Podcasts #2

dat hij te weinig succes had omdat anderen werden voorgetrokken ivm diversiteit

Oh dat verklaart waarom hij Sheila Sitalsing zo keihard het vuur aan de schenen legde in de Kamer van Klok afgelopen zaterdag, over “Stem op een Vrouw” en hoe kut-ie dat vond. Was echt knetterirritant

8 likes

Ewwwwww ik ga dit niet terugluisteren want love Sheila en weet nu al hoe irritant ik dit zou vinden

3 likes

ze reageerde er echt MEGA goed mee op, liet zich totaal niet kisten. Dus mijn liefde voor Sheila is alleen maar gegroeid hierdoor :sparkling_heart:

19 likes

Please kijk 1x naar die babyfoto en je weet dat het waar is

4 likes

hahahahaha omg oke :cry: had nog niet gekeken. Letterlijk een dwergversie van Teun

7 likes

Haha ik dacht eerst ook nou nou hoeveel kan een baby op iemand lijken maar ehhh ja😂

7 likes

hahaha ik ook, dacht tuurlijk joh, maar damn zeg.

4 likes

Ik hoop echt dat Sheila Sitalsing en Raoul Dupré hun eigen podcast gaan maken, ik kan wel zonder Gijs Groenteman en Pieter Klok.

17 likes

Tijdens Corona luisterde ik echt veel naar Teun & Gijs, maar ben zo vreselijk op ze afgeknapt. Kan vooral Gijs met z’n irritante kutlach niet meer aan. Echt blij voor Aaf dat ze van hem af is.

11 likes

Die irritante hoest van Gijs ook altijd. Luister ook al jaren niet meer.

15 likes

Ja misschien vind ik haar gewoon een irrritante vrouw en laat ik dat meewegen, want normaal ben ik ook niet zo van shame de moeder.

Maar ook met die blote zwangere buik op het boekenbal toen de geruchten net gingen vond ik vrij smakeloos. Al dat feministische, hebben we mannen wel nodig, op haar insta en tuurlijk vrije keuze maar om dan jarenlang stiekem onder zo’n lamlulletje te gaan liggen die precies is waar je zelf op afgeeft, ew. Dan vind ik haar ook een loser.

Ik weet niet maar vind haar enorm performative overkomen in het algemeen. Noem het een bec.

16 likes

Ik zag het net, dus wilde mijn bericht alweer verwijderen, maar je bent me voor :sweat_smile:

Yes please! Raoul is altijd maar 5% van de tijd aan het woord maar lijkt wel (met Sheila) de enige te zijn die echt op de hoogte is. En heeft altijd veel betere inzichten dan haantjes Pieter en Gijs.

6 likes

Jawel wel doen, want dan kun je weer even aanhoren hoe fantastisch Sheila hierop ingaat. Vind haar zo top haha.

3 likes

Ik ben altijd zo onder de indruk van Raoul! Je kan gewoon een random jaar noemen en hij weet precies wie er toen in de kamer zat

5 likes

Ik geloof dat ik een soort gezichtenblindheid heb want ik zie het echt niet, soort universele baby dit

7 likes

Same

1 like

Ja Gijs is zielig aan het zwelgen, maar lijkt wel een soort van openheid te geven en noemt in ieder geval zijn kinderen nog en dat hij dingen met ze doet en gewoon nog ‘vader’ is. Ook zwijgt hij Aaf niet dood ofzo, hij heeft het nog wel gewoon over haar als hij een anecdote verteld bijvoorbeeld. Ik heb ergens ook een heel raar zwak voor die man, vraag me niet waarom, ik weet echt dat het eigenlijk een enorme lul is.

Bij Teun is het raar dat hij niks meer noemt over zijn ex en dochters. Qua ex (?)-vrouw zou ik het nog snappen als zij zoiets heeft dat ze niet wil dat hij over haar praat en heel boos uit zijn leven is verdwenen. Maar ook zijn dochters noemt hij niet en dat vind ik wel vreemd, het lijkt me toch dat die nog deel uitmaken van je leven. En ik hoef geen details, maar misschien dat zijn dochters ergens over zaten te zeuren of hadden gekookt dat soort random dingen benoemde hij eerder wel. Wel met wat meer afstand dan Gijs, maar hij had het weleens over ze. Ook geen idee waar hij nu woont bijvoorbeeld, ik vermoed nog steeds in zijn oude huis en dat zijn vrouw weg is, en ik hoor m ook nooit meer over zijn huis in Limburg.

7 likes

Ik luister niet meer maar aannemende dat alle juice waar is willen zijn dochters hem misschien (even) niet meer zien? Dan is het logisch dat hij ze ook niet benoemt…

6 likes

Als mijn pa er vandoor ging ivm een illegitieme tweede leg zou ik hem met klem vragen om mij niet te gebruiken in zijn podcast. Als ik al contact met hem zou hebben in de directe nasleep. (Spoiler toen ik tiener was bleek mijn vader er een tweede leven op na te houden en ik was BOOS)

25 likes