Podcasts #2

Ik zag dit via insta, 3 maanden podimo voor €1.

3 likes

Er is altijd een aanbieding, en als je je abonnement wil opzeggen bieden ze je 3 maanden aan voor 3/4/5 euro.

2 likes

Ik vind podimo ook echt niet meer waard dan een paar euro hoor, hele vervelende app en het aanbod vind ik nou niet zoooo waanzinnig dat ik daar de volle mep voor neer zou leggen

9 likes

Ik heb het nu voor 1 euro want ik vind Alle Geschiedenis Ooit wel leuk, maar verder zie ik alleen maar kletspodcasts en als ik iets niet boeiend vind… Of heeft iemand nog leuke tips?

1 like

Misschien vindt je veldheren historisch en Radio Oranje ook interessant? Ook het verraad van de Jordaan (5-delige podcast) vond ik erg interessant!

2 likes

Ah leuk! Ja ik vind geschiedenis en actualiteiten wel interessant, of juist popgeschiedenis (die podcast De laatste dagen van David Bowie bijvoorbeeld) of juist verhalende en onderzoekende podcasts. Nouja eigenlijk alles behalve podcasts over mensen die vooral zichzelf enorm interessant vinden.

3 likes

Haha herkenbaar, als ik gelul wil luister ik wel de radio :’)
Ik heb het zelf op dit moment ook voor 1 euro en het is ook wel leuk om eens te kijken in het aanbod van de luisterboeken. (I know geen podcasts). ik heb laatst het boek van journalist Sheila Sitalsing geluisterd: Waar ik me voor schaam, over haar verborgen familiegeschiedenis en dat luisterde bijna als een podcast weg :grimacing:

1 like

Ohh ja die heb ik opgeslagen in de bibliotheek om te lenen, maar als audioboek is ook fijn. Goeie!

Ik vind de zoekfunctie niet zo fijn ofzo? Of je moet heel gericht zoeken en maar een paar dingen die in de etalage staan die ik dan niet boeiend vind. Maar ik duik er nog even in, bedankt voor de tips!

1 like

Ik luister ook graag naar napleiten en ik vind onder curatoren van bnr wel leuk. En alle misdaaddingen maar weet niet of je dat leuk vindt

2 likes

De zeven levens van Betty op Podimo vond ik ook mooi!

4 likes

Ik vind het enthousiasme en de onbevangenheid van Anke van de podcast Zogenaamd Succesvol dus heel aanstekelijk. Sue me

8 likes

Ik ben hierdoor nu ook gaan luisteren naar Lightless Lounge van Nikkie en Wes en vind het ook leuk. Leuke gesprekken, goede vragen en ze komen oprecht en geïnteresseerd over. Ook leuk dat er zoveel afleveringen zijn en ik uit kan kiezen welke gast me aanspreekt.

En leuk dat Nikkie wel zelfspot heeft, maar zonder zichzelf ergens naar beneden te halen.

3 likes

De nieuwe teun&gijs heeft de eerste 3:20 minuten reclame :joy: ik snap dat gijs zijn nieuwe huis moet bekostigen maar jeeeeezus luistert iemand dat echt zonder door te spoelen?

4 likes

Dank nu weet ik tot ik hoever ik kan doorspoelen

7 likes

Ik hoorde eerst in Teun en Gijs over de laatste aflevering van Man, man, man de podcast. Daarin vertelde Gijs dat de jongens weer ruzie hadden gehad omdat Chris wel complimentjes kreeg over dat hij zo veel is afgevallen en Bas niet.

Toen ik dat hoorde dacht ik “dat zal wel een beetje uit z’n verband zijn getrokken”.

Maar ik heb de aflevering geluisterd en het is gewoon echt zo!
Het is maar goed dat ze stoppen, want er is volgens mij weinig over van die vriendschap. Wat een stelletje kleuters.

9 likes

Is dat die aflevering die 2 uur en 21 minuten duurt?

Ze hadden gewoon moeten stoppen. Het lijkt me trouwens ook wel echt heel erg vermoeiend om met Chris bevriend te zijn. Kleuter

2 likes

Ja, de allerlaatste. Stukje over die ruzie is in ‘t begin.

4 likes

Dit illustreerde wel goed dat ondanks die mediation er echt nog veel oud zeer zit. Ik geloof er echt niks van dat hij zonder die hele voorgeschiedenis hier ook zo boos over was geworden. Dit is echt typisch iets wat je misschien van binnen stiekem wel een beetje kut vind maar wat natuurlijk te kinderachtig voor woorden is om daarvoor boos te worden op een ander (wat hij zelf ook ruimschoots toegeeft trouwens).

Ik heb dit niet geluisterd, maar vond jaren terug Bas wel de meest sympathieke altijd!

1 like