Nee die ken ik beide niet! Ga er eens naar kijken. Dankjewel!
Ik vond Julia eerlijk gezegd totaal niet sterk in de discussie. Ze wist niet wat de kirk gezegd heeft maar ze had er wel een mening over.
Nee, ik vond haar ook niet sterk mede omdat ze het niet kon onderbouwen. Alleen maakte Raymond daardoor ook korte metten met haar. Terwijl het toch niet heel gek is om te snappen dat mensen opgelucht zijn dat hij dood is. Wil inderdaad niet zeggen dat ze het goedkeurt
Ik vraag me af hoe Podimo het nog volhoudt. Ik had vorige week mn zomerdeal opgezegd, (3 maanden voor 1 euro totaal), vandaag kon ik weer 3 maanden gaan luisteren voor 1 euro. Heb denk ik nog nooit de volle mep betaald.
Letās Go Mental is ook een goede psychologie-podcast vind ik! Met een neurobioloog.
Ik heb Podimo gratis via mijn telefoonprovider (kon uit een aantal dingen kiezen, en Podimo leek me de leukste optie). Maar behalve Aaf & Lies Pakken Door heb ik nog helemaal geen leuke podcasts gevonden. Weet niet waarom iemand hier ⬠7 per maand voor zou betalen.
Heb hier ook al eens geklaagd over de slechte interface en het kan daaraan liggen dat ik niets leuks tegenkom. Dus als iemand nog goede Podimo-exclusives weet, dan krijg ik graag tips! Ook voor luisterboeken (de luisterboeken op de homepage zien er echt uit als totale pulp allemaal)
Ik luister Alle Geschiedenis Ooit, de Zelfspotcast en Dijkhof en Seegers. Vroeger waren Radio Romano, de Tevreden Kruldistel (nu Tuinmannen) en BV Nederland (nu Radio Vrij Nederland) achter de betaalmuur, dus toen had het abonnement meer meerwaarde. Nb: ik parasiteer op mijn vriends Spotify-abo, waardoor ik ook wel luisterboeken luister die op beide aanbieders staan, liever op Podimo, zoals Iām glad my mom died en Zachtop Lachen.
Ik lees nu pas dat spindoctors minimaal 2 weken pauze heeft. Wel benieuwd of dit onder leiding van Tijs ook zo gebeurd was. Zou het wel jammer vinden als het nu stopt.
Ik vraag me soms af hoe lang Botte en Ype nog door (willen) gaan. Ik voel altijd zoveel onderhuidse onderlinge irritatie. Ik luister ook alleen nog maar als er een gast is. Johan Goossens is altijd wel leuk.
Ja, inderdaad. Ze lijken ook zo anders en anders in het leven te staan. Botte is altijd zo⦠rechtlijnig en braaf. Terwijl Ype volgens mij wel een onconventioneel leven leidt.
Volgens mij is Ype nu niet zo gelukkig, dat vond ik wel sneu maar ook āverfrissendā om te horen. Mensen zijn altijd geneigd om achteraf te zeggen dat het niet goed met ze ging, maar zelden als ze er middenin zitten.
Deze aflevering met Aaf vond ik weer heel leuk!
Jaa echt weer een beetje zoals vroeger, zoān lange kletsaflevering
Is Ype uit elkaar met Nico?
Vond de aflevering ook leuk, maar aan het eind waren ze wel echt een beetje uitgepraat.
Ze zijn apart gaan wonen, niet uit elkaar, is het laatste dat ik er over weet. Maar ik luister dus niet meer echt trouw.
Op zijn Instagram heeft hij een serie fotostrips hierover gemaakt.
Ja echt genóten van Aaf deze aflevering! Ik luisterde vroeger heel trouw, nu alleen nog als iemand me een aflevering tipt of er een leuke gast is. Love Ype maar kan soms wat minder goed tegen Botte die altijd zo twijfelend praat of een vraag stelt en dan āweetikveelā erachter zegt. ![]()
Zijn hier al mensen begonnen aan de podcast op zoek naar marlotte? Ik ben halverwege aflevering 1 maar het is zo raar.
Ik snap geen ene jota van dit artikel
Ik heb alle vier de afleveringen geluisterd op npo luister en vind het zoooo bizar
@Hans_Kazan heb je het wel geluisterd? Want dan is het vrij logisch allemaal
Ik heb het nog niet geluisterd maar begrijp ik nou goed dat
Psychologiestudent Annika contact heeft opgenomen met Zembla omdat zij jarenlang contact heeft gehad met Marlotte, een meisje dat in brandwondencentrum Beverwijk was opgenomen. Ze heeft ooit contact met haar gekregen d.m.v. de kindertelefoon. Uiteindelijk blijkt dat Marlotte helemaal niet bestaat maar verzonnen is door een jonge vrouw (Mare?) maar dat zij echt super ver is gegaan in die leugen door telefoongesprekken te faken, medische documenten en rouwkaarten te vervalsen/na te maken etc.? Ik snap alleen niet helemaal hoe het ministerie van Volksgezondheid erbij betrokken is? Of heeft Mare daar zelf aangeklopt met deze hele casus die ze zelf verzonnen heeft?
een soort catfish maar dan met een ziek kind ipv een brad pitt-lookalike?