Podcasts #2

Damn je zou maar drie dochters van 19, 9 en 0 hebben :disguised_face:

Je zal maar een van die dochters zíjn. Als je ze hebt, heb je het op zijn minst nog zelf veroorzaakt.

3 likes

Ja snap ik. Zou ik als dochter ook hebben.

En ook @grace die zo’n ervaring heeft gehad snap ik.
Mijn vader was ook een vreemdganger (en niet de meest sjieke voor zover daar al gradaties in zijn) en nadat ik daar later als tiener achter kwam is het contact ook altijd minimaal geweest.

Ik bedoel meer dat ik het in algemeenheid raar vind dat er niks gezegd wordt. Beter een keer duidelijk iets van ik ben gescheiden en woon nu alleen. Nu blijft het zo in de lucht hangen.

1 like

Alleen vraag me af of je dit nog catfishing kunt noemen (ja in feite). Maar bij catfishing denk ik aan een liefdesrelatie a la MTV Catfish, dat soort situaties. Deze meid heeft er een fulltime baan van gemaakt om een ziekte-achtig iets inclusief de dood erbij te faken inclusief allerlei personages ernaast…

Wat ik zelf wel vaag vond, is dat ze haar stem herkenbaar lieten… Aan de andere kant hoorde ik in een interview met de eindredacteur dat er zich mensen hebben gemeld die haar stem herkenden en ook door haar zijn misleid.

4 likes

BETH’S DEAD

Ben deze nu aan het luisteren, vind hem heel goed! Dank voor de tip

2 likes

Ik heb hem net afgeluisterd (speciaal een maand hun Patreon betaald want ik was heel nieuwsgierig) en het contrast met de Marlotte podcast kan niet groter vind ik!

2 likes

Ik ben altijd benieuwd waarom Gijs Wally heeft terwijl dat toch eigenlijk het hondje van Aaf was? Hij zet zichzelf altijd neer als ‘single man met zijn teckel’ en dat vind ik zielig voor Aaf haha. Geloof vast dat ze er afspraken over hebben gemaakt maar lijkt me kut om dan na zo’n scheiding ook nog je hondje kwijt te zijn :frowning_face: Geloof wel dat ze zei dat ze nieuwe katten heeft

3 likes

Volgens mij was dat de keuze van Aaf

3 likes

Oooh echt. Nou dat hoop ik dan maar haha

1 like

Ja, helemaal mee eens. Ik ben nog maar bij aflevering 3, maar de manier waarop ze zelf verantwoordelijkheid neemt voor hoever ze wordt meegezogen in het verhaal van iemand die - vermoedelijk - ook liegus maximus* heeft. Zo’n groot contrast met Annika en de Zembla-lui.

Misschien is het omdat Zembla er nog te dicht bovenop zat en deze hosts meer tijd hebben gehad om het allemaal te verwerken. Maar dat maakt deze echt veel beter luisterbaar. Ben benieuwd hoe het afloopt

*haha ik ging opzoeken wie deze term gecoined had maar dat was jij zelf :100:

Aaf had het in haar podcast weinig over haar hond, maar als ze eens ter sprake kwam was het vaak negatief. Ze heeft ook wel eens door laten schemeren dat de hond moeilijk was of dat het toch niet helemaal aan haar verwachtingen voldeed.

2 likes

Ik dacht dat ze Wally om en om een week hadden?

1 like

ik vond het dan weer frappant dat ze kat(ten?) had weggedaan naar een boederij een paar jaar geleden omdat ze overal plasten, en ze nu opnieuw katten heeft en wéér hoorde ik in de podcast geklaag over binnenshuis plassen :’) Ik ben daardoor benieuwd hoe lang ze deze katten houdt.

Was het het waard? Ik ben nu bij aflevering 4 en ik heb het idee dat het spannendste al geweest is.

Ik vond dat er nog wel best wat nieuwe dingen inzaten! Maar je kunt gewoon afwachten natuurlijk.

3 likes

Kan ik Beth’s dead ergens helemaal luisteren? Heb nu toegang tot vier afleveringen…

2 likes

Via nieuwsuur nu een reactie van de Kindertelefoon ivm Op zoek naar Marlotte:

10 likes

Wat ik ook raar vind aan het verhaal uberhaupt bedenk ik me nu ik dit lees. Deze meid werkt al een tijdje bij de kindertelefoon als vrijwilliger en de enige keer (vermeend enige keer) dat ze iets stuurt buiten de kindertelefoon om is het meteen een catfish, die kans is toch heel klein?

10 likes

Je hebt nu op de podcast bijSuus met ‘wie is Mia?’. Soortgelijk verhaal als Marlotte, net zo bizar.
Ik moet de tweede aflevering luisteren maar ben benieuwd naar het vervolg op de eerste aflevering.

Brand op het landhuis en waar is zuster Gabriëlle vond ik ook twee goede podcasts.

1 like

Ik kwam de podcast ‘Wie is Mia?’ ook tegen. Weer zo’n bizar verhaal.