Bedankt voor je uitleg!
Ik heb net alfevering 1 geluisterd, echt bizar.
Ik ben nu bij aflevering 2 van deze podcast maar echt wat is dit allemaal voor ellende
Ik denk bij zo’n Sanne wel dat ze het wel heel ‘fijn’ vond om ‘Mia’ te redden
Luisteren jullie ook Good Hang van Amy Poehler? Ik vind het zo gezellig om die te luisteren: fijne gesprekken, vaak grappig en leuke gasten. Vooral de afleveringen met Rachel Dratch en Kristen Wiig vond ik goed ![]()
Ja ik vind deze echt leuk! Vooral al die collega’s van SNL. Die met Rachel Dratch was idd een hele leuke aflevering. Love die vrouw.
Ik ben per toeval op Het fantastische leven van Martijn gestuit. Terry, de maakster, was een jeugdvriendin van Martijn, die op een bepaald moment in zijn leven al het contact verbreekt en uiteindelijk dood op straat in Dublin wordt aangetroffen. Ze gaat verschillende mensen uit zijn leven langs, vond hem wel heel boeiend en mooi!
De titel komt wel cru over, als je bedenkt hoe die man aan zijn einde kwam.
Maar ik heb de podcast nog niet geluisterd, dus een heel hard oordeel kan ik er niet over geven
Het is op zich wel een ode aan hem! En een zoektocht naar wat er allemaal gebeurd is. Maar ik snap wat je bedoelt.
SCAMANDA vond ik fascinerend, die meid heeft geld ingezameld voor zogenaamd haar kanker maar ging er gewoon mee op vakantie.
Ik dacht ik zet Lightless Lounge eens aan en ik ben echt aangenaam verrast.
Ik ben pas op de helft van een aflevering (die met wiwa) dus heb nog geen goed beeld van alles.
Maar ik vind Nikkie en Wes goede vragen stellen en het ook luchtig houden.
Ja!!! Helemaal eens. Echt een van m’n favo’s de laatste tijd en ze hebben ook originele gasten. Vind alleen Nikie soms ZOOOO hard gillen uit het niks ahahahaha echt totaal ongeschikt om mee in slaap te vallen ![]()
Echt een van mijn favoriete klets podcasts! Leuke gasten ook, ben echt fan 🩷
Ja ik heb het al vaker gezegd maar ook één van mijn lievelings. Ik vind eigenlijk elke aflevering leuk en leer ook mensen die ik initieel niet leuk vond op een andere manier kennen. Behalve Gwen van Poorten, dat is nog steeds mijn BEC en die aflevering kwam ik met veel moeite door.
Gwen was niet te doen inderdaad. En het viel mij wel op hoe dom Monique, de ex van Dre is. Bijna niet te luisteren over dat met haar therapie en familieopstellingen.
Ik vind het ook een leuke podcast. Enige ergernis is wel dat ik Nikkie haar accent of manier van praten heel gemaakt vind overkomen
Omdat het licht uitstaat
Scamanda
Believe in magic
Sympathy pains
Fred en Ries verhuizen ook naar Podimo, zo jammer want dit is zo’n heerlijke klets podcast
Ja ik vind dat dus ook! Baal er wel van, weer een extra abbonement nodig. Zo jammer
Ik heb echt al vanaf het begin Podimo en luister het haast meer dan Spotify, vind het eigenlijk wel waard!