakt. Ik vraag me wel af of het een beetje een goede ontknoping is of dat het meer een kaars is die langzaam dooft.

En deze doc aflevering vind ik ook een aanrader

8 likes

Ik ben ook aan de schaal begonnen, vind het ook leuk tot nu toe! En fijne vertelstem qua spanningsopbouw etc.

4 likes

Leuke tip! Vandaag aan de schaal begonnen en tot nu toe erg leuk!

3 likes

Nieuwe podcast van Lauren Verster over beauty en skincare producten, wat zit er in en wat werkt echt?
Er zijn pas twee afleveringen maar ik ben positief. Voor de diehard skincare fans wordt er wellicht niet veel nieuws verteld maar ik vond m voor mezelf informatief en fijn om te luisteren. Zeker omdat er ook artsen aan het woord komen die wat extra achtergrond vertellen. De volgende aflevering gaat over SPF.

9 likes

Ze was vorige week ook te gast bij Mischa om over haar podcast te praten.

3 likes

Ik kwam hier ook om enthousiast te zijn over Het verhaal van de Schaal. Is van de maker van Brand in het landhuis. Nu heb ik die nog nooit geluisterd maar dat ga ik na de schaal wel doen. Heel fijn en intrigerend verhaal tot nu toe!

Op de npo luister app staan al meer afleveringen :grin:

5 likes

Als je van onderzoeksjournalistiek houdt, is dit een aanrader. Maar het is wel heftig

7 likes

Bedankt voor de tip!!

Voor de mensen die De waanzinnige belofte hebben geluisterd: er is nu een bonus aflevering

3 likes

Tip voor Vlaamse luisteraars die graag podcast over ouderschap luisteren, Elke en Ewout van de Vrolijke Vrekken zijn samen een podcast begonnen: buiten bereik van kinderen. Luistert heerlijk weg, ik vind hen allebei sympathiek en heerlijk nuchter.

4 likes

Nou, tip voor iedereen hier: ga niet naar twee shows van Napleiten live… Ze behandelen twee keer dezelfde zaak in Haarlem en Amsterdam. En het mooie is dat ze adverteren met “lokale zaken” en zowel in Haarlem als in Amsterdam behandelen ze dezelfde zaak uit freaking Zoetermeer met Ayse als advocaat :cry:. Zonde van mijn geld weer. Ben na 10 min weggegaan.

3 likes

Oh dat is wel echt lullig. Kon je vooraf zien wie de “gast” zou zijn?

3 likes

Nee, dat was niet bekend gemaakt. :sweat_smile:

Ik zou daar wel over klagen als ik jou was, is echt zonde van je tijd en geld.

16 likes

Ja, ik ga er morgen even een mailtje of DM uitsturen. Snap ook niet dat ze zelf niet kunnen bedenken dat er misschien mensen naar zowel Haarlem als Amsterdam gaan omdat het zo dichtbij elkaar ligt. Ik had ook het idee dat er meer mensen hetzelfde hadden, gezien hun reactie op Ayse.

4 likes

Haha tjongejonge die nieuwe teun en gijs weer, gaat echt niet goed met teun :joy: wel opvallend dat we nu zijn hele psychische reis meemaken maar de olifant in de kamer doodgezwegen wordt

9 likes

Heb je nog wat gehoord?

3 likes

Haha precies dit dacht ik ook!
Maar dat hij het grapje maakte dat 53 jaar een mooie leeftijd was om te overlijden (of iets in die trant), vond ik toch ook wel een beetje zorgwekkend

3 likes