Ik heb de eerste aflevering beluisterd en ik vind het nu al extreem gestoord
Wil je het nog luisteren? Want dan is het beter als ik niet teveel zeg
Ja je hebt gelijk ik wil dit nog luisteren dus misschien moet ik ook niet het hele verhaal willen weten.
Ik vond de laatste aflevering van The Lightless Lounge met Koen Pieter van Dijk als gast heel erg leuk om te luisteren. Een heel fijn en open gesprek en ik moest ook regelmatig hardop lachen. Aanrader dus!
Eens!
Ja eens @Marquez ik vond het wel echt de moeite waard om volledig te luisteren! Echt een ziek verhaal, wow
Hebben jullie dit meegekregen? Goeie bron ook haha. Ik heb het geluisterd afgelopen zaterdag en het had wel een hoog hi ha ho gehalte dit verhaal
Isa Hoes wekt irritatie: 'Verspreidt leugens' - Ditjes en Datjes
Beste samenvatting ever ![]()
Vind het zo grappig dat ze de echte reden van de ontruiming achterwege laten. Dat is juist de juice.
Ik vind die co host Wes vaak echt hele goede vragen stellen en eigenlijk misschien nog wel een betere podcast host dan Nikkie. Hij mag daar best meer props voor krijgen!
Sorry voor de dubbelpost maar luisteren meer mensen naar De zeven levens van Betty? Ik vind het verhaal interessant, zag toevallig ook dat er deze week ontwikkelingen waren in de zaak, maar de manier van praten van de maakster trek ik heel slecht ![]()
Vind hun postcast heeeerlijk! Ook wat meer diverse gasten, niet iedereen die overal al een keer heeft aangeschoven.
Ja eens, ik vind hem ook heel prettig om naar te luisteren en hij stelt vaak goede en kritische vragen en is ook niet bang om door te vragen. Ik vind dat hij de podcast in die zin wel ādraagtā, maar ik vind Nikkie heel leuk dus wel een goede combinatie zo.
En ja ook eens met @Cam soms heb ik niet zoān zin in een bepaalde aflevering omdat de gast me niet interesseert maar ik vind het eigenlijk altijd alsnog leuk om naar te luisteren en soms ben ik ook echt verrast door bepaalde mensen waar dan toch hele leuke gesprekken mee plaatsvinden.
Maar is die podcast āOp zoek naar Marlotteā nou wel of niet een aanrader?
Ja vind het wel een aanrader. Maar ik heb ook nog wel heel veel vragen na de laatste aflevering.
Hopelijk krijgt iedereen de juiste hulp.
Ik zie trouwens ook dat de laatste aflevering niet meer online staat? Gisterenavond nog wel.
Heb t na 10 minuten uitgezet. Ik werd ook ongemakkelijk van de manier van praten van de host. Een soort seksueel achtige vibe, die wel past bij de podcast natuurlijk maar nee ik vond t niks.
Jawel! Ik heb ze nog niet allemaal geluisterd maar vind het wel interessant en het zit goed in elkaar.
Ik heb aflevering 5 nog nergens gezien.
O, nu wel: in de NPO-luisterapp.
Ja ik heb het gisteren al geluisterd, dus ben wel benieuwd of ze misschien toch nog iets hebben veranderd.
Ja absoluut