Ja Gijs is zielig aan het zwelgen, maar lijkt wel een soort van openheid te geven en noemt in ieder geval zijn kinderen nog en dat hij dingen met ze doet en gewoon nog ‘vader’ is. Ook zwijgt hij Aaf niet dood ofzo, hij heeft het nog wel gewoon over haar als hij een anecdote verteld bijvoorbeeld. Ik heb ergens ook een heel raar zwak voor die man, vraag me niet waarom, ik weet echt dat het eigenlijk een enorme lul is.
Bij Teun is het raar dat hij niks meer noemt over zijn ex en dochters. Qua ex (?)-vrouw zou ik het nog snappen als zij zoiets heeft dat ze niet wil dat hij over haar praat en heel boos uit zijn leven is verdwenen. Maar ook zijn dochters noemt hij niet en dat vind ik wel vreemd, het lijkt me toch dat die nog deel uitmaken van je leven. En ik hoef geen details, maar misschien dat zijn dochters ergens over zaten te zeuren of hadden gekookt dat soort random dingen benoemde hij eerder wel. Wel met wat meer afstand dan Gijs, maar hij had het weleens over ze. Ook geen idee waar hij nu woont bijvoorbeeld, ik vermoed nog steeds in zijn oude huis en dat zijn vrouw weg is, en ik hoor m ook nooit meer over zijn huis in Limburg.