Same, kom hier ook niet doorheen. Snap gewoon niet waar ik naar aan het luisteren ben ![]()
Ik heb het uit, maar begrijp er niks van haha. Het is inderdaad zo rommelig! En inderdaad, wat een misplaatste āgrapā. Vind het echt een rare podcast. Ik moest ook lachen om die maker die zichzelf steeds verdedigd in de comments ![]()
Ik snap er ook geen fluit van
En de podcast is nog niet eens voorbij, er komen meer afleveringen maar dat kost tijd zeggen ze dan. Maak eerst alles af en zet het dan online. Of doe niet van die rare hoorspelen en idd misplaatste āgrapjesā scheelt ook een hoop tijd. Vind het ook een hele rare podcast.
Maar de moonsekte van sun myung moon is niet hetzelfde als sun kyeong waar die jasper bij zit toch?
Wow ik las dit als sektes die goed zijn. Goede sektes. Brainfartš«£
Oh no Ross and Carrie! Ze maken geen nieuwe afleveringen meer, en zijn met ruzie uit elkaar gegaan geloof ik, maar daarvoor was het een super leuke en interessante podcasts of cults en andere rare dingen (mensen die in aliens geloven etc). Zij sloten zich altijd tijdelijk aan bij die groepen om te onderzoeken hoe het nou precies is om daar bij te horen.
Oh shit je hebt gelijk, dit is een heel andere Koreaanse club. Wel culty vibes maar niet de Moonies, sorry voor de misinformatie!
Woah zijn dit dan de Sunnies?? ![]()
Computeren stopt weer ![]()
![]()
Ik had al zoān vermoeden, ze leken te twijfelen in hun laatste aflevering voor de zomerstop achter de betaalmuur.
Ik luisterde van de week de podcast de spindoctors. Julia geeft daarin aan dat ze snapt dat mensen blij zijn dat Charlie Kirk is vermoord. Vervolgens is Raymond Mens op zijn pik getrapt want zij keurt met die opmerking moord goed en ze doet daarmee mee aan de polarisatie. En ik vond hem echt tenenkrommend⦠net een kleine kleuter die op de grond stampt.
Die charlie kirk heeft zulke verschrikkelijke opmerkingen gemaakt en ik denk dan weet je werkelijk waar niet wat kirk allemaal heeft gezegd Raymond. Las dus dat de podcast nu op losse schroeven staat.
Raymond Mens is toch altijd tenenkrommend. Die weet prima wat Kirk allemaal heeft gezegd, maar hij geeft gewoon geen fuck. Zelfde als dat hij Trump geen fascist noemt omdat er nog migratie naar de VS mogelijk is en hij daarvoor verder moet gaan. We moeten echt stoppen met denken dat dit soort types onwetend en niet simpelweg kwaadaardig zijn.
Hoop ook dat het een les is voor mensen om niet in die āoeh wij kijken anders naar de wereldā formats te gaan zitten.
In de Zelfspotcast is een Afghaanse journaliste te gast die vertelt over een docu die ze daar heeft opgenomen. Die vragen van die mannen zijn echt ongekend dom - vooral over of vrouwen niet stiekem allemaal dingen doen, zoals dansen en muziek luisteren, die voor de buitenwereld niet zichtbaar zijn. Veel te weinig aandacht voor het echte verhaal van de journalist en de vrouwen in Afghanistan.
Ja, ben ik met je eens. Maar naĆÆef van mij ik was verbaasd over die jankerige houding.
Had met Julia te doen die het nog verder probeerde uit te leggen. Maar hij wil het natuurlijk ook niet snappen.
Vond het wel meevallen, ja ze zijn misschien naief en weinig geĆÆnformeerd, maar dat zijn luisteraars ook. Is ook niet echt een podcast waar je veel meer diepgang kunt verwachten, vind het juist wel goed dat ze nu elke week een interessante vrouw te gast hebben en zo een podium bieden, vaak vrouwen die ver af staan van henzelf en met een goed verhaal.
Ja inderdaad fijn dat ze vaak leuke interessante vrouwen uitnodigen. Zou ook leuk zijn als ZE DIE VROUWEN EEN KEER GODVERREDOMME ZOUDEN LATEN UITPRATEN!
Woest word ik ervan. Nodig ze dan niet uit.
Heeft er iemand tips voor mental health podcast? Met de themaās loslaten/piekeren/overdenken. Liefst Nederlands maar Engels mag ook.
Je zult de podcast psycholoog zeker al wel kennen? Verder vind ik the psychology of your 20s ook vaak interessante onderwerpen hebben (en ik ben al 30 hehe)
Ken je onbespreekbaar al?